Gå til innhold

Kompani Lauritzen


FrøkenMims

Anbefalte innlegg

Oida skrev (1 time siden):

Så du mener alle artister har lik oppførsel? Det er heldigvis ikke min erfaring.

Hun er i mine øyne ikke verre enn noen andre der inne. Lurer på om dere ikke liker henne fordi hun er en kvinne som er litt «mye». Ser ikke at folk kritiserer Harm, Hegset og Hulsker selv om jeg personlig synes de er MYE. 

Anonymkode: 12177...b8b

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg synes det er en fin gjeng som er igjen, liker alle sammen. Men det lille glimtet av Linnea i bare undertøyet gjorde et så positivt inntrykk, ante ikke at hun var så flott!  så jeg heier mest på henne nå.

Anonymkode: 1624b...310

Når i episoden var dette? Så bare Ulrikke og Hulsker i undertøy i denne episoden jeg

Anonymkode: 20dee...e37

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hun er i mine øyne ikke verre enn noen andre der inne. Lurer på om dere ikke liker henne fordi hun er en kvinne som er litt «mye». Ser ikke at folk kritiserer Harm, Hegset og Hulsker selv om jeg personlig synes de er MYE. 

Anonymkode: 12177...b8b

Helt enig med deg. Harm og Hegset dominerte halve programmet før de endelig røk ut. Takk og pris. Synes de flinkeste burde fått oppmerksomheten. Eggesbø visste jeg neste ikke om før nå i de siste programmene.

Anonymkode: 1624b...310

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg er enig i personene. Men hva er denne greia med å kalle kvinner ved fornavn og menn ved etternavn?

Anonymkode: 8a983...a57

Godt observert, dette er faktisk systematisk innarbeidet i samfunnet, veldig vanlig at dette skjer. Feminisme kan være veldig interessant å lese om når man kommer forbi "feminister hater alle menn!"-krangelen! 
 

Anonymkode: d6e36...6e5

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.4.2021 den 15.59):

Enig der, og han fremstår litt kverulant noen ganger og blir fort sint og sur. For eksempel da han protesterte på å gå tilbake to meter i rødt og grønt lys eller da han nektet for at han hadde gått for langt unna våpenet sitt. Så stormet han av igjen uten våpen og en annen deltaker måtte løpe etter han med den pinnen. Kanskje det er mye positivt som skjer som ikke har blitt vist på TV, men jeg skjønner ikke helt hvordan de norm-vurderingene fungerer og jeg skjønner godt de som har klaget litt på at tilbakemeldingene er uklare.

Anonymkode: 87d95...4b3

Lett å si i denne tråden at kvinner blir dømt hardere enn menn. Ulrikke er brautende.. Fordi hun er i overkant positiv og prater endel? Mens Hulsker er ti ganger verre i brauteforstand. Siri er sur, mens Hulsker har vært sur og sint mye oftere. Hadde Siri, Ulrikke eller Linnea vært den som oppførte seg som det posten sitert her hadde de vel fått høre.. Herregud, hun Siri er så kverulant, nekter å utføre øvelser, slipper unna lett, fyrer av våpenet! osv. Hvorfor stiller vi så forskjellige krav til kvinner og menn i oppførsel?

Anonymkode: a7234...6a6

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Jeg er enig i personene. Men hva er denne greia med å kalle kvinner ved fornavn og menn ved etternavn?

Anonymkode: 8a983...a57

Oi beklager, det lå absolutt ingenting annet bak enn at det var disse navnene som poppet opp i hue mitt i det øyeblikket jeg skulle skrive😊 Eggesbø er enklere å skrive enn Carl Martin, men ellers heier jeg på både Eggesbø, Andersen, Myhre og Avlesen her👍🏻🤘🏻

Anonymkode: ba6b1...bee

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinterjenta skrev (På 2.5.2021 den 16.36):

Ikke vet jeg med deg, men første gangen jeg har sett noen bli gjentagende banket, dunket i vann, tvunget til å holde seg våken en hel natt og deretter ligge i nærheten av c4 mens det blir detonert. 

Sistnevnte en oppskrift på å få tinnitus. 
 

Men om du syns det er greit, sier det vel egentlig mest om deg.

Ikke farlig å holde seg våken en hel natt altså😄

C4 lurte jeg også på, men regner med de plasserte de langt nok fra til at tinnitus ikke var en risk. 

Anonymkode: a7234...6a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Eggesbø er kjempeflink synes jeg også. Det virker som at han nesten er litt for flink for produsentene, de unngår han nesten. Masse fokus på de aller svakeste. Eggesbø er stort sett alltid i toppen. Men, hadde du sett Linnea i undertøyet ville du garantert husket det, hun var nydelig! Det er ikke en undertøyskonkurranse nei, men attraktive kvinner får ofte fordeler. Vet det ikke er lov å si det høyt. Men bare vent og se, små marginer kan avgjøre dette. Godt voksne menn som dommere lar seg påvirke av flotte unge kvinner skjønner du!

Anonymkode: 1624b...310

Ja og det begynner faktisk å irritere meg litt at han får så lite fokus. Han er jo flink i alle øvelser og har blitt en stor lagspiller. Fikk vi ikke se glimt fra at alle fikk befalsvurderingen også, unntatt Eggesbø? Og han fikk litt over norm. Og sånn var det forrige gang også... 

Det er faktisk gøy å se folk imponere gang på gang også, slik både Eggesbø og Myhre gjør🙌🏻 De baklengsstupene deres var bare WoW😍 Heia heia sier jeg!! 
 

Anonymkode: ba6b1...bee

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Lett å si i denne tråden at kvinner blir dømt hardere enn menn. Ulrikke er brautende.. Fordi hun er i overkant positiv og prater endel? Mens Hulsker er ti ganger verre i brauteforstand. Siri er sur, mens Hulsker har vært sur og sint mye oftere. Hadde Siri, Ulrikke eller Linnea vært den som oppførte seg som det posten sitert her hadde de vel fått høre.. Herregud, hun Siri er så kverulant, nekter å utføre øvelser, slipper unna lett, fyrer av våpenet! osv. Hvorfor stiller vi så forskjellige krav til kvinner og menn i oppførsel?

Anonymkode: a7234...6a6

Ja, det er ikke vanskelig å forestille seg hvordan mange her hadde reagert om kvinnene oppførte seg likt Hulsker. 

Enig med flere andre at Andersen, Avlesen, Eggesbø og Myhre er de jeg helst vil se i finalen. Alle imponerte i forrige episode, men Avlesen spesielt da hun virkelig ga alt for å svinge seg rundt på den dammen. Synd at det gikk på tid, ellers ville hun sikkert prøvd seg på de andre punktene. Den første så ganske umulig ut, det virket som at linen var for kort til å slenge seg helt bort. Men de må vel ha testet ut øvelsen først? Lurer veldig på hvordan en perfekt gjennomgang hadde sett ut.

Anonymkode: 87d95...4b3

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøve å se første sesong, men etter 3 episoder så stoppet jeg. Siden det var jo identisk til sesong 2! Alle øvelsene og slikt var identisk. Så siden jeg hadde begynt på sesong 2 og heller ville se hele den for første gang, så droppet jeg sesong 1. Vet ikke om hele sesong 1 er identisk til sesong 2, men de første 3 episodene var i alle fall det.
Håper sesong 3 ikke blir repeat på alle øvelser, det er kjedelig og skuffende. 

Jeg hater norsk TV og film, og vet ikke hvem halvparten av de folkene er. Men dette programmet var faktisk morsom.  

Anonymkode: 65785...541

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Fordi hun er så oppmerksomhetssyk. «Se på meg, se på meg». 

Anonymkode: 3597d...0ab

Er ikke enig i denne uttalelsen. Synes hun er ei god jente. Dessuten har hun vist at hun er smart og tøff i tillegg. Kommer til å savne det blide fjeset hennes jeg. ❤️

Anonymkode: e89f8...9a3

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ser det er flere som er  fornøyde med at Ulrikke er ute, og jeg lurer på hvorfor?🤔 Og hvorfor mener du at hun lager utrolig dårlig tv? Syns ikke hun skiller seg ut fra de andre negativt..?

Anonymkode: d840f...6c0

For meg så er hun bare slitsomt og irriterende, er glad hun dro. 

Jeg har normalt ikke noe til overs for Myhre, men her imponerer hun faktisk. Veldig positiv og lite slitsom. Hun tar ikke ting med et smil, men hun står på for det om og hun sutrer ikke. 
Håper Andersen eller Eggesbø vinner. Eggesbø er bare naturlig flink, litt irriterende flink men også imponerende. Andersen merker du jobber litt for å være flink. Han er ikke jevnt over best, men prøver i alle fall og bare det er imponerende. Også tar han alt med et smil. Håper en av de to vinner, men har av en eller annen grunn en magefølelse på at Myhre vinner. 

