AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1141 Del Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nå som Kompani Lauritzen og Den du veit sesongene er over, hvor kan man nå se Jakob på tv?? Anonymkode: aea06...a3b Kollektivet🤩🤩🤩🤩 (han er riktignok en del yngre da, men like søt og morsom) Anonymkode: 36499...4dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 24. mai 2021 #1142 Del Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det er to videoer klippet sammen til ett, med spesialeffekt. Video 1 er et arkivvideo av en rakett som blir sluppet. Video 2 er av lokal sprenging av campingvognen. Før smellet så har de redigert inn en falsk rakett som liksom kommer fra flyet. Anonymkode: 65785...541 AnonymBruker skrev (12 timer siden): https://www.tv2.no/a/14011084/ Anonymkode: bff80...6fa Noooo 😂 Nå ble jeg skuffet altså. Det ville vært så mye bedre med ekte saker 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1143 Del Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nå som Kompani Lauritzen og Den du veit sesongene er over, hvor kan man nå se Jakob på tv?? Anonymkode: aea06...a3b Enig😅 Jeg synes «den du veit» er et elendig program, men bare må se på kun pga Jakob😍 Kan noen gi han en hovedrolle i en film?! Anonymkode: 3597d...0ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1144 Del Skrevet 24. mai 2021 Den individuelle delen av finalen var en gedigen skuffelse. Den var altfor enkel og tilfeldig. Her burde deltakerne blitt utfordret i større grad. Jakob ble holdt igjen fordi Håvard lekte bulldoser. Det blir litt for dumt. I tillegg skulle de bare opp en grusvei. Finalen i fjor var langt mer utfordrende. Sesong 2 var klart best totalt sett, men finalen i sesong 1 var mye bedre enn finalen i sesong 2. Anonymkode: 1318e...e13 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1145 Del Skrevet 24. mai 2021 Jeg koste meg med finalen jeg selv om det individuelle opplegget i fjor kanskje var mer spennende. Men syns Carl Martin vant helt fortjent, han har taklet det meste med bravur gjennom hele sesongen🙌🏻😊 Utfordringen her ligger nok i at KL ikke ønsker å dyrke individualismen som de sier, og at det egentlig ikke er viktig hvem som vinner til slutt. Denne sesongen var jo totalt sett mye tøffere for deltagerne enn i fjor og det virker som de bare ønsket at det skulle bli en fin avslutning for alle på slutten der...at alle skulle fremstå som likeverdige...det er ihvertfall følelsen jeg satt igjen med. Så kan man da lure på om det egentlig er noe poeng i å kåre en vinner i det hele tatt når det påpekes at det er irrelevant? Tv2 sier at å bli kompanijeger er det store målet for deltagerne. Det er den største utmerkelsen. Finalen er ment å være ren underholding for oss seerne og kåring av en vinner er egentlig bare et klapp på skuldra til den beste av de beste...... Anonymkode: ba6b1...bee 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet 24. mai 2021 #1146 Del Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Enig😅 Jeg synes «den du veit» er et elendig program, men bare må se på kun pga Jakob😍 Kan noen gi han en hovedrolle i en film?! Anonymkode: 3597d...0ab Han er med i De dødes tjern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 24. mai 2021 #1147 Del Skrevet 24. mai 2021 Synes finalen var gøy. Jeg heiet på Jakob og Tjora, men Eggesbø fortjente å vinne. Jeg elsker "Den du veit" programmet - men synes de første episodene var langt bedre enn de siste. Jabob vil for alltid være kongen av falsett for meg ("I want to swing from the chandelieeer ..."). