Gå til innhold

Kompani Lauritzen


FrøkenMims

Anbefalte innlegg

Ctrl skrev (18 timer siden):

Nå ser jeg fram til spinnoff-versjonen som kommer til høsten med unge voksne som sliter med overgangen til voksenlivet. 

Oi har de annonsert at det kommer en spinoff? Spennnde! Det konseptet minner meg om «internatet», hvis noen husker det 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AntiBullshit skrev (1 minutt siden):

Oi har de annonsert at det kommer en spinoff? Spennnde! Det konseptet minner meg om «internatet», hvis noen husker det 

Ja. Spilles inn nå, og slippes til høsten. Det blir bra. Kan bli spennende å se litt skjøre, unge mennesker som skal ut å bryne seg på KL-utfordringene. Tror det kan bli noe helt annet enn KL. Mer syt, bæs, angst og panikk kanskje 😄 

https://www.nrk.no/trondelag/tv-2-og-kompani-lauritzen-endrer-navn-pa-det-nye-programmet-_tropp-z_-1.15892167

Programmet skulle hete «Tropp Z». Konseptet går ut på å hente deltagere mellom 20 og 28 år, som sliter med motivasjonsutfordringer i livet.

Det var unge fra generasjon Z som skulle delta i det militærinspirerte programmet, og det er dette navnet spiller på.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havspeil skrev (2 timer siden):

Jeg tenker at Skjælbek gjorde etter beste evne. Ikke hans feil at han mottok den oransje lua 😅 

Vinneren i år utklasserte hele veien ❤ 

Dog svakt av mennene i sammeligning jevnt over. Tillegger det casting.  

Tja, casten var vel egentlig bra med mange topptrente menn. Kommer på fem i hvert fall😊

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (21 minutter siden):

Oi har de annonsert at det kommer en spinoff? Spennnde! Det konseptet minner meg om «internatet», hvis noen husker det 

Jeg husker internatet (og feriekolonien som var litt samme konsept). Er spent på spinoffen 😀

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig sett ferdig episodene og Mehl var en verdig vinner! Så imponert over damene. Helt rått å se på! 😊

Blir spennende med spinoff-versjonen!!  

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (På 5/1/2022 den 16.43):

Tja, casten var vel egentlig bra med mange topptrente menn. Kommer på fem i hvert fall😊

Nå var det ikke muskelmasse jeg tenkte på,men andre ting. ( som kløkt og viljestyrke i større grad ) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...