Gå til innhold

Kompani Lauritzen


FrøkenMims

Anbefalte innlegg

Janzypants skrev (11 timer siden):

Det er dette jeg også har hørt! Mener å huske at jeg leste at konseptet er skapt av b.la D.A Lauritzen og K. Ødegaard.

Det stemmer. Det er skapt av Dag Otto, Kristian og John Hammersmark (kapteinen i sesongen som gikk i år). 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Ifyousayso skrev (På 27.8.2021 den 6.38):

Utrolig skuffa over årets deltagere! Er dette kjendiser? Men, samtidig bra fordi jeg likte så godt vårens deltagere, og vil ikke at noe skal toppe den sesongen. Haha 

https://www.tv2.no/underholdning/14187277/

Jeg synes også det var en utroooolig skuffende cast i år, etter den gode casten som var i fjor! Vet nesten ikke hvem noen av de er..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Kjendiser? Dette er jo verre enn Farmen.

Klarer ikke ta dette programmet 2% seriøst når de har med Rikke Isaksen som lå omtrent med hver eneste fyr på Ex on the beach - dette er hun kjendis for. 

Det blir for dumt. Har ikke tenkt å se på.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (3 minutter siden):

Kjendiser? Dette er jo verre enn Farmen.

Klarer ikke ta dette programmet 2% seriøst når de har med Rikke Isaksen som lå omtrent med hver eneste fyr på Ex on the beach - dette er hun kjendis for. 

Det blir for dumt. Har ikke tenkt å se på.

Det JEG liker med KL er at kjendisene ikke nødvendigvis er superkjente. Fint å bli kjent med nye folk på TV og ikke bare de kjendisene som resirkuleres igjen og igjen. 

Angående Rikke og at hun har ligget med mange. Hvorfor må du slutshame? Hun er kjent fra XOTB og lignende TV. Det er vel nok å skrive det? 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sonit skrev (14 minutter siden):

Det JEG liker med KL er at kjendisene ikke nødvendigvis er superkjente. Fint å bli kjent med nye folk på TV og ikke bare de kjendisene som resirkuleres igjen og igjen. 

Angående Rikke og at hun har ligget med mange. Hvorfor må du slutshame? Hun er kjent fra XOTB og lignende TV. Det er vel nok å skrive det? 

Du får ta det som du vil, jeg derimot har ingen respekt for dama's "kjendisstatus". 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger Lervaag på Instagram og har sansen for humoren hans, men når han har vært i andre settinger som f.eks gjest på talkshow har jeg kjent at han kan bli mye. Det er absolutt det jeg kjenner nå.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LiseTV skrev (1 time siden):

Verste program på TV, etter Huskestue.

Da foreslår jeg at du med din sære smak ser på noe annet, for dette er altså underholdningsprogrammer som majoriteten liker å se på

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym90059005 skrev (10 timer siden):

Da foreslår jeg at du med din sære smak ser på noe annet, for dette er altså underholdningsprogrammer som majoriteten liker å se på

Det var mitt syn. Og du får ha ditt. Ser selvsagt på noe annet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spent på årets sesong! Lovende så langt. Viktig at de finner på litt nye ting så ikke alt blir forutseende.

Er det noen som vet når i fjor dette ble spilt inn forresten?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (3 timer siden):

Spent på årets sesong! Lovende så langt. Viktig at de finner på litt nye ting så ikke alt blir forutseende.

Er det noen som vet når i fjor dette ble spilt inn forresten?

På toget de ankom leiren med, stod det 24.august i infodisplayet som bruker vise neste stoppested osv. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han der Leervag eller hva han heter virker så sykt klein.🤥 Morsomt å se justisministeren sjæææl le fenriken opp i trynet😂

Heia Emilie «Voe»!!🥳🤩 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at alle de første episodene (sesong 1-3) heter Palmesjokk. Er det noen som vet betydningen av det ordet? Jeg har selvfølgelig googlet, men ble ikke så mye klokere :(  

Hittil elsker jeg denne sesongen! Veldig gøy å se hvordan de forskjellige takler det hele! Jeg er samtidig glad for at jeg kan sitte trygt og godt i sofaen å se på :P 😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så teit Daniel Franck er. Alle andre har annerledes jakke enn ham. Han får beskjed av andre deltagere om å skifte. Ingen konsekvenser - han gir faen og sier han gir faen. Er han årets Vinn!Eggesbø? Føles kleint.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...