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisi00 Skrevet 24. mai 2021 #1148 Del Skrevet 24. mai 2021 Jeg har en følelse av at endringen i den individuelle oppgaven denne sesongen har sammenheng med at det ble veldig mye fokus på vinneren i fjorårets sesong? Vinni fikk jo egentlig alt fokuset etterpå - og som tv2 sier nå så ønsker de ikke å dyrke individualismen siden KL handler om mestring og å bygge et lag. Derfor tenker jeg at de valgte å kjøre en enklere individuell oppgave for at alle skulle takle det greit og ingen ville egentlig få mulighet til å utmerke seg for mye... Det er bare hva jeg tenker da😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1149 Del Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Nå som Kompani Lauritzen og Den du veit sesongene er over, hvor kan man nå se Jakob på tv?? Anonymkode: aea06...a3b Ifyousayso skrev (4 timer siden): Alle sesongene av Kollektivet ligger på sumo😂 Hit for hit på NRK er mye bedre. Det er faktisk musikk-humor av aller ypperste klasse! Anonymkode: 2bffe...5bf 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1150 Del Skrevet 24. mai 2021 Klart den beste som vant! Men er jeg litt fordomsfull når jeg sier at jeg er mest imponert over jentene og at de gjorde det veldig mye bedre enn jeg forventet? Anonymkode: b95bd...cad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1151 Del Skrevet 24. mai 2021 Og hva tror dere dette har å si for rekruttering til forsvaret og spesielt jegeravdelingene? Flere søkere totalt sett? Vil det bli mange flere kvinnelige søkere? Anonymkode: b95bd...cad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1152 Del Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Og hva tror dere dette har å si for rekruttering til forsvaret og spesielt jegeravdelingene? Flere søkere totalt sett? Vil det bli mange flere kvinnelige søkere? Anonymkode: b95bd...cad Forsvaret har allerede gått ut og sagt at de har merkt økt interesse etter KL. De spesifiserte ikke for hvilke avdelinger det gjaldt. Anonymkode: b4541...22b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1153 Del Skrevet 24. mai 2021 Jakob spiller i serien Fjolls til fjells på TVNorge 👍 Anonymkode: 213b2...ad4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 24. mai 2021 #1154 Del Skrevet 24. mai 2021 (endret) AnonymBruker skrev (12 timer siden): Nå som Kompani Lauritzen og Den du veit sesongene er over, hvor kan man nå se Jakob på tv?? Anonymkode: aea06...a3b Utenfor sesong, men: Jul I Blodfjell... 🤭 Endret 24. mai 2021 av Bingo Bongo 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1155 Del Skrevet 24. mai 2021 Siri og Håvard på God Morgen Norge i morra ser jeg. Jeg som håpet på Carl Martin og Jacob/evnt Linnea😏 Anonymkode: ba6b1...bee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Kaizer Skrevet 24. mai 2021 #1156 Del Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Nå som Kompani Lauritzen og Den du veit sesongene er over, hvor kan man nå se Jakob på tv?? Anonymkode: aea06...a3b Han spiller vel DynamittHarry i en (eller flere?) av Olsenbanden junior filmene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1157 Del Skrevet 24. mai 2021 I følge han selv så er Hulsker veldig fornøyd med hvordan han har blitt framstilt i KL. Det var visst en del «munnhoggeri» mellom enkelte deltagere, spesielt i den Flagg-konkurransen, bl.a mellom Hulsker og Brandstorp. Men det ble klippet vekk. Jeg husker at det ene laget var så rolige og samarbeida veldig godt, mens det andre var mer kaos og diskusjoner😅 På det «rolige» laget var alle finalistene minus Tjora...og jeg syns det egentlig er ganske betegnende for hvilken fin gjeng vi endte opp med i finalen: dyktige, ydmyke, samarbeidsvillige og alltid støttende mot hverandre 👏🏻😇 Anonymkode: ba6b1...bee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisi00 Skrevet 24. mai 2021 #1158 Del Skrevet 24. mai 2021 Virker som det er en del i denne tråden som har en «crush» på Jacob...😂☺️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1159 Del Skrevet 24. mai 2021 Sisi00 skrev (23 minutter siden): Virker som det er en del i denne tråden som har en «crush» på Jacob...😂☺️ Korrekt. Hatt en Crush på han siden han dukka opp i kollektivet for mange år siden Anonymkode: 36499...4dd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1160 Del Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Korrekt. Hatt en Crush på han siden han dukka opp i kollektivet for mange år siden Anonymkode: 36499...4dd Hva er Kollektivet? Anonymkode: 225ad...5bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå