Gå til innhold

Kompani Lauritzen


FrøkenMims

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Nå som Kompani Lauritzen og Den du veit sesongene er over, hvor kan man nå se Jakob på tv?? 

Anonymkode: aea06...a3b

Kollektivet🤩🤩🤩🤩 (han er riktignok en del yngre da, men like søt og morsom)

Anonymkode: 36499...4dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Det er to videoer klippet sammen til ett, med spesialeffekt.
Video 1 er et arkivvideo av en rakett som blir sluppet.
Video 2 er av lokal sprenging av campingvognen.
Før smellet så har de redigert inn en falsk rakett som liksom kommer fra flyet. 

Anonymkode: 65785...541

 

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

https://www.tv2.no/a/14011084/

Anonymkode: bff80...6fa

Noooo 😂 Nå ble jeg skuffet altså. Det ville vært så mye bedre med ekte saker 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Nå som Kompani Lauritzen og Den du veit sesongene er over, hvor kan man nå se Jakob på tv?? 

Anonymkode: aea06...a3b

Enig😅 Jeg synes «den du veit» er et elendig program, men bare må se på kun pga Jakob😍 Kan noen gi han en hovedrolle i en film?!

Anonymkode: 3597d...0ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den individuelle delen av finalen var en gedigen skuffelse. Den var altfor enkel og tilfeldig. Her burde deltakerne blitt utfordret i større grad. Jakob ble holdt igjen fordi Håvard lekte bulldoser. Det blir litt for dumt. I tillegg skulle de bare opp en grusvei. Finalen i fjor var langt mer utfordrende. 

Sesong 2 var klart best totalt sett, men finalen i sesong 1 var mye bedre enn finalen i sesong 2. 

Anonymkode: 1318e...e13

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg koste meg med finalen jeg selv om det individuelle opplegget i fjor kanskje var mer spennende. Men syns Carl Martin vant helt fortjent, han har taklet det meste med bravur gjennom hele sesongen🙌🏻😊

Utfordringen her ligger nok i at KL ikke ønsker å dyrke individualismen som de sier, og at det egentlig ikke er viktig hvem som vinner til slutt. Denne sesongen var jo totalt sett mye tøffere for deltagerne enn i fjor og det virker som de bare ønsket at det skulle bli en fin avslutning for alle på slutten der...at alle skulle fremstå som likeverdige...det er ihvertfall følelsen jeg satt igjen med.

Så kan man da lure på om det egentlig er noe poeng i å kåre en vinner i det hele tatt når det påpekes at det er irrelevant? Tv2 sier at å bli kompanijeger er det store målet for deltagerne. Det er den største utmerkelsen. Finalen er ment å være ren underholding for oss seerne og kåring av en vinner er egentlig bare et klapp på skuldra til den beste av de beste......


 

Anonymkode: ba6b1...bee

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Enig😅 Jeg synes «den du veit» er et elendig program, men bare må se på kun pga Jakob😍 Kan noen gi han en hovedrolle i en film?!

Anonymkode: 3597d...0ab

Han er med i De dødes tjern :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

Synes finalen var gøy. Jeg heiet på Jakob og Tjora, men Eggesbø fortjente å vinne.

Jeg elsker "Den du veit" programmet - men synes de første episodene var langt bedre enn de siste. Jabob vil for alltid være kongen av falsett for meg ("I want to swing from the chandelieeer ...").

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en følelse av at endringen i den individuelle oppgaven denne sesongen har sammenheng med at det ble veldig mye fokus på vinneren i fjorårets sesong? Vinni fikk jo egentlig alt fokuset etterpå  - og som tv2 sier nå så ønsker de ikke å dyrke individualismen siden KL handler om mestring og å bygge et lag.

Derfor tenker jeg at de valgte å kjøre en enklere individuell oppgave for at alle skulle takle det greit og ingen ville egentlig få mulighet til å utmerke seg for mye...

Det er bare hva jeg tenker da😊
 

 

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Nå som Kompani Lauritzen og Den du veit sesongene er over, hvor kan man nå se Jakob på tv?? 

Anonymkode: aea06...a3b

 

Ifyousayso skrev (4 timer siden):

Alle sesongene av Kollektivet ligger på sumo😂

Hit for hit på NRK er mye bedre. Det er faktisk musikk-humor av aller ypperste klasse! 

Anonymkode: 2bffe...5bf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart den beste som vant! Men er jeg litt fordomsfull når jeg sier at jeg er mest imponert over jentene og at de gjorde det veldig mye bedre enn jeg forventet? 

Anonymkode: b95bd...cad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva tror dere dette har å si for rekruttering til forsvaret og spesielt jegeravdelingene? Flere søkere totalt sett? Vil det bli mange flere kvinnelige søkere?

Anonymkode: b95bd...cad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Og hva tror dere dette har å si for rekruttering til forsvaret og spesielt jegeravdelingene? Flere søkere totalt sett? Vil det bli mange flere kvinnelige søkere?

Anonymkode: b95bd...cad

Forsvaret har allerede gått ut og sagt at de har merkt økt interesse etter KL. De spesifiserte ikke for hvilke avdelinger det gjaldt. 

Anonymkode: b4541...22b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jakob spiller i serien Fjolls til fjells på TVNorge 👍

Anonymkode: 213b2...ad4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Nå som Kompani Lauritzen og Den du veit sesongene er over, hvor kan man nå se Jakob på tv?? 

Anonymkode: aea06...a3b

Utenfor sesong, men:

Jul I Blodfjell... 🤭

Endret av Bingo Bongo
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siri og Håvard på God Morgen Norge i morra ser jeg.  Jeg som håpet på Carl Martin og Jacob/evnt Linnea😏 




 

 

Anonymkode: ba6b1...bee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Nå som Kompani Lauritzen og Den du veit sesongene er over, hvor kan man nå se Jakob på tv?? 

Anonymkode: aea06...a3b

Han spiller vel DynamittHarry i en (eller flere?) av Olsenbanden junior filmene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I følge han selv så er Hulsker veldig fornøyd med hvordan han har blitt framstilt i KL. Det var visst en del «munnhoggeri» mellom enkelte deltagere, spesielt i den Flagg-konkurransen, bl.a mellom Hulsker og Brandstorp. Men det ble klippet vekk.

Jeg husker at det ene laget var så rolige og samarbeida veldig godt, mens det andre var mer kaos og diskusjoner😅 På det «rolige» laget var alle finalistene minus Tjora...og jeg syns det egentlig er ganske betegnende for hvilken fin gjeng vi endte opp med i finalen: dyktige, ydmyke, samarbeidsvillige og alltid støttende mot hverandre 👏🏻😇

Anonymkode: ba6b1...bee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sisi00 skrev (23 minutter siden):

Virker som det er en del i denne tråden som har en «crush» på Jacob...😂☺️

Korrekt. Hatt en Crush på han siden han dukka opp i kollektivet for mange år siden

Anonymkode: 36499...4dd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Korrekt. Hatt en Crush på han siden han dukka opp i kollektivet for mange år siden

Anonymkode: 36499...4dd

Hva er Kollektivet?

Anonymkode: 225ad...5bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...