Gå til innhold

♡ Babydrømmen ♡

SUPERMIRI

Anbefalte innlegg

28 + 3 :babysmokk: 
Nå har jeg gått inn i 3.trimester! :strix: Det føles helt surrealistisk. 

I det siste så har hormonene virkelig satt sitt preg på følelsesspekteret. Jeg gråter -mye- 😅  Jeg er per dags dato definisjonen på en "weeper".  Jeg er en følsom person fra før, men nå tar det virkelig kaka. Jeg begynner å gråte av alt i fra Løvenes Konge, til at jeg ikke får på meg sokken riktig. Jeg har grått til dagbøker her inne som jeg virkelig bryr meg om. Det finnes ingen grenser. 

Apropo dagbøker som jeg bryr meg om, så er det så mange her inne som jeg føler både glede og sorg for og med. Så rart det enn måtte høres ut, så har andres opplevelser fått meg til å tenke at jeg  nyte dette her. Sagt litt til meg selv at ":scorpis:" - du er gravid, jenta di trives i magen, du skal bli mamma. Selv om mine følelser er meg selv nærmest, har det hjulpet meg til å ta fokuset vekk fra det negative, og heller fokusere på det positive. Håper ingen som leser dette føler at jeg tar godt utbytte av deres sorger, men heller vit at jeg har så enormt medfølelse og det gir meg en styrke til å heller sette pris på det jeg har. For jeg vet det er så mange der ute som så gjerne skulle vært der jeg er nå.

Vil sende alle som titter innom her i dag, en god klem ❤️  

Endret av SUPERMIRI
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wohoo! Nå begynner det virkelig å nærme seg! 🤩 De siste ukene flyr avgårde (selv om det nok ikke alltid kommer til å føles slik). Husk å ta masse bilder av magen, og få gjerne samboeren din til å ta en del av deg i ulike settinger. Det er jeg veldig glad for at jeg gjorde, for det er så koselig å se tilbake på! 😍 Nyt tiden fremover, snart er hun her! ❤️ 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herremin, tredje trimester allerede😍 Jeg kan virkelig kjenne meg igjen i hormonene som virkelig setter preg på hverdagen, det blir mye gråting her også😅 Håper nyyyyter dette siste trimesteret til det fulle❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for tredje trimester 🥰🎉 

Så godt å se at du koser deg med graviditeten! Jeg unner deg det 😊 Og snart er lille jenta di her 🥺 Håper du oppdatere litt videre også, det er så gøy å følge med! 

Forstår hvordan du tenker! Og jeg føler ikke at du tar utbytte av min sorg. Du har derimot hjulpet meg mye ❤️ Utrolig at man kan over møte så fantastiske mennesker over et forum, som kan forstå å hjelpe en bedre enn sine nærmeste ved enkelte tilfeller.. 

Tusen takk @SUPERMIRI 🦸🏼🥇

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juss-jenta skrev (På 18.5.2021 den 16.32):

Wohoo! Nå begynner det virkelig å nærme seg! 🤩 De siste ukene flyr avgårde (selv om det nok ikke alltid kommer til å føles slik). Husk å ta masse bilder av magen, og få gjerne samboeren din til å ta en del av deg i ulike settinger. Det er jeg veldig glad for at jeg gjorde, for det er så koselig å se tilbake på! 😍 Nyt tiden fremover, snart er hun her! ❤️ 

Ååå, der sa du noe. Kanskje jeg må få mannen til å ta litt bilder! Det er jo faktisk skikkelig koselig å se tilbake på 😄  Tusen takk for tips! 😍  Håper du har det fint ❤️ 

Noldi skrev (5 timer siden):

Herremin, tredje trimester allerede😍 Jeg kan virkelig kjenne meg igjen i hormonene som virkelig setter preg på hverdagen, det blir mye gråting her også😅 Håper nyyyyter dette siste trimesteret til det fulle❤️

Hehe, godt det ikke bare er meg som feller noen tårer 😂  Håper du nyter svangerskapet også, og at du er i fin form ❤️  

89jenta skrev (4 timer siden):

Hurra for tredje trimester 🥰🎉 

Så godt å se at du koser deg med graviditeten! Jeg unner deg det 😊 Og snart er lille jenta di her 🥺 Håper du oppdatere litt videre også, det er så gøy å følge med! 

Forstår hvordan du tenker! Og jeg føler ikke at du tar utbytte av min sorg. Du har derimot hjulpet meg mye ❤️ Utrolig at man kan over møte så fantastiske mennesker over et forum, som kan forstå å hjelpe en bedre enn sine nærmeste ved enkelte tilfeller.. 

Tusen takk @SUPERMIRI 🦸🏼🥇

Så utrolig koselig melding,  @89jenta! ❤️  Tusen takk for skikkelig fine ord :smilyblomst: Du er god du! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tredje trimester? :overrasket: hva skjedde? :hoppendeglad:Synes det var som i går at du fikk positiv test! Jeg blir god og varm inni meg når jeg leser her, det er tydelig at du har det fint og nyter ❤️Du er en super støttespiller og er god til å vise omsorg! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neutral90 skrev (10 timer siden):

Tredje trimester? :overrasket: hva skjedde? :hoppendeglad:Synes det var som i går at du fikk positiv test! Jeg blir god og varm inni meg når jeg leser her, det er tydelig at du har det fint og nyter ❤️Du er en super støttespiller og er god til å vise omsorg! 

