Gå til innhold

Kompani Lauritzen


FrøkenMims

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Til alle dere som «crusher» på Jakob her inne og som gjerne vil se mer av han - han er ny programleder i julekalenderen til Espen Eckbo «Nissene i bingen» 🤪 Gleder meg, det blir nok gøy☺️

Anonymkode: ba6b1...bee

Han er også med i ny sesong av Kongen befaler. 

Anonymkode: 213b2...ad4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han er også med i ny sesong av Kongen befaler. 

Anonymkode: 213b2...ad4

Åh! Gleder meg! Kommer til høsten sikkert?

Anonymkode: 3597d...0ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han er også med i ny sesong av Kongen befaler. 

Anonymkode: 213b2...ad4

Hvor har du lest dette? Satt senest for noen dager siden og prøvde å Google meg frem til om det kommer ny sesong og hvem som evt er deltakere 😅

Anonymkode: d0eba...9e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han er også med i ny sesong av Kongen befaler. 

Anonymkode: 213b2...ad4

Det stemmer ikke. Discovery+ presenterte nye deltagere i Kongen befaler på sin Facebook side tidligere i uken. 

«Kongen befaler

Kongen befaler er et humorspekket og energisk gameshow med Atle Antonsen i rollen som den allmektige og o’store programleder. Vårens underdanige paneldeltakere er Solveig Kloppen, Steinar Sagen, Amir Asgharnejad, Ida Fladen og Einar Tørnquist, mens Olli Wermskog fortsatt er Atles trofaste assistent.@

Anonymkode: c587b...1fc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det stemmer ikke. Discovery+ presenterte nye deltagere i Kongen befaler på sin Facebook side tidligere i uken. 

«Kongen befaler

Kongen befaler er et humorspekket og energisk gameshow med Atle Antonsen i rollen som den allmektige og o’store programleder. Vårens underdanige paneldeltakere er Solveig Kloppen, Steinar Sagen, Amir Asgharnejad, Ida Fladen og Einar Tørnquist, mens Olli Wermskog fortsatt er Atles trofaste assistent.@

Anonymkode: c587b...1fc

Åh Einar!🤩

Anonymkode: 36499...4dd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off topic, men ser at Hegseth skal være ny dommer i Skal vi danse. Kan vi få Carl Martin & Jakob som deltagere pliiize🙏🏻🤪🤗

Anonymkode: ba6b1...bee

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Åh Einar!🤩

Anonymkode: 36499...4dd

Jaaa🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Ifyousayso skrev (7 minutter siden):

Utrolig skuffa over årets deltagere! Er dette kjendiser? Men, samtidig bra fordi jeg likte så godt vårens deltagere, og vil ikke at noe skal toppe den sesongen. Haha 

https://www.tv2.no/underholdning/14187277/

Samme her! Bare realitydeltakere og influensere jo.. dårlig variasjon i type folk. Men kan jo hende det blir gøy likevel 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Ifyousayso said:

Utrolig skuffa over årets deltagere! Er dette kjendiser? Men, samtidig bra fordi jeg likte så godt vårens deltagere, og vil ikke at noe skal toppe den sesongen. Haha 

https://www.tv2.no/underholdning/14187277/

Synes det var greit cast jeg.

 

1 hour ago, rosemarin said:

Samme her! Bare realitydeltakere og influensere jo.. dårlig variasjon i type folk. Men kan jo hende det blir gøy likevel 

Andelen influencere var vel ganske lik tidligere sesonger. Litt enig i at det var et høyt antall reality-deltagere..

Men det var jo også

- politiker

- snowboarder

- sportskommentator

- flere artister

- random fra Vålerenga hockey

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosemarin skrev (4 timer siden):

Samme her! Bare realitydeltakere og influensere jo.. dårlig variasjon i type folk. Men kan jo hende det blir gøy likevel 

Et par-tre realitydeltakere, et par-tre influensere og en del programledere (av den lite profilerte sorten?) 

 

Syntes det var få jeg visste hvem var i vår også, men dette føltes litt som "lavmål". Det blir nesten så man går inn på forhånd og heier på den ene man vet hvem er, og samtidig ikke misliker sterkt. 
Men forhåpentlig vokser noen av disse på oss og vi bryr oss og får favoritter underveis. 

Jeg synes egentlig at de kun fikk til en cast som virkelig engasjerte i første sesong, og er litt redd for at dette programmet dreper seg selv sakte med dårlig og lite engasjerende cast gang på gang. Noe som er synd, siden konseptet egentlig er skikkelig bra. 

Kanskje de neste gang skal gå for at vanlige folk kan søke? Det kan jo bli like engasjerende det. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Susan Sto Helit skrev (40 minutter siden):

Et par-tre realitydeltakere, et par-tre influensere og en del programledere (av den lite profilerte sorten?) 

