AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #101 Skrevet 11. mars 2020 På 8.3.2020 den 21.31, Gorilla skrev: Hvorfor sensurerte de ikke da han kledde av seg? Må ha vært vanskelig for han. Jeg synes det virker som det verste med å være i fengsel, denne kroppsvisiteringen. Uverdig. Jeg forstår ikke hvorfor alle må gjennom dette om de ikke soner dommer for narkotika? Er du klar over hvor mye du kan gjemme oppi rumpa? Vi kvinner har et hull til, så vi kan smugle mer! Men med kun anus så hadde jeg klart å smugla med lommekniv iallefall. Vanlig kniv også om den ikke var så stor. Anonymkode: b6bca...052
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #102 Skrevet 11. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vis skjult innhold Noen som har sett episoden episode 4? Døde Kim Thomas? Må jo det, siden det sto «til minne». Han som skulle på Bastøy for rusmestring. Så trist😓 Lurer på hva som skjedde😞 Anonymkode: f0e7b...aee Hvem var det? Anonymkode: 93f70...6fc
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #103 Skrevet 11. mars 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du klar over hvor mye du kan gjemme oppi rumpa? Vi kvinner har et hull til, så vi kan smugle mer! Men med kun anus så hadde jeg klart å smugla med lommekniv iallefall. Vanlig kniv også om den ikke var så stor. Anonymkode: b6bca...052 Det måtte vært en foldbar lommekniv 😂 Anonymkode: 93f70...6fc 5
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #104 Skrevet 11. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det måtte vært en foldbar lommekniv 😂 Anonymkode: 93f70...6fc Ikke om du beskytter den godt. Vårt rumpehull er veldig elastisk. Anonymkode: b6bca...052 1
Louis Tomlinson Skrevet 11. mars 2020 #105 Skrevet 11. mars 2020 Uff, så akkurat om Kim Thomas. Noe så nitrist😢 2
kindagirl Skrevet 11. mars 2020 #106 Skrevet 11. mars 2020 På 7.3.2020 den 16.57, AnonymBruker skrev: Man klarer jo ikke å la være å bli nysgjerrig på hva folk der sitter inne for. Han ene fyren som hadde 17 års fengselsstraff liksom. Hva i all verden har han gjort for å få 17 år i Norge? Det er jo ekstremt mye her til lands! Han hadde jo familie og barn som "ventet" på han hjemme også. Anonymkode: 2634e...690 Han Richard som har dom på 17 år har skutt og drept en person. Michael som sitter i varetekt har vært inn og ut av fengsel pga oppbevaring og salg av narkotika, ran, vold osv.. Joakim som har en dom på 7 år pga bl.a narko. Usikker på hele storyen der. Younes (han som sitter i kassen på butikken i første episode) soner 14 år for drap. Antonio G. som soner 1 år og 8 mnd har ranet noen. Antonio K som soner 1 år og 10 mnd soner for noe narkogreier. Tor Egil som har en dom på 12 år har drept noen. Franck (dukker opp i episode 4) har en dom på 2 år pga narko og biltyveri. (vært inn og ut av fengsel i mange år) Kim Thomas (dukker opp i episode 4) har en dom på 2 år pga narko.. Sånn.. Da har du mer info. All infoen er fult mulig å finne på nettet. 12
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #107 Skrevet 11. mars 2020 7 minutter siden, Louis Tomlinson skrev: Uff, så akkurat om Kim Thomas. Noe så nitrist😢 Ja, så ikke den komme😔 Anonymkode: f0e7b...aee
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #108 Skrevet 13. mars 2020 På 6.3.2020 den 21.49, AnonymBruker skrev: 🤣🤣🤣 Etter tinder kommer flere dokumentarer. Petter Rullestolbruker kommer nok og, med tanke på litt debatt om det med bruketstyrt asistent på natt. Kanskje Petter Sykehjemspasient kommer og. Da må han ha hjelp av personalet til stell, mat og do 24-7 i 30dager. Og bli snudd på natt og skiftet på osv. Anonymkode: 1ac11...89d Oi, det hadde vært spesielt. Men å være sykehjemspasient er ikke likestilt med å sitte i fengsel eller være uteligger... Jeg jobber på sykehjem og opplever i aller høyeste grad at alle pasienter er takknemlige og glade for hjelp. Ja, noen ganger gjør de seg ut, de må bli vasket nedentil av andre mennesker, de er avhengige av hjelp og mange er 100% avhengige av hjelp. Det kan føles nedverdigende og vondt, men vi som jobber der prøver så godt vi kan å gjøre det til en god opplevelse for den enkelte pasient. Og de aller fleste tar imot hjelpen med et smil, og vi hjelper de også, med et smil. Man hører skrekkhistorier fra sykehjemmene. Men folk hører aldri det positive som skjer... Dere skulle bare visst. Jeg elsker jobben min. Anonymkode: b6bca...052 14
Jordbæret666 Skrevet 13. mars 2020 #109 Skrevet 13. mars 2020 På 11.3.2020 den 23.41, kindagirl skrev: Han Richard som har dom på 17 år har skutt og drept en person. Michael som sitter i varetekt har vært inn og ut av fengsel pga oppbevaring og salg av narkotika, ran, vold osv.. Joakim som har en dom på 7 år pga bl.a narko. Usikker på hele storyen der. Younes (han som sitter i kassen på butikken i første episode) soner 14 år for drap. Antonio G. som soner 1 år og 8 mnd har ranet noen. Antonio K som soner 1 år og 10 mnd soner for noe narkogreier. Tor Egil som har en dom på 12 år har drept noen. Franck (dukker opp i episode 4) har en dom på 2 år pga narko og biltyveri. (vært inn og ut av fengsel i mange år) Kim Thomas (dukker opp i episode 4) har en dom på 2 år pga narko.. Sånn.. Da har du mer info. All infoen er fult mulig å finne på nettet. Hvor finner man den informasjonen på nett?
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #110 Skrevet 13. mars 2020 On 3/8/2020 at 12:41 AM, AnonymBruker said: Herregud for et flott fengselsted. Jeg hadde trivdes der. Jeg legger meg ofte i 21 tiden så kveld/natt hadde ikke blitt lang. Er glad i fellessting men også fritid. Bli låst inn i en time og to om gangen hadde passet min soning supert. Den gode maten og han ene hadde TV på rommet. hvor går de på do når de er innelåst, tisse og bæsje? Så ingen do på rommet. Bare ringer de på og sier de må på do? Anonymkode: f0e7b...aee "Helene sjekker inn" hadde en epsiode der hun var i et fengsel for menn, der hadde de ikke do eller bad på cellen. Der var det jo et tema at de bæsjet og tisset ut av vinduet om natten, de gikk utenfor og snakket om det. Skjønte ikke helt om det var fordi de ikke fikk mulighet til å ringe på noen om natten eller om det var fordi det kunne ta lang tid. Hun hadde også en episode fra et kvinnefengsel som andre her nevnte. Utrolig dårlig at kvinnefengsler er så mye dårligere enn for menn 😕 Er jo ikke til å stikke under en stol at mange kvinner som sitter inne gjør det pga. menn heller... feks at de har hjulpet kjærester, brødre osv med narkotikakriminalitet.... Urettferdig! Har sett på videoer om USA og der også er det dårligere forhold for kvinner i mange fengsler. Anonymkode: e51a5...480 7
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #111 Skrevet 13. mars 2020 12 timer siden, Jordbæret666 skrev: Hvor finner man den informasjonen på nett? Jeg søkte på fornavn og så drap. Fikk fort opp avis artikler da med samme dom som de viser på skjermen. Anonymkode: a6d8b...870 2
Jordbæret666 Skrevet 13. mars 2020 #112 Skrevet 13. mars 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg søkte på fornavn og så drap. Fikk fort opp avis artikler da med samme dom som de viser på skjermen. Anonymkode: a6d8b...870 Men hun jeg siterte lenger opp i tråden har jo fått opp detaljert info. Er det mulig å finne info andre steder enn i avisen?