Hulsker er den nye gamle versjonen av Myhre. Sutrete, klagete og sint. Morsom TV, for all del, men ingen verdig deltager. Det er som om at han er på hengendehåret til å tape hver konkurranse. Han bare snubler seg igjennom med lite talent og ren flaks. Det er et mysterium hvordan han har kommet så langt. Her må det være noe mystisk fra bakrommet som holder han der. 

Anonymkode: 65785...541

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja og det begynner faktisk å irritere meg litt at han får så lite fokus. Han er jo flink i alle øvelser og har blitt en stor lagspiller. Fikk vi ikke se glimt fra at alle fikk befalsvurderingen også, unntatt Eggesbø? Og han fikk litt over norm. Og sånn var det forrige gang også... 

Det er faktisk gøy å se folk imponere gang på gang også, slik både Eggesbø og Myhre gjør🙌🏻 De baklengsstupene deres var bare WoW😍 Heia heia sier jeg!! 
 

Anonymkode: ba6b1...bee

Vi fikk verken se Carl Martin eller Jakob, men lurer på om det var enda en vi heller ikke fikk se... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida skrev (5 timer siden):

Så du mener alle artister har lik oppførsel? Det er heldigvis ikke min erfaring.

Jeg mener at alle i den bransjen har en «se på meg»-holdning ja, ellers ville de ikke drevet med det. Syns ikke hun skiller seg ut som mer oppmerksomhetssøkende enn de andre, derfor jeg spør hvorfor folk ønsket henne ut.

Anonymkode: d840f...6c0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hun er i mine øyne ikke verre enn noen andre der inne. Lurer på om dere ikke liker henne fordi hun er en kvinne som er litt «mye». Ser ikke at folk kritiserer Harm, Hegset og Hulsker selv om jeg personlig synes de er MYE. 

Anonymkode: 12177...b8b

Hvorfor tillegge du meg utsagn og meninger jeg ikke er i nærheten av å ha? Jeg har overhodet ikke nevnt et ord om henne som kvinne eller hvordan kvinner skal eller må oppføre seg.

Men du synes kanskje Harm, Hegseth og Hulsker er "mye" fordi de er menn?

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg mener at alle i den bransjen har en «se på meg»-holdning ja, ellers ville de ikke drevet med det. Syns ikke hun skiller seg ut som mer oppmerksomhetssøkende enn de andre, derfor jeg spør hvorfor folk ønsket henne ut.

Anonymkode: d840f...6c0

Da har vi heldigvis forskjellig syn og erfaring på det området. Det er forøvrig fullt mulig å være artist uten å være dominerende, støyende og må være midtpunktet hele tiden. Det å være artist handler også om å dele scene med andre. Da skal gjerne de også synes og få sin plass.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oida skrev (43 minutter siden):

Hvorfor tillegge du meg utsagn og meninger jeg ikke er i nærheten av å ha? Jeg har overhodet ikke nevnt et ord om henne som kvinne eller hvordan kvinner skal eller må oppføre seg.

Men du synes kanskje Harm, Hegseth og Hulsker er "mye" fordi de er menn?

Da har vi heldigvis forskjellig syn og erfaring på det området. Det er forøvrig fullt mulig å være artist uten å være dominerende, støyende og må være midtpunktet hele tiden. Det å være artist handler også om å dele scene med andre. Da skal gjerne de også synes og få sin plass.

Jeg har aldri skrevet at du har de meningene :) 

Anonymkode: 12177...b8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida skrev (1 time siden):

Da har vi heldigvis forskjellig syn og erfaring på det området. Det er forøvrig fullt mulig å være artist uten å være dominerende, støyende og må være midtpunktet hele tiden. Det å være artist handler også om å dele scene med andre. Da skal gjerne de også synes og få sin plass.

Neinei, jeg er helt enig i at ikke alle artister er dominerende, støyende osv. Men jeg har bare ikke innrykk av at Ulrikke er sånn heller. Har du noe konkret eksempel der hun har vært sånn?

Anonymkode: d840f...6c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg synes det er en fin gjeng som er igjen, liker alle sammen. Men det lille glimtet av Linnea i bare undertøyet gjorde et så positivt inntrykk, ante ikke at hun var så flott!  så jeg heier mest på henne nå.

Anonymkode: 1624b...310

Det var ulrikke som sprada i undertøyet..

Anonymkode: 36499...4dd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Hn fortjente seieren og viste at han var mye smartere! 

Anonymkode: ca6b0...74c

Vås. Han vant den ene duellen 28-27, det var ren flaks. Hadde han tapt den ville Ulrikke ha vunnet totalt. Merkelig at de bruker en slik flakseøvelse, de kunne like fjerne trukket lodd.

Anonymkode: 9cf42...ac6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...