Gå til innhold

Kompani Lauritzen


FrøkenMims

Anbefalte innlegg

Håper IKKE Jakob ryker i alle fall! Skikkelig spent på episoden egentlig, i alle fall når det er snakk om høyder og det andre de skal gjennom...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spoiler

se og hør pleier å spoile hvem som ryker

så hvis de følger mønsteret fra de siste par ukene er det denne som ryker

Spoiler

Siri

 

Anonymkode: 87d95...4b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På det kaffepause-klippet på tv2.no så sier Hulsker at han har gått ned til norm, vil det si at det er straffen hans for det vådeskuddet da? Syns han slipper veldig billig unna her.. Hegseth fikk litt under norm for å være for fokusert på å vinne konkurranser? Da burde Hulsker fått det samme for å være så uforsiktig med våpen..han forlot jo våpenet sin i en episode også?!

Sikkert bare meg, men føler at Hulsker slipper litt for lettvint unna fordi han lager god tv?!  Jeg begynner egentlig å bli litt smålei av at han får så mye fokus hele tida...og jeg liker han i utgangspunktet helt greit. Men la nå andre få slippe til og skinne litt også🤘🏻

Utrolig tøffe øvelser de skal gjennom denne episoden så det blir spennende å se hvem som havner på topp og hvem som ryker....
 

 

Anonymkode: ba6b1...bee

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal de seriøst krype inn i det trange hullet i jorda? Hadde fått så klaaaus!😵 Heier på Jakob💗 Heier litt på Eggesbø også, men vet ikke heeeelt hvor jeg har han🙄 til å begynne med virka han litt frekk og ego, men nå har jeg et litt annet inntrykk..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit at det endte som det gjorde denne uka. Det var den deltakeren jeg håpte på som røyk ut. 

Anonymkode: 16860...172

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maxwell skrev (4 minutter siden):

Dag Otto blir ikke eldre enn 45 år utseendemessig, men han er godt over 60 😮

Joda. Man ser godt at han er over 60. MEN som en 60+-åring som ser bra ut, i motsetning til skuffende mange andre.

Hilsen kvinne, 55.

Anonymkode: 039e3...d72

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maxwell
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Joda. Man ser godt at han er over 60. MEN som en 60+-åring som ser bra ut, i motsetning til skuffende mange andre.

Hilsen kvinne, 55.

Anonymkode: 039e3...d72

Jeg er omtrent halvparten under hans aldersgruppe, og mener at han kan "lyve" nesten 20 år på alderen sin. 

Endret av Maxwell
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maxwell skrev (4 minutter siden):

Jeg mener at han kan "lyve" nesten 20 år på alderen sin. 

Mens jeg, som er i noenlunde samme alderskategori, synes at han ser utrolig bra ut for alderen, men at han ikke ser spesielt mye yngre ut enn han er.

Anonymkode: 039e3...d72

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Jeg ble skikkelig rørt da Hulsker kom ut av "grotta" og ga fenriken en klem 🥰

 

Anonymkode: 22334...597

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maxwell

Fy fader for en ubehagelig øvelse de går i gjennom nå. Jeg tror ikke jeg hadde klart det uten å pisse på meg ihvertfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens utfall:

Spoiler

Sååå fornøyd med at hun er ute🤩 Endelig!! Nå er det samma for meg hvem som vinner av de som er igjen, men aller helst Jakob da!

 

Anonymkode: 3597d...0ab

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier på Linnea Myhre! Hun har vært knalltøff gjennom så mange øvelser, imponerer virkelig! 🙌

Anonymkode: b03b9...cb1

  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig tøffe deltagere, alle imponerer på en eller annen måte i hver episode👍🏻 Eggesbø har vært min favoritt fra dag 1 og han skuffer aldri. Skulle gjerne sett at han fikk litt mere fokus i episodene... Hulsker roper jo alltid høyest og får veldig mye oppmerksomhet uansett grunn...

Anonymkode: ba6b1...bee

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den løypa var ikke enkel nei.. Eggesbø imponerer meg igjen🙌🏻🙌🏻

Anonymkode: ba6b1...bee

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Dagens utfall:

  Vis skjult innhold

Sååå fornøyd med at hun er ute🤩 Endelig!! Nå er det samma for meg hvem som vinner av de som er igjen, men aller helst Jakob da!

 

Anonymkode: 3597d...0ab

Spoiler

Ja, endelig!!!! 

 

Anonymkode: 75ffd...c0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spoiler

Fy fader, jeg hadde aldri turt å gå inn i den "grotta" der 😅 Før vi fikk se at det var åpent, så kjente jeg pulsen stige på vegne av deltakerne! Jeg har så inni helvetes klaustrofobi selv, at bare det å se det på tv var ubehagelig :P Utrolig stolt av at Hulsker til slutt klarte å vinne over frykten sin, med god hjelp fra Fenriken! Han Fenriken kan å prate med folk, hvertfall! Kanskje, men bare kanskje, hadde han også klart å få meg gjennom noe slikt, men jeg er usikker, altså! 😅

Og så er jeg overrasket over at såpass mange klarte baklengsstupet perfekt på 1. forsøk! Jeg mener at det var mer "kluss" i fjorårets oppgave. Så vidt jeg husker var det langt fra så godt resultat i fjor! Imponerende👏

 

Anonymkode: 3fd17...c11

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Heier på Linnea Myhre! Hun har vært knalltøff gjennom så mange øvelser, imponerer virkelig! 🙌

Anonymkode: b03b9...cb1

Baklengsstupet hennes var jo helt amazing 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 poeng for å faktisk klare oppgaven og 5 poeng for «iherdig forsøk»...hm godt betalt det da...

Helt greit at Ulrikke røyk ut, alle som ryker nå har uansett vært kjempeflinke og kommet langt😊

Anonymkode: ba6b1...bee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra episode idag!

Anonymkode: 36499...4dd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...