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #113 Skrevet 13. mars 2020 1 time siden, Jordbæret666 skrev: Men hun jeg siterte lenger opp i tråden har jo fått opp detaljert info. Er det mulig å finne info andre steder enn i avisen? Har man en fot innenfor miljøet, eller kjenner noen som er, så kan man få ganske mye info om slikt. Er ris stort sett med alle disse i Petter i fengsel, så er man i miljøet østpå så kan man få vite mye ved å undersøke litt. Anonymkode: f0e7b...aee
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #114 Skrevet 14. mars 2020 https://www.ha-halden.no/90-ar-90-folk/90-folk-90-ar/richard-moene/drapsdomte-richard-moene-soner-i-halden-fengsel-jeg-ble-nesten-lettet-da-jeg-ble-tatt/s/5-20-612310 Anonymkode: 53724...444
Jordbæret666 Skrevet 14. mars 2020 #115 Skrevet 14. mars 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Har man en fot innenfor miljøet, eller kjenner noen som er, så kan man få ganske mye info om slikt. Er ris stort sett med alle disse i Petter i fengsel, så er man i miljøet østpå så kan man få vite mye ved å undersøke litt. Anonymkode: f0e7b...aee Ok, hun skrev bare at all infoen er mulig å finne på nett. Så da trodde jeg at det var mulig å søke om dommer på nett.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #116 Skrevet 14. mars 2020 9 timer siden, Jordbæret666 skrev: Ok, hun skrev bare at all infoen er mulig å finne på nett. Så da trodde jeg at det var mulig å søke om dommer på nett. Det kan godt være, det vet jeg ikke🙊 Anonymkode: f0e7b...aee
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #117 Skrevet 17. mars 2020 On 3/13/2020 at 10:45 AM, AnonymBruker said: Skjønte ikke helt om det var fordi de ikke fikk mulighet til å ringe på noen om natten eller om det var fordi det kunne ta lang tid. Det var rett og slett fordi de var lavt bemannet, og antallet insatte for stort. Absurd nok. De snakker om det også i episoden. Så mye for hotelltilstander i norske fengsler. Halden fengsel er nok heller unntaket enn standarden, nytt og flott som det er. Anonymkode: b2eb2...dce 4
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #118 Skrevet 17. mars 2020 On 3/14/2020 at 10:34 AM, Jordbæret666 said: Ok, hun skrev bare at all infoen er mulig å finne på nett. Så da trodde jeg at det var mulig å søke om dommer på nett. Det er mulig å finne en del dommer på lovdata sine sider, og med "lovdata pro" kan man få tilgang til enda mer. Men, bare med google kan man finne ut så mangt. Med lovdata og google samlet kan man leke etterforsker og virkelig finne ut en del. https://lovdata.no/register/dommer Anonymkode: b2eb2...dce
kindagirl Skrevet 18. mars 2020 #119 Skrevet 18. mars 2020 (endret) Ser på de nyeste episodene som ligger ute på sumo nå. Rart å se det "kompis"forholdet mellom fengselsbetjentene og de innsatte . De sitter å spiser sammen, kødder og prater som at de er en stor vennegjeng. Han ene fengselsbetjenten er fryktelig kjent. Ser en annen nevner det og. Han med en del gele i håret som sitter på kontoret å spiller sånn "bråkemusikk" på kontoret i en av de første episodene..og som sitter i sofaen å prater med en av fangene (michael) i episode 5. Mats heter han visst.. Endret 18. mars 2020 av kindagirl
kindagirl Skrevet 18. mars 2020 #120 Skrevet 18. mars 2020 (endret) På 13.3.2020 den 10.16, Jordbæret666 skrev: Hvor finner man den informasjonen på nett? Man søker litt her og der. Ser at jeg har sett på feil dom på antonio K. Han er dømt flere ganger og siste jeg fant ut av var narko. Men i episode 5 sier han at det gjelder bedrageri. Går i surr med disse antonio folka. Er jo 2-3 stk med det navnet 😆 Endret 18. mars 2020 av kindagirl 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå