Gå til innhold

Må vel innrømme for meg selv at jeg er rett å slett er blitt tykk!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Liten oppdatering. På tirsdag som var veidde jeg 61.1. Skriver ned vekt tirsdag. Er fornøyd med nedgang til nå, men synes det går litt trut nå. Hadde vært kjekt med litt motivasjon til å holde ut nå. Vil jo enda ned ihvertfall 6 kg til kanskje 9. 

På forhånd takk ❤️

Anonymkode: 6d4ed...f5b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns du er flink! Du har i allefall motivert meg til å gå litt ned i vekt, om det kan fungere som motivasjon for deg :)

Anonymkode: c6115...3df

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns du er flink! Du har i allefall motivert meg til å gå litt ned i vekt, om det kan fungere som motivasjon for deg :)

Anonymkode: c6115...3df

Tusen takk 😊 Veldig kjekt å høre. Lykke til videre med nedgang. 

Anonymkode: 6d4ed...f5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Liten oppdatering. På tirsdag som var veidde jeg 61.1. Skriver ned vekt tirsdag. Er fornøyd med nedgang til nå, men synes det går litt trut nå. Hadde vært kjekt med litt motivasjon til å holde ut nå. Vil jo enda ned ihvertfall 6 kg til kanskje 9. 

På forhånd takk ❤️

Anonymkode: 6d4ed...f5b

Bra jobba! 

Anonymkode: 00c93...8f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til dere ❤️

Gleder meg til å se 50 tallet og håper det ikke er så lenge til. 

Anonymkode: 6d4ed...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har gått ned 6 kg siden 9.april, det er en fin vektnedgang, en halv kilo i uka og vel så det! At vektnedgangen går litt saktere etter en stund er helt vanlig, og du kan nok regne med at det kommer til å gå enda saktere framover. Ikke mist motet av den grunn:) Husk også at vekta kan svinge etter hvor i syklusen du er. Jeg legger på meg rundt ett kilo når jeg har eggløsning, og uka før mensen går jeg nesten aldri ned i vekt. Fortsett med det du gjør, det virker åpenbart:) 

Anonymkode: 0747d...ccc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du har gått ned 6 kg siden 9.april, det er en fin vektnedgang, en halv kilo i uka og vel så det! At vektnedgangen går litt saktere etter en stund er helt vanlig, og du kan nok regne med at det kommer til å gå enda saktere framover. Ikke mist motet av den grunn:) Husk også at vekta kan svinge etter hvor i syklusen du er. Jeg legger på meg rundt ett kilo når jeg har eggløsning, og uka før mensen går jeg nesten aldri ned i vekt. Fortsett med det du gjør, det virker åpenbart:) 

Anonymkode: 0747d...ccc

Tusen takk 😊 Veldig kjekt med litt backup underveis. Må vel forvente at det går seinere etter en stund, men skal fullføre å komme i mål. Gleder meg og er egentlig motivert + kjekt å funnet noe som fungerer for meg. 

Anonymkode: 6d4ed...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.4.2020 den 16.01, AnonymBruker skrev:

Enig! Hvorfor (?) spre denne elendige usunne tankegangen? Hold det for deg selv. Vi driter i om du føler deg feit; og vet du hva du gjør i samme slengen? Projiserer dine tanker over på andre som også har et negativt kroppsbilde, skaper slankepress- og reduserer andres selvbilde. I verste fall bidrar du til å nære anorektiske tankeganger. Det er påske og elendighet i verden. Kos dere med mat; Kropp er topp, så lenge den er frisk! 

Anonymkode: 05589...12f

Det farlige er at befolkningen har økt ganske mye i vekt de siste 50 årene. Det er åpenbart ikke sunt å veie 10 kg for mye. Selv om noen er tjukke grunnet sykdom, gjelder det i det vesentlige usunne spisevaner og for lite mosjon.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.5.2020 den 21.42, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det er bra at man tar grep, både for helsa og det å føle seg fin. Bedre å holde seg på normal bmi, og ikke vente med å ta tak i kostholdet sitt til man plutselig har fedme. Å føle seg slank og fin gjør mye for mitt humør hvertfall.

