AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1021 Del Skrevet 18. mai 2021 1 minutt siden, Eske said: Og kapteinen! FOR en fin fyr! Heier for øvrig på Linnea og Jacob. Synes Carl Martin har kommet seg, fikk ikke noe godt inntrykk av ham i starten, men jeg synes alle som har kommet så langt er verdige vinnere. Ja, det er jeg enig i, alle fortjener å vinne Tror jeg heier mest på Linnea fordi jeg kjenner meg så igjen i hvordan hun er, eller kanskje mest i hvordan hun blir oppfattet. Samboeren min synes hun virker så kjip, og jeg kan ikke unngå å spekulere i om det er fordi hun ikke er typisk sprudlete og flørtete dame. Men jeg digger det. Det er lov å ikke være sprudlende, selv når du er dame på tv i beste sendetid. Anonymkode: 44f68...845 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1022 Del Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, det er jeg enig i, alle fortjener å vinne Tror jeg heier mest på Linnea fordi jeg kjenner meg så igjen i hvordan hun er, eller kanskje mest i hvordan hun blir oppfattet. Samboeren min synes hun virker så kjip, og jeg kan ikke unngå å spekulere i om det er fordi hun ikke er typisk sprudlete og flørtete dame. Men jeg digger det. Det er lov å ikke være sprudlende, selv når du er dame på tv i beste sendetid. Anonymkode: 44f68...845 Amen. Anonymkode: 08163...912 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1023 Del Skrevet 18. mai 2021 Jeg gleder meg skikkelig til finalen🤗 Aller mest til å se de løse oppdraget sammen. Det er i grunnen ikke kjempeviktig hvem som vinner til slutt selv om jeg har mine ønsker og forhåpninger, men det er jo uansett før vi har sett de «in action» i finalen og noen kan jo overraske stort😊 Håper Jacob tør å hoppe fra flyet, han er vel den med mest høydeskrekk igjen...men han turte jo å rappellere ned den veggen helt greit, så tror han klarer dette også🤞🏻 Anonymkode: ba6b1...bee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet 18. mai 2021 #1024 Del Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg gleder meg skikkelig til finalen🤗 Aller mest til å se de løse oppdraget sammen. Det er i grunnen ikke kjempeviktig hvem som vinner til slutt selv om jeg har mine ønsker og forhåpninger, men det er jo uansett før vi har sett de «in action» i finalen og noen kan jo overraske stort😊 Håper Jacob tør å hoppe fra flyet, han er vel den med mest høydeskrekk igjen...men han turte jo å rappellere ned den veggen helt greit, så tror han klarer dette også🤞🏻 Anonymkode: ba6b1...bee Så man ikke at han hoppet på promoen til neste episode? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letterbomb Skrevet 18. mai 2021 #1025 Del Skrevet 18. mai 2021 Ifyousayso skrev (47 minutter siden): Så man ikke at han hoppet på promoen til neste episode? Jo, ganske sikker på at vi fikk se han hoppe. Krysser fingrene for det! 🤞 Han har imponert så langt og var jo blant de raskeste av de som "bare" rappellerte ned. AnonymBruker skrev (6 timer siden): Stolte kompanijegere😊 Jacob var redd hodet hans var for stort for bereten stakkar😂 Veldig sjarmerende alle disse gutta som er igjen i KL nå. Linnea ser litt sliten ut, men det er jo selvfølgelig ikke så rart etter alt de har vært gjennom. Ser ihvertfall ut som de har det veldig fint sammen hele gjengen og det er koselig å se. (ref siste Kaserneliv episode) Anonymkode: ba6b1...bee Det lo jeg også av 😂 Og da han spurte om graden hans var "Kompanijeger Andersen" 😂 Veldig gøy å se Kaserneliv! Får et så godt inntrykk av alle sammen. Ellers synes jeg Jakob imponerte mest i den nyeste episoden, tenkte litt at han kom til å stresse i det avhøret, men det gikk jo strålende 😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet 18. mai 2021 #1026 Del Skrevet 18. mai 2021 letterbomb skrev (1 time siden): Jo, ganske sikker på at vi fikk se han hoppe. Krysser fingrene for det! 🤞 Han har imponert så langt og var jo blant de raskeste av de som "bare" rappellerte ned. Det lo jeg også av 😂 Og da han spurte om graden hans var "Kompanijeger Andersen" 😂 Veldig gøy å se Kaserneliv! Får et så godt inntrykk av alle sammen. Ellers synes jeg Jakob imponerte mest i den nyeste episoden, tenkte litt at han kom til å stresse i det avhøret, men det gikk jo strålende 😂 Ja, vi hørte at han ropte "et tusen, to tusen" 😊 Jeg liker Jakob veldig godt, og han er den jeg håper aller mest vinner. Men, jeg tror det blir Linnea eller Carl Martin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1027 Del Skrevet 18. mai 2021 Ifyousayso skrev (1 time siden): Så man ikke at han hoppet på promoen til neste episode? Å ja, da er ikke det et av spenningsmomentene da skjønner jeg😅 Ser ut som vinneren kommer inn med et ganske godt forsprang...eller mulig de går helt forskjellige ruter... Anonymkode: ba6b1...bee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 18. mai 2021 #1028 Del Skrevet 18. mai 2021 Gleder meg til finalen på lørdag! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet 18. mai 2021 #1029 Del Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Å ja, da er ikke det et av spenningsmomentene da skjønner jeg😅 Ser ut som vinneren kommer inn med et ganske godt forsprang...eller mulig de går helt forskjellige ruter... Anonymkode: ba6b1...bee Også er det ikke sikkert at den de viste er vinneren i det hele tatt😊 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gummy Skrevet 18. mai 2021 #1030 Del Skrevet 18. mai 2021 Fenriken er hot. Han skulle jeg gjerne hatt en date med 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letterbomb Skrevet 18. mai 2021 #1031 Del Skrevet 18. mai 2021 Ifyousayso skrev (1 time siden): Ja, vi hørte at han ropte "et tusen, to tusen" 😊 Jeg liker Jakob veldig godt, og han er den jeg håper aller mest vinner. Men, jeg tror det blir Linnea eller Carl Martin. Stemmer det 😊 Jeg også tror nok det blir en av de to, men Jakob har jo overrasket så langt, så jeg håper på han jeg også 🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet 18. mai 2021 #1032 Del Skrevet 18. mai 2021 letterbomb skrev (12 minutter siden): Stemmer det 😊 Jeg også tror nok det blir en av de to, men Jakob har jo overrasket så langt, så jeg håper på han jeg også 🤞 Synes det virker veldig som en av de to vinner. Litt med tv-tiden, osv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1033 Del Skrevet 18. mai 2021 gummy skrev (30 minutter siden): Fenriken er hot. Han skulle jeg gjerne hatt en date med 😅 Han har jeg hatt som instruktør i forsvaret for mange år siden. Ville heller valgt kapteinen 😍 Anonymkode: a5d0c...eb1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1034 Del Skrevet 18. mai 2021 On 5/17/2021 at 7:23 AM, AnonymBruker said: Har ikke sagt noe at de ikke kan være stolte selv. Men jo, vil si "den minste ting". De får tilrettelagt så mye og får inn informasjon med teskje på hvordan de kan løse utfordringer. Så det burde alle klart. Det var ikke det jeg reagerte på, men ordlyden som "seig og tøff." Passer ikke i det hele tatt. Hadde de vært i skogen på egenhånd hadde de måtte klare seg selv, papsen hadde ikke akkurat kommet med en favn ved til de. Til og med ungdommer får til dette. Anonymkode: ca6b0...74c Er forskjell på å gå en tur i skogen å så ikke få fyr, og å gå gjennom alt det de har gjort den siste tiden , og SÅ skjer det. Man er allerede nedbrutt mentalt og fysisk, og på ett tidspunkt brekker det. Anonymkode: adfc7...48b 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UnderCover Skrevet 19. mai 2021 #1035 Del Skrevet 19. mai 2021 (endret) Se og Hør har jo spoilet hvem som ryker hver uke, hele sesongen.. det er garantert ikke tilfeldig. Tilfeldige reportasjer av en og en deltaker hele sesong 2? Neppe. Kan ikke ta blikket mot bladene i butikken, og jammen dukker det opp på reklamer på nettet uansett. Jeg blir så forbanna... Endret 19. mai 2021 av UnderCover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #1036 Del Skrevet 19. mai 2021 UnderCover skrev (8 timer siden): Se og Hør har jo spoilet hvem som ryker hver uke, hele sesongen.. det er garantert ikke tilfeldig. Tilfeldige reportasjer av en og en deltaker hele sesong 2? Neppe. Kan ikke ta blikket mot bladene i butikken, og jammen dukker det opp på reklamer på nettet uansett. Jeg blir så forbanna... Nei, de har ikke spoilet hver gang. De spoilet med Vegard. Så var det noen som mente at de spoilet at Siri skulle ryke, men det gjorde hun jo ikke. De hadde nylig Jacob på forsiden også, og han er fortsatt med. Etter neste episode er jo alle ferdige, så da er det jo ikke noe å spoile. Anonymkode: 2bffe...5bf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet 19. mai 2021 #1037 Del Skrevet 19. mai 2021 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei, de har ikke spoilet hver gang. De spoilet med Vegard. Så var det noen som mente at de spoilet at Siri skulle ryke, men det gjorde hun jo ikke. De hadde nylig Jacob på forsiden også, og han er fortsatt med. Etter neste episode er jo alle ferdige, så da er det jo ikke noe å spoile. Anonymkode: 2bffe...5bf Stemmer😊 Endret 19. mai 2021 av Ifyousayso Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UnderCover Skrevet 19. mai 2021 #1038 Del Skrevet 19. mai 2021 (endret) AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Nei, de har ikke spoilet hver gang. De spoilet med Vegard. Så var det noen som mente at de spoilet at Siri skulle ryke, men det gjorde hun jo ikke. De hadde nylig Jacob på forsiden også, og han er fortsatt med. Etter neste episode er jo alle ferdige, så da er det jo ikke noe å spoile. Anonymkode: 2bffe...5bf Om de ikke direkte spoiler med ord, så er det fortsatt spoiling når de putter personen som ryker på forsiden - med en liten tekst om hva de har vært gjennom. Skjønner jo hvem som ryker denne uken også.. Regner med at du har fått med deg at det gjelder forsiden på bladet, og ikke forsiden på nettsiden? Endret 19. mai 2021 av UnderCover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #1039 Del Skrevet 19. mai 2021 Jeg kjøper så og si aldri Se og Hør, men jeg har jo registrert at de har hatt en av deltagerne på forsiden de siste ukene. Men jeg har ikke tenkt så mye over det egentlig, før jeg ser det kommenteres her. Men av de 5 som er igjen nå så er det vel ingen rangering? Det er selvfølgelig bare en som vinner, men resten har jo også vært med til siste slutt uansett. Jeg tror det er kun to stk som jeg ikke har sett på forsiden av de gjenværende deltagerne - og da kan man jo spekulere i grunnen til det...eller om de to rett og slett ikke har ønsket å stille opp for bladet så langt..😋🤪 Uansett gleder jeg meg til finalen og til å se hvordan de klarer å utføre oppdraget, det er jo det som er gøyest😊 Anonymkode: ba6b1...bee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #1040 Del Skrevet 19. mai 2021 UnderCover skrev (2 timer siden): Om de ikke direkte spoiler med ord, så er det fortsatt spoiling når de putter personen som ryker på forsiden - med en liten tekst om hva de har vært gjennom. Skjønner jo hvem som ryker denne uken også.. Regner med at du har fått med deg at det gjelder forsiden på bladet, og ikke forsiden på nettsiden? Ja, jeg vet det er snakk om bladet. Både Siri og Jacob har vært på forsiden der. Denne uken er det Linnéa, men ingen ryker denne uken. Alle de fem som er igjen nå skal kjempe om seieren. Anonymkode: 2bffe...5bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå