Gå til innhold

Kompani Lauritzen


FrøkenMims

Anbefalte innlegg

Bombingen var ikke ekte. Hadde den vært det hadde den sprengt mer en grustaket og laget et krater på flere meter. Det er filmtriks, campingvognen ble sprengt med en lokal ladning (står i en av nettavisene). Fallskjermhoppingen ble også gjort etter finalen pga dårlig vær. Jeg er jo litt skuffa da 😅 men jammen bra utført og gjennomført. 

Synes alle var veldig fine folk og hadde blitt like glad samme hvem som vant. Eggesbø var den mest verdige vinneren synes jeg, jevnt over veldig god i alt, holdt hodet kaldt osv, så vel fortjent! 

Anonymkode: 88847...ae4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den beste vant! For en fantastisk fyr Eggesbø er! 😁🥳🥳🥳

Anonymkode: ca6b0...74c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for Eggesbø - han var min personlige favoritt hele tiden, men fy søren jeg er nå imponert over alle 5 jeg. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Bombingen var ikke ekte. Hadde den vært det hadde den sprengt mer en grustaket og laget et krater på flere meter. Det er filmtriks, campingvognen ble sprengt med en lokal ladning (står i en av nettavisene). Fallskjermhoppingen ble også gjort etter finalen pga dårlig vær. Jeg er jo litt skuffa da 😅 men jammen bra utført og gjennomført. 

Synes alle var veldig fine folk og hadde blitt like glad samme hvem som vant. Eggesbø var den mest verdige vinneren synes jeg, jevnt over veldig god i alt, holdt hodet kaldt osv, så vel fortjent! 

Anonymkode: 88847...ae4

Skjønner godt at de ikke gjorde det, men de kunne godt ha vært åpne om realiteten i programmet. Litt teit å late som at de fyrer av en missil når det egentlig er nok «spectacle» med det som faktisk skjedde. Imponerende at alle klarte hoppet, det er høydepunktet for min del og det er ikke så fryktelig viktig hvem som vinner. 

Anonymkode: 87d95...4b3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Bombingen var ikke ekte. Hadde den vært det hadde den sprengt mer en grustaket og laget et krater på flere meter. Det er filmtriks, campingvognen ble sprengt med en lokal ladning (står i en av nettavisene). Fallskjermhoppingen ble også gjort etter finalen pga dårlig vær. Jeg er jo litt skuffa da 😅 men jammen bra utført og gjennomført. 

Synes alle var veldig fine folk og hadde blitt like glad samme hvem som vant. Eggesbø var den mest verdige vinneren synes jeg, jevnt over veldig god i alt, holdt hodet kaldt osv, så vel fortjent! 

Anonymkode: 88847...ae4

Jeg så en rakett treffe campingvogna. Hvor kom raketten fra, mener du?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det er interessant å se at super mattelærer Tjora sliter med talloppgavene i KL...🤔

Jeg betviler slett ikke at Tjora er en superdyktig lærer altså, men det viser jo bare hvor mye det betyr å klare å holde hodet kaldt og nervene under kontroll i stressende situasjoner🤘🏻

Anonymkode: ba6b1...bee

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drizzt skrev (1 minutt siden):

Jeg så en rakett treffe campingvogna. Hvor kom raketten fra, mener du?

 

Filmtriks.

Anonymkode: bff80...6fa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Filmtriks.

Anonymkode: bff80...6fa

😄 CGI? Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg syns det er interessant å se at super mattelærer Tjora sliter med talloppgavene i KL...🤔

Jeg betviler slett ikke at Tjora er en superdyktig lærer altså, men det viser jo bare hvor mye det betyr å klare å holde hodet kaldt og nervene under kontroll i stressende situasjoner🤘🏻

Anonymkode: ba6b1...bee

De beste lærerne er ikke alltid de som er best i faget heller. Det er sikkert mange super-matematikere som ikke har greie på pedagogikk og ikke klarer å kommunisere med barn på en god måte. Og de egenskapene er ikke så mye til hjelp i militæret.

Anonymkode: 87d95...4b3

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drizzt skrev (24 minutter siden):

Jeg så en rakett treffe campingvogna. Hvor kom raketten fra, mener du?

 

Det er to videoer klippet sammen til ett, med spesialeffekt.
Video 1 er et arkivvideo av en rakett som blir sluppet.
Video 2 er av lokal sprenging av campingvognen.
Før smellet så har de redigert inn en falsk rakett som liksom kommer fra flyet. 

Anonymkode: 65785...541

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor lenge innspillingen varte? 

Anonymkode: 885bd...678

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest padawan
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Noen som vet hvor lenge innspillingen varte? 

Anonymkode: 885bd...678

Sitter med inntrykk av at det er 3-4 uker uten at jeg har fasitw.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ble litt forvirret under finalen, er det noen som kan oppklare kanskje? Da de hadde gjemt seg for vskreve og skulle komme seg videre, så var jo Linnéa først frem til å snakke med han jeg ikke husker hva heter? Også ble de kjørt til der de skulle gå. Når har Eggesbø passert Linnéa? Rart vi ikke får se det i såfall. Går de på samme sti? 

Anonymkode: e8346...d03

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men ble litt forvirret under finalen, er det noen som kan oppklare kanskje? Da de hadde gjemt seg for vskreve og skulle komme seg videre, så var jo Linnéa først frem til å snakke med han jeg ikke husker hva heter? Også ble de kjørt til der de skulle gå. Når har Eggesbø passert Linnéa? Rart vi ikke får se det i såfall. Går de på samme sti? 

Anonymkode: e8346...d03

Han passerte henne nok, sikkert før hun kommenterte til kamera at "i e ikkje ikkje best, men e bedre enn meg sjøl". De klippet det nok vekk for å bevare spenningen. 

Sykt imponert av begge, egentlig av alle finalistene. Det å kaste deg ut fra det flyet ga meg hjertebank av å bare se på. Og både Linnea og Carl Martin tok imot utfordringene på strak arm.

Anonymkode: 40152...b05

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som Kompani Lauritzen og Den du veit sesongene er over, hvor kan man nå se Jakob på tv?? 

Anonymkode: aea06...a3b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var litt dårlig gjort at deltagerne åpenbart hadde fått litt ulike beskjeder. Linnea og Jakob hadde fått beskjed om å være langt mer forsiktig mtp. å unngå å bli oppdaget av vaktene, mens Håvard og Siri braste frem og ikke tok så veldig mye hensyn til vaktene. Synes det ble veldig skjevt. 
En annen skjevhet var Eggesbø klokelige engstelse for hvorvidt mannen på veien virkelig var riktig kontaktperson eller ei. Det hadde jo vært en spennende twist hvis produksjonen hadde plassert ut en vakt på omtrent samme sted som kontaktpersonen skulle stå. Så synes det var lurt av Eggesbø å ta det forsiktig, og synes han burde blitt premiert for det på et eller annet vis. Nå var det jo han som vant, men likevel, synes det var rart at de som var mest forsiktige og fulgte instruks ikke ble premiert for det.

Anonymkode: bd120...d70

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nå som Kompani Lauritzen og Den du veit sesongene er over, hvor kan man nå se Jakob på tv?? 

Anonymkode: aea06...a3b

Alle sesongene av Kollektivet ligger på sumo😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...