Du er virkelig god og har vært god å ha inne her, kjære @Neutral90❤️ Klem 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine, kloke ord du kommer med ❤️ og så herlig å lese at du nyter! Kan heller ikke fatte at det er 3.trimester på deg allerede!! Ble litt «weeper» av å lese innlegget ditt - så rørende og fint ❤️❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sai skrev (10 timer siden):

Fine, kloke ord du kommer med ❤️ og så herlig å lese at du nyter! Kan heller ikke fatte at det er 3.trimester på deg allerede!! Ble litt «weeper» av å lese innlegget ditt - så rørende og fint ❤️❤️

Tusen takk for gode ord, fine @Sai ❤️ 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh shit, tenk at du har kommet så langt!🤩

Du har mange fine refleksjoner rundt dine egne tanker og følelser, og det er jo veldig naturlig å sette ekstra pris på det man han selv når man hører/leser om folk som sliter!❤️ Det gjør jo ikke at du tar utbytte av andres sorg av den grunn! Du er virkelig omtenksom og bryr deg om andre her inne, så er nok ingen som ser på deg sånn🥰☺️ Selvom jeg forstår tankegangen din😅

Fint om du klarer å tenke positivt fremover mot fødsel nå🥰  Min erfaring, som ikke helt klarte det i graviditeten, så slapp de vonde tankene og følelsene så fort hun var ute hos oss🥰❤️
Sender deg masse gode tanker videre! Og tenk, snart er du mamma!🤩🥰❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopptimisten skrev (21 timer siden):

Oh shit, tenk at du har kommet så langt!🤩

Du har mange fine refleksjoner rundt dine egne tanker og følelser, og det er jo veldig naturlig å sette ekstra pris på det man han selv når man hører/leser om folk som sliter!❤️ Det gjør jo ikke at du tar utbytte av andres sorg av den grunn! Du er virkelig omtenksom og bryr deg om andre her inne, så er nok ingen som ser på deg sånn🥰☺️ Selvom jeg forstår tankegangen din😅

Fint om du klarer å tenke positivt fremover mot fødsel nå🥰  Min erfaring, som ikke helt klarte det i graviditeten, så slapp de vonde tankene og følelsene så fort hun var ute hos oss🥰❤️
Sender deg masse gode tanker videre! Og tenk, snart er du mamma!🤩🥰❤️

Åh ja, som jeg gleder meg til hun kommer ❤️  Uff, jeg har vært så dårlig til det i denne graviditeten selv, så det er godt å lese at du har erfaring med at de positive tankene er i overflod etter fødsel 😍  Håper alt fremdeles er bra med deg og jenta di❤️  Takk for gode ord!

Endret av SUPERMIRI
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Åå kjære Supermiri - tenk at du er i tredje trimester! :nordvesta: Nå blir du snart mamma! Det finnes ikke ord som kan beskrive hvor glad jeg er for at alt har gått fint for deg her nå :klemmer:

Syns også du reflekterer veldig fint omkring følelsene dine :hug:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (4 minutter siden):

Åå kjære Supermiri - tenk at du er i tredje trimester! :nordvesta: Nå blir du snart mamma! Det finnes ikke ord som kan beskrive hvor glad jeg er for at alt har gått fint for deg her nå :klemmer:

Syns også du reflekterer veldig fint omkring følelsene dine :hug:

Så god du er og så god du har vært så lenge, kjære du ❤️ Er så glad for at du endelig fikk se en positiv test igjen også. Klem 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

32 + 3 :babysmokk: 

Hadde ultralyd for litt siden, og alt stod bra til med lillegull. Det var ingen tvil om at det fremdeles lå ei lita jente inni der :hjerter_rundt:Hun lå med hodet ned, men hadde ikke festet seg enda. Følger vekstkurven perfekt; hun er ikke for stor og ikke for liten ❤️  Det var veldig fascinerende å se henne på ultralyd når hun var såpass "stor". Mye skygger, og ikke så mye man fikk med i et og samme bilde som de kunne på OUL. Uansett så var det veldig stas å få se henne igjen   Jordmor var også så fantastisk flink, som beskrev hver eneste ting hun så i detalj - og det er så utrolig koselig! Har også fått med et ultralydbilde etter hver eneste kontroll, så der synes jeg de har vært snille 😍

Har masse energi om dagen, men med et bekken som holder meg tilbake så blir det lite utløp for den dessverre 🙈  Heldigvis takler bekkenet skogsturer meeeget bra, så her får jeg gått noen turer med hundene - og det er stas ❤️  

Ellers koser jeg meg med noen innkjøp her og der, og har begynt å legge på plass klær i stellekommoden. Noen ganger så må jeg bare gå inn på badet og se i stellekommoden, for det føles så surrealistisk. Jeg prøver å nyte denne tiden så godt jeg kan ❤️  

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aww nesting-perioden altså, så herlig! Skjønner godt du koser deg. Nyt nyt! Og så fint at du har fått hilst på henne på UL igjen :hjerte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så koselig å lese 🥰 så bra alt sto bra til med den lille 💕 kos deg og nyt den siste tiden, plutselig så er hun her 🤩

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammahjarte skrev (13 minutter siden):

Så koselig ❤️ Bra du har energi. Har du pakka fødebag? :)

Nei, den har jeg ikke pakka enda! Men jeg er inne på tanken om å gjøre det snart 🤗🌼 Noen tips til hva som bør være med? 😍

Har fulgt med på deg litt i det stille, men har fått med meg at du har fått positiv test! Gratulerer så mye ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

😭 Kan ikke tro du er så langt på vei! Så herlig! Jeg ønsker deg all verdens lykke i tidne som kommer 🥰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, SUPERMIRI said:

Nei, den har jeg ikke pakka enda! Men jeg er inne på tanken om å gjøre det snart 🤗🌼 Noen tips til hva som bør være med? 😍

Har fulgt med på deg litt i det stille, men har fått med meg at du har fått positiv test! Gratulerer så mye ❤️

Hårstrikk, multimam kompresser, drikkeflaske, ladar med lang kabel, reise heim klær til deg og baby :)

Tusen takk :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...