Gå til innhold

♡ Babydrømmen ♡


SUPERMIRI

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

13 + 2 :babysmokk:  

Ultralyd i morgen. Veldig nervøs! Greier egentlig ikke skrive noe mer i dag. 

Endret av SUPERMIRI
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg lest denne dagboken og jeg må bare si at du er jammen meg ei utrolig tøff dame som har greid å stå i alt du har opplevd. Jeg bøyer meg i hatten og tar av meg støvet for deg. Heiaheia! :yvonne:

Gratulerer med å ha passert den magiske 12 ukers grensa, og lykke til på ultralyd i morgen! 💕

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Sprinkle skrev (6 minutter siden):

Nå har jeg lest denne dagboken og jeg må bare si at du er jammen meg ei utrolig tøff dame som har greid å stå i alt du har opplevd. Jeg bøyer meg i hatten og tar av meg støvet for deg. Heiaheia! :yvonne:

Gratulerer med å ha passert den magiske 12 ukers grensa, og lykke til på ultralyd i morgen! 💕

Så hyggelig med nytt besøk og tusen takk for gode ord ❤️ Det betyr masse 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 + 3 :babysmokk:  

Ultralyden viste et aktivt, perfekt lite foster som målte nøyaktig 13+3 og som var akkurat som den skulle være ❤️   Jeg er så lykkelig! Det var helt fantastisk å ha med meg mannen også, han var så stolt og glad. Nå har vi bilder og videoer, og vi koser oss i massevis 🌟 

Fikk ikke vite noe kjønn i dag 😝  Jeg var nok litt vel ivrig, hadde nesten ikke fått satt meg ned i stolen før jeg spurte, haha! Tror kanskje gynekologen ble litt oppgitt over det, for han var ørlit streng når han sa: "Jeg skal bare sjekke en ting idag, og det er at ting ser bra ut" 😂🙊  Er jo selvfølgelig det viktigste, men likeveeel ❤️  Driver og titter litt på nub'en og forsøker å tolke litt selv, men er ikke sååå lett gitt. 

Sender alle en stor klem fra meg 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer med flott og vellykket UL!! ❤️ Bare nyyyt nå fremover. Nå venter den beste tiden!

Og så morsomt med folk som er så ivrige på kjønn 😅 Vi ville ikke vite på to av våre barn vi. Først ikke med nr.1, og så fikk vi vite med nr.2, men da vi skulle ha nr.3 så ville vi ikke vite igjen. Syns det var best. Den følelsen av å få ut babyen ved fødselen og høre og ikke minst SE hvilket kjønn det er var magisk. Og litt gøy å gjøre mamma gal som ikke visste om hun skulle strikke rosa eller blått :Knegg: 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en perfekt ultralyd i dag! ❤️ Nå må du bare nyte tiden fremover! Jeg er så glad på dine vegne ❤️❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med supergode nyheter og en fin ultralyd😍❤️  Skjønner godt at du var nysgjerrig på kjønn jeg! Jeg trodde det var mulig å se så tidlig, men jeg har lært med tiden at det ikke er så lett😅 Håper tiden fremover blir en super tid fylt av stolthet og glede❤️ Har du tenkt til å fortelle det til venner og kollegaer nå?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...