Anonymkode: ab751...53b

Så bra! Det skal jeg huske på! Takk for tipset!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare oppdatere her i dag. I dag var jeg 59.7 😄 Så happy. Håper jeg aldri mer ser 60 tallet. Fortsatt veldig motivert og super fornøyd. 

Anonymkode: 6d4ed...f5b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må bare oppdatere her i dag. I dag var jeg 59.7 😄 Så happy. Håper jeg aldri mer ser 60 tallet. Fortsatt veldig motivert og super fornøyd. 

Anonymkode: 6d4ed...f5b

Veldig flink! Og godt jobbet! Jeg veier meg ikke, men i dag fikk jeg på meg en bukse som har vært fryktelig trang ei stund! Så da har det iallfall skjedd noe :)

Anonymkode: c6115...3df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig flink! Og godt jobbet! Jeg veier meg ikke, men i dag fikk jeg på meg en bukse som har vært fryktelig trang ei stund! Så da har det iallfall skjedd noe :)

Anonymkode: c6115...3df

Så kjekt. Gir motivasjon da 😊

Anonymkode: 6d4ed...f5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må bare oppdatere her i dag. I dag var jeg 59.7 😄 Så happy. Håper jeg aldri mer ser 60 tallet. Fortsatt veldig motivert og super fornøyd. 

Anonymkode: 6d4ed...f5b

Å, så gøy! Du er utrolig flink! 😄

Anonymkode: 0747d...ccc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å, så gøy! Du er utrolig flink! 😄

Anonymkode: 0747d...ccc

Tusen takk 😘

Anonymkode: 6d4ed...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, såå kjekt! Jeg veide 69,5 etter fødsel som var da i september. I dag veier jeg 63,7 har som mål å veie 57 minst. Har en lang vei å gå, føler jeg, men jeg mååå klare det. Er bare 158 høy (lav) så jeg må bare bli noe og femti 😅 du motiverer i hvert fall. 

Anonymkode: cf3ff...3d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ååh, såå kjekt! Jeg veide 69,5 etter fødsel som var da i september. I dag veier jeg 63,7 har som mål å veie 57 minst. Har en lang vei å gå, føler jeg, men jeg mååå klare det. Er bare 158 høy (lav) så jeg må bare bli noe og femti 😅 du motiverer i hvert fall. 

Anonymkode: cf3ff...3d3

Nesten like høy eller lav som meg da så enig noen og 50 er fine vekt. Tenker mellom 55-52, men får se. 

Du har vært flink da 😊 Så kjekt når det går nedover. Bare til å stå på. Masse lykke til. 

Tusen takk 😘 Kjekt å høre. 

Anonymkode: 6d4ed...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du er jo ikke akkurat alene om dagen. Det er jo bare å spise litt mindre så forsvinner kiloene fort!

Anonymkode: 400d1...840

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du er jo ikke akkurat alene om dagen. Det er jo bare å spise litt mindre så forsvinner kiloene fort!

Anonymkode: 400d1...840

Hva mente du er alene? 

Er ikke alltid bare synes jeg. Du beskriver det som enkelt. 

Anonymkode: 6d4ed...f5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.6.2020 den 12.05, AnonymBruker skrev:

Må bare oppdatere her i dag. I dag var jeg 59.7 😄 Så happy. Håper jeg aldri mer ser 60 tallet. Fortsatt veldig motivert og super fornøyd. 

Anonymkode: 6d4ed...f5b

wow, så flink og utholdende du er.

Hva er de største endringene du har gjort for å lykkes?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Aureka skrev:

wow, så flink og utholdende du er.

Hva er de største endringene du har gjort for å lykkes?

 

Tusen takk 😘

Det er vel egentlig mengden vil jeg si. For spiser mye likt som før, men mer fisk, kylling og kalkun. Mer grønnsaker og salat enn før på tallerken. 

Anonymkode: 6d4ed...f5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...