Gå til innhold

Må vel innrømme for meg selv at jeg er rett å slett er blitt tykk!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:
Vekt i kg:  
Høyde i cm:  

 

27.18, overvektig
 
Det er vel ikke noe å si på at vedkommende vil slanke seg?  I følge bmi-kalkulator må hun ned i ca 55 kg for å lande midt i normalvekt-området. (and let`s face it - ligger man øverst i normalområdet er de fleste ganske lubne ;))

Anonymkode: e189d...943

Enig, og det er bra at ts tar grep nå siden hun ikke trives i kroppen. Skal man liksom vente med å slanke seg til det blir et stort prosjekt? Det er så vanlig med overvekt at mange ikke engang legger merke til det, og det er et problem vi har som samfunn. Så jeg heier på ts. Bedre å måtte gå ned noen kg enn tosifret antall, og sikkert lettere å holde vekten etterpå også.

Anonymkode: 6fdd8...b3e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan går det med deg, TS?

Anonymkode: 49da4...53f

Takk som spør. Koselig! 

I går vippet jeg 57.9,  men går som sagt litt trut nå. Nærmer megned10 kg nå så stolt av det. 

Anonymkode: 6d4ed...f5b

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I dag viste vekte 56.9 😊 Da har jeg gått ned 10 kg siden 9 april. Veldig fornøyd. Må se om jeg klarer 2-5 kg til som er målet. 

Anonymkode: 6d4ed...f5b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

I dag viste vekte 56.9 😊 Da har jeg gått ned 10 kg siden 9 april. Veldig fornøyd. Må se om jeg klarer 2-5 kg til som er målet. 

Anonymkode: 6d4ed...f5b

Imponerende! Du må gjerne gi oss en re-cap om hva du har gjort, trent, spist og tenkt i løpet av denne perioden :)

Anonymkode: c6115...3df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Imponerende! Du må gjerne gi oss en re-cap om hva du har gjort, trent, spist og tenkt i løpet av denne perioden :)

Anonymkode: c6115...3df

Tusen takk 😊

Anonymkode: 6d4ed...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jøss, så flink du har vært! Hvordan kjennes det? 

Anonymkode: 0747d...ccc

Tusen takk 😊

Føles super bra. Stolt over vilje og at jeg har klart det. Har som sagt 2-5 kg til jeg ønsker ned. 

Har en del mage fortsatt. Ser gravid ut. Dette plager meg. Noe jeg trodde skulle vært enda bedre etter vektnedgangen jeg har hatt. Derfor jeg håper de siste kiloene gjør susen på det. 

Har ikke trent så mye. Gått litt turer så er ikke veldig stram egentlig. Maten og turer har gjort dette og da hovedsak maten. 

Bruker klær xs,s og m nå. 

Anonymkode: 6d4ed...f5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk 😊

Føles super bra. Stolt over vilje og at jeg har klart det. Har som sagt 2-5 kg til jeg ønsker ned. 

Har en del mage fortsatt. Ser gravid ut. Dette plager meg. Noe jeg trodde skulle vært enda bedre etter vektnedgangen jeg har hatt. Derfor jeg håper de siste kiloene gjør susen på det. 

Har ikke trent så mye. Gått litt turer så er ikke veldig stram egentlig. Maten og turer har gjort dette og da hovedsak maten. 

Bruker klær xs,s og m nå. 

Anonymkode: 6d4ed...f5b

Takk for svar. Det har vært så gøy å lese oppdateringene dine! Kanskje fordi jeg er 157 cm selv og alltid har strevd med noen kilo for mye. Har gått ned fra 59 til 53.3 siden slutten av april. Høres kanskje ikke ut som så mye, men vi som er lave vet at seks kilo er masse! Lykke til videre 😊

Anonymkode: 0747d...ccc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Det har vært så gøy å lese oppdateringene dine! Kanskje fordi jeg er 157 cm selv og alltid har strevd med noen kilo for mye. Har gått ned fra 59 til 53.3 siden slutten av april. Høres kanskje ikke ut som så mye, men vi som er lave vet at seks kilo er masse! Lykke til videre 😊

Anonymkode: 0747d...ccc

Så flink du har vært 😊 Du ligger nå rundt der jeg ønsker å være. Kan jeg spørre om du er fornøyd? 

Anonymkode: 6d4ed...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så flink du har vært 😊 Du ligger nå rundt der jeg ønsker å være. Kan jeg spørre om du er fornøyd? 

Anonymkode: 6d4ed...f5b

Takk! Ja, jeg er ganske fornøyd nå. Målet er 52, men det gjør ikke noe om det siste kiloet tar lang tid å bli kvitt:) Alle kroppsfasonger er jo ulike, men for min del skjedde det en stor forandring bare mellom 55.5 og 53.3. 

Anonymkode: 0747d...ccc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk! Ja, jeg er ganske fornøyd nå. Målet er 52, men det gjør ikke noe om det siste kiloet tar lang tid å bli kvitt:) Alle kroppsfasonger er jo ulike, men for min del skjedde det en stor forandring bare mellom 55.5 og 53.3. 

Anonymkode: 0747d...ccc

Lykke til med målet. Ikke så langt igjen nå da! Stå på! 

Det er sant. Man har så forskjellige kroppsfasonger. Får se det litt ann. Nå jobber jeg mot 55 så får jeg se når jeg er der. 

Anonymkode: 6d4ed...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/4/2020 at 11:33 AM, AnonymBruker said:

Dette tror jeg er veldig viktig. Vi damer trenger veldig lite kalorier dersom vi ikke er veldig(!) aktive, særlig om man vil ned i vekt. For meg har trening motsatt effekt om jeg vil slanke meg, fordi det øker sultfølelsen så veldig.

Anonymkode: ab751...53b

Har sett det på noen venninner som begynte å trene for å slanke seg. Endte bare med at de begynte å proppe fjeset som om mat skulle blitt forbudt i morgen. Sunn mat som regel, men mye av den, og de gikk jo bare opp i vekt.

Anonymkode: 594bb...6d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 21.9.2020 den 23.09, AnonymBruker skrev:

Tusen takk 😊

Føles super bra. Stolt over vilje og at jeg har klart det. Har som sagt 2-5 kg til jeg ønsker ned. 

Har en del mage fortsatt. Ser gravid ut. Dette plager meg. Noe jeg trodde skulle vært enda bedre etter vektnedgangen jeg har hatt. Derfor jeg håper de siste kiloene gjør susen på det. 

Har ikke trent så mye. Gått litt turer så er ikke veldig stram egentlig. Maten og turer har gjort dette og da hovedsak maten. 

Bruker klær xs,s og m nå. 

Anonymkode: 6d4ed...f5b

Så flink du har vært! Utrolig bra! Har du prøvd pilates? Det kan hjelpe å styrke kjernemuskulaturen slik at magen blir strammere. Selv bruker jeg winsor pilates sine 20 minutter på youtube 😊

Anonymkode: 82169...143

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så flink du har vært! Utrolig bra! Har du prøvd pilates? Det kan hjelpe å styrke kjernemuskulaturen slik at magen blir strammere. Selv bruker jeg winsor pilates sine 20 minutter på youtube 😊

Anonymkode: 82169...143

Tusen takk for det 😊 Tusen takk for tipset ditt. Kunne gjerne prøvd det. Hvor ofte gjør du det? Hadde tenkt å begynne med noen mage øvelser her, men gjerne pilates er bedre, 

Anonymkode: 6d4ed...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for det 😊 Tusen takk for tipset ditt. Kunne gjerne prøvd det. Hvor ofte gjør du det? Hadde tenkt å begynne med noen mage øvelser her, men gjerne pilates er bedre, 

Anonymkode: 6d4ed...f5b

Har ikke prøvd dem selv, men vet at Chloe Ting sin magetrening på YouTube er veldig populær. Det er ikke pilates, da. 

Anonymkode: 0747d...ccc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke prøvd dem selv, men vet at Chloe Ting sin magetrening på YouTube er veldig populær. Det er ikke pilates, da. 

Anonymkode: 0747d...ccc

Takk for tips. Skal sjekke det ut. 

Anonymkode: 6d4ed...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.9.2020 den 20.31, AnonymBruker skrev:

Har sett det på noen venninner som begynte å trene for å slanke seg. Endte bare med at de begynte å proppe fjeset som om mat skulle blitt forbudt i morgen. Sunn mat som regel, men mye av den, og de gikk jo bare opp i vekt.

Anonymkode: 594bb...6d5

Har gjort den samme tabben selv. Trener man hardt eller mye, så trenger man mye mat også. Det blir en balansegang ikke alle klarer. For min del gikk det fint så lenge jeg trente mye, men til slutt ble jeg lei av å være på treningssenter og før jeg visste ordet av det så jeg ut som ei tønne. 

Skal man ned i vekt er det nok kostholdet som er nøkkelen, slik ts har vist oss :)

Anonymkode: c6115...3df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har gjort den samme tabben selv. Trener man hardt eller mye, så trenger man mye mat også. Det blir en balansegang ikke alle klarer. For min del gikk det fint så lenge jeg trente mye, men til slutt ble jeg lei av å være på treningssenter og før jeg visste ordet av det så jeg ut som ei tønne. 

Skal man ned i vekt er det nok kostholdet som er nøkkelen, slik ts har vist oss :)

Anonymkode: c6115...3df

Uten tvil har maten mest å si ang vekt nedgang, men trening former jo kroppen så det er jo og positivt 😊 Så burde fått inn litt trening her i tillegg. 

Anonymkode: 6d4ed...f5b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de som har kommentert at trening kan øke appetitten. Jeg merket det selv da jeg begynte å trene. Likevel er det verdt det fordi jeg er sprekere og har blitt mer definert med styrketrening. Jeg har flatere mage med en BMI på 23 enn da jeg var utrent og "skinny-fat" med en BMI på 21. Vekt er ikke alt, muskelmasse betyr mye.

Anonymkode: ccac5...371

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...