 

Syntes det var få jeg visste hvem var i vår også, men dette føltes litt som "lavmål". Det blir nesten så man går inn på forhånd og heier på den ene man vet hvem er, og samtidig ikke misliker sterkt. 
Men forhåpentlig vokser noen av disse på oss og vi bryr oss og får favoritter underveis. 

Jeg synes egentlig at de kun fikk til en cast som virkelig engasjerte i første sesong, og er litt redd for at dette programmet dreper seg selv sakte med dårlig og lite engasjerende cast gang på gang. Noe som er synd, siden konseptet egentlig er skikkelig bra. 

Kanskje de neste gang skal gå for at vanlige folk kan søke? Det kan jo bli like engasjerende det. 

Enig. Når de likevel bruker så mange «kjendiser» de fleste ikke vet hvem er, så kan de like gjerne bruke vanlige folk. Kan jo faktisk være mer underholdene det. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte faktisk på radioen at det opprinnelig var ment å skulle være vanlige folk, det er det som gjøres i Danmark, hvor ideen visstnok kommer fra. Så det var ideen Otto Lauritzen og Kristian Ødegård kom med til Tv2. Men kanalen ville heller ha kjendiser fordi nordmenn er så innmari opptatt av kjendiser...!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Susan Sto Helit skrev (2 timer siden):

Et par-tre realitydeltakere, et par-tre influensere og en del programledere (av den lite profilerte sorten?) 

 

Syntes det var få jeg visste hvem var i vår også, men dette føltes litt som "lavmål". Det blir nesten så man går inn på forhånd og heier på den ene man vet hvem er, og samtidig ikke misliker sterkt. 
Men forhåpentlig vokser noen av disse på oss og vi bryr oss og får favoritter underveis. 

Jeg synes egentlig at de kun fikk til en cast som virkelig engasjerte i første sesong, og er litt redd for at dette programmet dreper seg selv sakte med dårlig og lite engasjerende cast gang på gang. Noe som er synd, siden konseptet egentlig er skikkelig bra. 

Kanskje de neste gang skal gå for at vanlige folk kan søke? Det kan jo bli like engasjerende det. 

Enig i mye av det du sier, minus at kun casten i første sesong engasjerte. For meg var casten i sesong 2 helt fantastisk! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ifyousayso skrev (Akkurat nå):

Enig i mye av det du sier, minus at kun casten i første sesong engasjerte. For meg var casten i sesong 2 helt fantastisk! 

Da er vi hvertfall uenige om det. :)

I sesong 2 var det fra omtrent halvveis i serien og hele veien gjennom finalen, revnende likegyldig  for meg hvem som vant. Det var ingen jeg følte sto frem som en som hadde kjempet med og mot seg selv, og som virkelig fortjente en seier. 

Jeg syntes Hulsker og hans totale mangel på forståelse for egne feil og ansvar for disse var hysterisk morsomt, men hadde blitt pissesur om han kom til finalen. Jeg syntes Vegard Harm og Morten Hegseth ga programmet mye på hver sin måte, og de var noen jeg gjerne hadde sett lykkes helt til slutt. (Selv om de egentlig ikke burde vært med i samme sesong.) 
Men resten fremsto som alt for balanserte og "jevne" og fortjente på en måte seieren mer sammen enn enkeltvis. 

I sesong 1 var det lettere å "finne seg en favoritt" som fremsto som både bra alene og sammen med de andre, syntes jeg. 

Får håpe det blir bedre denne sesongen. Ellers er det fare for at jeg slutter å se på. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rainbow skrev (44 minutter siden):

Hørte faktisk på radioen at det opprinnelig var ment å skulle være vanlige folk, det er det som gjøres i Danmark, hvor ideen visstnok kommer fra. Så det var ideen Otto Lauritzen og Kristian Ødegård kom med til Tv2. Men kanalen ville heller ha kjendiser fordi nordmenn er så innmari opptatt av kjendiser...!

Finner ikke at det er med vanlige folk i Danmark. De har jo kjøpt konseptet av TV2, og kalt det "Stjerner i Trøjen", så det høres ut som om du har hørt noe feil. 

Ser ikke bort i fra at Laurizen/Ødegård har pitchet det som et konsept med vanlige folk, altså.  Men jeg tror faktisk de har laget dette konseptet selv. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Susan Sto Helit skrev (9 timer siden):

Finner ikke at det er med vanlige folk i Danmark. De har jo kjøpt konseptet av TV2, og kalt det "Stjerner i Trøjen", så det høres ut som om du har hørt noe feil. 

Ser ikke bort i fra at Laurizen/Ødegård har pitchet det som et konsept med vanlige folk, altså.  Men jeg tror faktisk de har laget dette konseptet selv. 

Det er dette jeg også har hørt! Mener å huske at jeg leste at konseptet er skapt av b.la D.A Lauritzen og K. Ødegaard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...