Gå til innhold

Kompani Lauritzen


FrøkenMims

Anbefalte innlegg

Nå har jeg sett finalen på TV2 sumo. For et utrolig oppdrag de hadde! Fantastisk avslutning! Gled dere 🥳

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spoiler

Kjempebra finale!! Jeg ble jo helt rørt da alle sammen hoppet ut i fallskjerm. For noen tøffinger!

Spennende andre del også, men skulle ønske det var litt flere oppgaver for hver enkelt enn bare den boksen og det å gå fort. Var veldig tett i finaleracet da!! Er SÅ utrolig stolt av Linnèa!! Har heiet på henne lenge, og for meg så er hun vinneren altså! Uredd med masse pågangsmot, og så rett bak vinneren da. Imponert!!

 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprinkle skrev (12 minutter siden):

Nå har jeg sett finalen på TV2 sumo. For et utrolig oppdrag de hadde! Fantastisk avslutning! Gled dere 🥳

 

Hvem vant? skriv gjerne i skjult tekst :)

Anonymkode: edfb5...c8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvem vant? skriv gjerne i skjult tekst :)

Anonymkode: edfb5...c8c

Spoiler

1. Eggesbø
2. Myhre
3.+4. Avlesen og Andersen
5. Tjora

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Forventa resultat gitt. Overrasket over at ikke Linnea vant så mye tv-tid og fokus hun har hatt. Hadde håpet på Jakob, men visste egentlig at en av de topp to kom til å vinne.

Så teit når «heigjengen» i mål roper «hvem er det, hvem er det», DET ser de vel! 
Synes finalen var litt kjedelig egentlig

 

Anonymkode: 3597d...0ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):
  Skjul innhold

Så teit når «heigjengen» i mål roper «hvem er det, hvem er det», DET ser de vel! 
Synes finalen var litt kjedelig egentlig

 

Anonymkode: 3597d...0ab

Spoiler

Det var vel ikke så lett å se? Det var en del avstand fra dem og til vinneren da de begynte å rope, og de var jo helt malt i ansiktet og med like klær.

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amatariel skrev (3 minutter siden):
  Skjul innhold

Det var vel ikke så lett å se? Det var en del avstand fra dem og til vinneren da de begynte å rope, og de var jo helt malt i ansiktet og med like klær.

 

Spoiler

Joda, kanskje litt, men de sa det nok i instruksjon fra produskjonen for «spenningen».

 

Anonymkode: 3597d...0ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):
  Vis skjult innhold

Joda, kanskje litt, men de sa det nok i instruksjon fra produskjonen for «spenningen».

 

Anonymkode: 3597d...0ab

Spoiler

Det handler jo om klipping. De sa «hvem er det, hvem er det» mye tidligere enn da deltageren jo var helt oppi de slik det ser ut for oss, men man klipper det jo sammen så det høres mer spennende ut.

 

Anonymkode: c587b...1fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg! Har slått på TV'en for første gang på 3 år. Dette er stort! 
Er så stor trafikk på internettlinjen, naboer som skal se eurovision på nett sikkert. Så jeg måtte finne frem tvboksen og sette på den 😂 Så nå er jeg klar for finalen. :bond:

Anonymkode: 65785...541

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Helt imponert over Jakob som faktisk turte å hoppe!! 

 

At Carl Martin vant var forventet, men velfortjent! Likte finalen godt. Synes det var spennende jeg da 🙈

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig finale syns jeg!! Så imponert over alle!! Og sååå happy med vinneren🥳 🤗🤗 De er jo i grunnen vinnere alle sammen😊

Anonymkode: ba6b1...bee

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell fortjent seier til riktig person!. Personlig så synes jeg alle 5 er likeverdige vinnere. Føler ingen av de 5 tapte på noen som helst måte, uten at det undergraver Eggesbø' innsats og vell fortjent seier til slutt. Han har absolutt vært på topp i lang tid og har hatt fremdrift iløpet av sesongen. Så som sagt, riktig som vant samtidig som at alle 5 vant. 

Gleder meg til neste sesong! 

Anonymkode: 65785...541

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin finale og en verdig gjeng som stod igjen. Kommer til å savne å se dem på skjermen ❤ Årets sesong slår fjorårets langt ned i støvlene. 

Anonymkode: 2bffe...5bf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle gjerne sett Linnéa vinne, men Eggesbø er en verdig vinner. 

Alle 5 var knallgode!

Anonymkode: 3ed2e...10c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jakob hadde jo vunnet (mest trolig) hadde det ikke vært for at Tjora føk avgårde i åkeren der. Det gjorde jo at Jakob ble oppdaget, og måtte vente i 10 minutter. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til Eggesbø - så fortjent seier😍🙌🏻 Han har imponert meg fra dag 1. 

Men alle er vinnere egentlig.  Slik jeg ser det så vant alle disse finalistene over en fobi eller frykt ila oppholdet, mens Eggesbø som var uredd i møte med det meste, ble likevel en bedre (eller utvidet som han sa selv☺️) versjon av seg selv👏🏻🤗

Kommer til å savne hele gjengen og underholdningen de har gitt oss💕

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De fem siste var verdige vinnere alle sammen! Eggesbø viste helt tidlig at han scoret bra både på intellingens og fysikk. 

Anonymkode: d1eb3...805

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk alle opp samme vei, så de selv visste hvilken plassering de hadde fra de ble satt av ATVene ? 

Anonymkode: 62deb...de2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortjent seier til Eggesbø, selvom jeg holdt en liten knapp på Linnéa. Jeg syns hun har vokst og imponert så utrolig på den (relativt) korte tiden de var der inne. Var det Jakob som sa at de hadde vært der inne i 2 uker? Jeg syns han nevnte det i en setning ila programmet. Carl Martin var liksom sterk allerede fra dag én, men han har også hatt en formidabel utvikling, men da kanskje mest på det sosiale. I starten fremsto han i mine øyne mer som en individualist, mens nå var han langt mer en lagspiller og en som kunne sette andre enn seg selv først. En veldig positiv utvikling!

At Jakob faktisk hoppet ut av flyet enda han var livredd 👏 Jeg kan tenke meg at det ikke er lett å bare skyve de følelsene og tankene unna. Det må jo føles så utrolig naturstridig å skulle kaste seg ut fra et fly 😂 Jeg lo imidlertid godt da Tjora landa i hagen til noen (sikkert) intetanende folk. Hadde vært gøy hvis de hadde gitt til kjenne at de var hjemme eller noe 😛 Jeg var litt bekymra for at han skulle skade seg da landingspunktet ble totalt feil, men det virket som at det gikk bra.

Jeg er så imponert over alle sammen! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig finale og vel fortjent seier :)

 

Men asså dere..den F35-bombinga. Tror dere det var helt på ekte? Det er jo j*vlig hårete i så fall, haha. Bare følte måten et var filma på, om det var prerecorded og om det kanskje var en lokal ladning i den campingvogna..??? Siden vi ikke så bombinga nedenfra og de virka bare så overraska da den plutselig sprengte. Gøy uansett, da.

Anonymkode: 9fe42...ef8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...