Gå til innhold

Kompani Lauritzen


FrøkenMims

Anbefalte innlegg

Min klare favoritt er Obersten og platinakortet. God nr 2 er moroklumpen Kristian Ødegaard. Deltakerne er der mest for å vise seg fram, med unntak av Eggesbø, som ikke har slike narcissistiske trekk. Eggesbø er derfor min favoritt blant deltakerne. Heldigvis er nå serien fri for de verste posørene. Så nå blir det spennende mot slutten!

Anonymkode: 1624b...310

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en flott gjeng som er med på KL denne sesongen - og imponerende innsats av alle sammen. Nå er det jo kremen av kremen som står igjen - og min favoritt er Carl Martin Eggesbø.

Har fulgt han på IG siden Skam-dagene og han virker som en så fin og morsom fyr. Men at han er sååå sterk både fysisk og psykisk har imponert meg stort🙌🏻 Ser ut som han tar alle utfordringer på strak arm og er like rolig og fokusert uansett hva som skjer - WoW impressed😍 

Er også veldig imponert over Linnea, hun er mye seigere og tøffere enn jeg trodde. Er jo i bunn og grunn imponert over hele gjengen, men krysser fingra for at blant annet disse to vil kjempe om seieren (og holder en knapp på Carl Martin🤞🏻💕)

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan man se KL (uten å betale)? Når jeg søker på tv2 KL så ligger det bare 1-2 minutters snutter. Vil ikke betale en masse til Sumo bare for å se KL.

Anonymkode: b95bd...cad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvordan kan man se KL (uten å betale)? Når jeg søker på tv2 KL så ligger det bare 1-2 minutters snutter. Vil ikke betale en masse til Sumo bare for å se KL.

Anonymkode: b95bd...cad

Det går på vanlig TV2 på lørdagskveldene 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sisi00 skrev (13 timer siden):

For en flott gjeng som er med på KL denne sesongen - og imponerende innsats av alle sammen. Nå er det jo kremen av kremen som står igjen - og min favoritt er Carl Martin Eggesbø.

Vet du hva som imponerer meg mest med Carl-Martin? Måten han har utviklet seg som person på. Han var en veldig individuell type i starten, men han har innsett at dette handler mer om lagånd enn noe annet. Holder også en knapp på han! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hvordan kan man se KL (uten å betale)? Når jeg søker på tv2 KL så ligger det bare 1-2 minutters snutter. Vil ikke betale en masse til Sumo bare for å se KL.

Anonymkode: b95bd...cad

Det går på TV2 kl 20 og kl 21.45 på lørdagene. De første episodene finner du gratis i programarkivet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hvordan kan man se KL (uten å betale)? Når jeg søker på tv2 KL så ligger det bare 1-2 minutters snutter. Vil ikke betale en masse til Sumo bare for å se KL.

Anonymkode: b95bd...cad

Mener du Kaserneliv? Det finnes vel bare på Sumo.

Anonymkode: 08163...912

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprinkle skrev (11 timer siden):

Vet du hva som imponerer meg mest med Carl-Martin? Måten han har utviklet seg som person på. Han var en veldig individuell type i starten, men han har innsett at dette handler mer om lagånd enn noe annet. Holder også en knapp på han! 

Ja, enig i at han har blitt en veldig fin lagspiller. Han har jo sagt selv at han trodde det skulle være mer solo enn det faktisk var.  Jeg er veldig imponert over roen han har jeg, virker som han aldri lar seg stresse. Jeg leste at han ble spurt om å være med forrige sesong også, men da kunne han ikke pga at han var opptatt med filminnspilling.

Syns det er jevnt over en tøffere og sterkere gjeng som er med i år. Blir spennende å se hvordan de takler å overnatte ute på egenhånd for de hadde visst skikkelig drittvær... Og så gleder jeg meg til å se de sitte i avhør - er det noen som kommer til å sprekke mon tro? 😅

Tror dere noen kommer til å trekke seg denne sesongen? 


 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Det ser ut som Linnea får et lite breakdown i neste episode (ref klipp på tv2.no)  Høres ut som de får skikkelig drittvær under øvelsen stakkars. Så våte og kalde, hvem mister hodet først mon tro..😅

 

Anonymkode: ba6b1...bee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir spennende med finalen neste uke 😱😃😃😃 

Anonymkode: e8346...d03

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det blir spennende med finalen neste uke 😱😃😃😃 

Anonymkode: e8346...d03

Samtidig med Eurovision? What to do? 😯

Anonymkode: a5434...078

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Samtidig med Eurovision? What to do? 😯

Anonymkode: a5434...078

Ser det på Sumo 😃

Anonymkode: e8346...d03

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir spennende å se hvilke 4 som blir kompani jegere i dag🤘🏻

Jeg har hatt mine favoritter lenge nå (Carl M, Linnea, Jacob og Siri) men jeg tenker at Håvard absolutt kan bli sterk her for han har vel ganske mye tur erfaring så vidt jeg vet. Hulsker har jo en skade så jeg kan ikke skjønne at han skal klare å henge med helt til slutt, men man veit jo aldri. 

Hvem håper dere blir The Fabulous Four da? ☺️ 

 

Anonymkode: ba6b1...bee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvem håper dere blir The Fabulous Four da? ☺️ 

Anonymkode: ba6b1...bee

Så lenge Jacob, Carl Martin og Linnéa blir tre av det, så er det det samme for meg hvem fjerdemann blir. Jeg tror som deg at Hulsker ryker i dag pga skaden. 

Anonymkode: 2bffe...5bf

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på Jakob, Siri, Bernt og Carl Martin i finalen.

Anonymkode: 3597d...0ab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper på Linnea, Carl Martin, Jakob og Siri!

Anonymkode: adfc7...48b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad for at det ble som det ble i dag. Det ser ut til at det var mye tøffere for deltakerne i år, våtere i skogen og de fikk heller ikke med tørr ved å komme i gang med. Den lyden de måtte ha på øret (i flere timer?) var også helt grusom, stakkars folk.

Håper produksjonen ikke føler at de må gjøre ting tøffere og tøffere for hvert år hvis de planlegger flere sesonger, de kan heller variere litt mer på øvelsene siden de hadde mye av det samme som i fjor. Lurer veldig på hva det siste oppdraget går ut på denne gangen.

Anonymkode: 87d95...4b3

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdagens episode

Spoiler

Jeg er veldig glad de ikke kastet ut en, men lot de som gjennomførte øvelsen bli og få oransj beret. Overrasket over hvor positive de fleste var etter et så tøft døgn.    
 

Håper den mest positive vinner finalen. Myhre er den jeg minst ønsker vinner den, hun sutret for mye i denne øvelsen for det.  

 

Anonymkode: 8df96...d4c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...