Gå til innhold

Kompani Lauritzen


FrøkenMims

Anbefalte innlegg

Spoiler

Fin episode i dag!! Syns det var gøy at de som gjorde det bra med bålet ute i skogen var de samme som gjorde det dårlig under avhøret, hehe. Det jevnet alle deltakerne ut! Hadde egentlig håpet at Tjora røk ut i dag, men det var riktig å la alle bli ♥ Nå håper jeg Myhre vinner!!!

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg heier på Linnea og Jakob. Mest Linnea. Er superoverrasket over alt hun har vist i sesongen. Trodde hun skulle være sur, antisosial, svak, tung, men dama er jo tøff som et tog, varm, morsom - alt jeg ikke trodde hun var. Jakob er jo sjarmerende som få. De er uansett fortjent å være i finalen og verdige vinnere alle sammen.

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler så av kontrasten mellom Jacob som nekter å si noe i avhør og ikke tør å ta i mot sjokolade av frykt for at den er forgifta😂 og Carl Martin som babler altfor masse tull og stapper innpå sjokolade før han må gå😂 

Helt fortjent at alle 5 fikk komme til finalen. Bra gjeng. Gleder meg til finalen!

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble lettet da ingen ble sendt hjem! Håpet på at Avlesen skulle ut, om noen skulle ut. Heier fortsatt på Andersen og Eggesbø, men tror Myhre vinner.

Anonymkode: 65785...541

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte ta en lengre pause under forhørene. Nesten hver gang nordmenn skal snakke engelsk på tv så sliter ørene mine.....

Gleder meg til finalen og til å ha med favoritten min, liker å se noen med godt humør. 

Anonymkode: 8df96...d4c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, tenk hvis Linnéa vinner da 😭 Er så stolt av henne, selvom jeg ikke kjenner henne. Har fulgt bloggen hennes siden 2008, og alt hun medvirker i. Helt rå dame 🤩

Anonymkode: f3981...a01

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forventet at Hulsker ville trekke seg så ingen overraskelse det. Helt fortjent at de andre kom til finalen. Dvs det måtte jo bli slik når de begynte å dele ut tørr ved så ingen skulle trekke seg...

Jeg liker alle sammen, men heier mest på Carl Martin. Blir spennende å se hva som skjer i finalen - blir nok definitivt KL og ikke GP på meg neste lørdag😊

Anonymkode: ba6b1...bee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jakob imponerte under avhørene! Jeg synes dette var en skikkelig fin episode, spesielt de siste 10 minuttene. Synes alle 5 er verdige vinnere. Det er en fin gjeng❤️

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Where are you from?»

«My name is Jacob Schøyen Andersen!»

«What’s the name of your leader?»

«MY NAME IS JACOB SCHØYEN ANDERSEN!»

Så vi lo her vi satt😂 føler også sånn passe teit som fikk tårer i øyene da alle fikk komme videre😭❤️

Anonymkode: 12177...b8b

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg forventet at Hulsker ville trekke seg så ingen overraskelse det. Helt fortjent at de andre kom til finalen. Dvs det måtte jo bli slik når de begynte å dele ut tørr ved så ingen skulle trekke seg...

Jeg liker alle sammen, men heier mest på Carl Martin. Blir spennende å se hva som skjer i finalen - blir nok definitivt KL og ikke GP på meg neste lørdag😊

Anonymkode: ba6b1...bee

Litt rart at de hjalp dem? Var ikke poenget å overleve /klare seg selv?

Anonymkode: 36499...4dd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Litt rart at de hjalp dem? Var ikke poenget å overleve /klare seg selv?

Anonymkode: 36499...4dd

Jo det var jo poenget det, men så ble det veldig dårlig vær, regn og kaldt, og da fikk befalet tydeligvis litt kalde føtter også😅 Jeg tror kanskje at de bestemte seg ganske tidlig etter at Hulsker trakk seg at alle skulle få komme til finalen hvis de gjennomførte.., Tenker det er derfor marsjen til slutt ble så kort? 

Men det er helt greit for meg at det ble slik, syns alle har imponert stort. Det vil uansett bli kun en som vinner til slutt😊

Anonymkode: ba6b1...bee

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Litt rart at de hjalp dem? Var ikke poenget å overleve /klare seg selv?

Anonymkode: 36499...4dd

Forrige sesong fikk de en hel sekk, og i tillegg hadde det ikke regnet like mye. Tror de innså at oppgaven var litt for vanskelig og det ville vært dårlig TV om i verste fall tre deltakere trakk seg før finalen. Og «ikke få fyr» er et ganske antiklimaks for å ryke.

Men det hadde vært bedre om de hadde fått den bunten med tørrved helt i starten, da hadde de sett bedre hvem som klarte å forvalte det, med sanking/tørking av ny ved og å holde bålet vedlike.

Anonymkode: 87d95...4b3

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært krig er det kun Tjora, Eggesbø og Siri som ville vært interessante for meg å ha med. De andre ville aldri vært til noen hjelp. Så ærlig må det være lov til å være.

Anonymkode: 1624b...310

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Litt rart at de hjalp dem? Var ikke poenget å overleve /klare seg selv?

Tenker produksjonen faktisk var redd deltakerne skulle trekke seg... De forventet kanskje ikke pissvåt skog. Å fyre opp bål da når du aldri har gjort det før er et temmelig vanskelig oppgave. Selv med mat og søvn, noe disse ikke hadde. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Litt rart at de hjalp dem? Var ikke poenget å overleve /klare seg selv?

Anonymkode: 36499...4dd

De må jo tenke helse og sikkerhet også. Kulde er en ting, kulde uten mulighet for å pakke på med ekstra klær og varme som bål, det er potensielt helsefarlig. De skulle også gå en lang marsj neste dag. Det å gjøre det med lite søvn, lite mat OG lav kroppstemperatur over tid er ikke bra. De kom ikke inn i dagen med toppers søvn, full mage og sunn og sterk kropp heller. De har jo blitt pushet i lengre tid i tillegg. Så jeg tror nok det er summen av alt og sikkert mye mer til, som gjorde at de måtte hjelpe til slik de gjorde. De hadde ikke sabotert oppdraget om de ikke måtte. 
Hadde det vært én som slet med bålet, så hadde også vært en annen sak. Da hadde de nok veiledet og ikke gitt dem tørr ved og hjelpe på den måten de gjorde. 

 

Anonymkode: 65785...541

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Samtidig med Eurovision? What to do? 😯

Anonymkode: a5434...078

Først Eurovision, så KL. Og husk: ingen Kg eller nettaviser da 
Evt kjøre to skjermer fra kl 21.40. Stemmer for 2 skjermer 😬

Anonymkode: 2a9cc...3c8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper Linnea vinner! 

Noen som vet om neste lørdag er siste episoder? Hva skal jeg gjøre lørdagskveldene etter det isåfall 🙈

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kartoffel skrev (14 minutter siden):

Håper Linnea vinner! 

Noen som vet om neste lørdag er siste episoder? Hva skal jeg gjøre lørdagskveldene etter det isåfall 🙈

Ja det er finale neste lørdag 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jakob er så gullegod💗 Håper han vinner!!🌟

Men Linnéa har imponert meg helt sykt, skal absolutt ikke undervurdere den jenta😄👏🏻 Der er det både styrke og godt humør!!👊🏻😃

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier på Carl Martin, han virker skikkelig sympatisk.

Men egentlig har jeg ikke noe imot om noen av de andre vinner heller, det er en veldig fin gjeng, synes jeg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...