Gå til innhold

Petter i Fengsel


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, kindagirl skrev:

Han ene fengselsbetjenten er fryktelig kjent. Ser en annen nevner det og. Han med en del gele i håret som sitter på kontoret å spiller sånn "bråkemusikk" på kontoret i en av de første episodene..og som sitter i sofaen å prater med en av fangene (michael) i episode 5. Mats heter han visst..

Hva er han kjent for? Jeg mener han spiller i band men vet ikke hvilket...kan kanskje være vokalisten i Circus Maximus men han heter ikke Mats..

Anonymkode: 6a484...04f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer på om Ingvild og Frank er sammen fremdeles

Anonymkode: 608b6...fde

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke se for meg at det har gått bra med I og F... 

Anonymkode: e0c0a...d77

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan heller ikke se for meg at det forholdet til I og F har gått bra. Noen som vet hva de heter? Vil se på facebook😛

Anonymkode: f0e7b...aee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Richard(?) og Pål har så crazy øyne. Men virker også ganske ålreite. Veldig blandet følelse om de to 

Anonymkode: e0c18...fa5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ah, Antonio..  So close! 4 timer i friluft, så kunne han kommet inn i 14 dager og gått ut i avrusing/ paragraf 12, men nei. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan heller ikke se for meg at det forholdet til I og F har gått bra. Noen som vet hva de heter? Vil se på facebook😛

Anonymkode: f0e7b...aee

De heter Franck og Ingvild 😆

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, fikk så vondt av Pål. Tenk å ikke kunne lese og skrive ordentlig eller skjønne betydningen av det man leser og skriver. Og ha mange traumer fra barndommen.. det er noen skjebner i fengsel. 

Anonymkode: e0c18...fa5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Det er så trist å se hvordan det er når de slipper ut. Jeg skjønte med engang at Michael ikke ville klare seg med rusen. Så veldig trist det ikke kunne ordnes plass på avrusning og at papirene ikke blir sendt til riktig instanser og alt blir bare satt på vent. Slikt provoserer meg, at systemet er sp dårlig her i Norge.

 

Anonymkode: f0e7b...aee

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte gå dritt med Franck ja... Rett ut å ruse seg, stjele biler og rett i fengsel igjen.. Men ser ikke ut som forholdet hans er over.. enda... Se episode 7..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:
  Vis skjult innhold

Det er så trist å se hvordan det er når de slipper ut. Jeg skjønte med engang at Michael ikke ville klare seg med rusen. Så veldig trist det ikke kunne ordnes plass på avrusning og at papirene ikke blir sendt til riktig instanser og alt blir bare satt på vent. Slikt provoserer meg, at systemet er sp dårlig her i Norge.

 

Anonymkode: f0e7b...aee

Sett episode 7??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, kindagirl said:

Ser på de nyeste episodene som ligger ute på sumo nå.

Rart å se det "kompis"forholdet mellom fengselsbetjentene og de innsatte . De sitter å spiser sammen, kødder og prater som at de er en stor vennegjeng.

Han ene fengselsbetjenten er fryktelig kjent. Ser en annen nevner det og. Han med en del gele i håret som sitter på kontoret å spiller sånn "bråkemusikk" på kontoret i en av de første episodene..og som sitter i sofaen å prater med en av fangene (michael) i episode 5. Mats heter han visst..

Jeg synes også han betjenten ser kjent ut! 

Det med "kompisforhold" snakket de litt mer om i den episoden om Halden fengsel på Netflix-serien "verdens verste fengsler", at det var en del av det normalitets-prinsippet det fengslet praktiserer, at alt skal være så normalt som mulig for å fremme rehabilitering til å bli normale borgere. Og at de skulle gå foran som gode eksempler osv og behandle de insatte med respekt osv for at de skal lære å behandle andre bra, noe sånt. 

I den samme episoden viste de også hvordan de kledde seg opp i utstyr og overmannet og flyttet fanger som feks var utagerende, inn på sånn "glattcelle"-aktig rom. Og at de som ikke ville på jobb måtte være innelåst på cellen hele arbeidstiden.

Anonymkode: e51a5...480

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Richard(?) og Pål har så crazy øyne. Men virker også ganske ålreite. Veldig blandet følelse om de to 

Anonymkode: e0c18...fa5

Har også lagt merke til det. Lurer på, hvorfor får noen «crazy eyes»?

Anonymkode: 946f6...35e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kindagirl skrev:

Sett episode 7??

Nei skal se den imorgen. Da tipper jeg det ordnet seg for han😃😃

Anonymkode: f0e7b...aee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kindagirl skrev:

Måtte gå dritt med Franck ja... Rett ut å ruse seg, stjele biler og rett i fengsel igjen.. Men ser ikke ut som forholdet hans er over.. enda... Se episode 7..

Hvorfor spoiler du? Når du har sett på sumo og skal skrive her så må du skjule det. Tråden føler TV se sendingen. 
 

Hvis det ikke er spoiler og bare jeg som er svimball, så beklager jeg for å kjefte😊

Anonymkode: f0e7b...aee

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har også lagt merke til det. Lurer på, hvorfor får noen «crazy eyes»?

Anonymkode: 946f6...35e

Rus, stort sett. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Jodaneida skrev:

Rus, stort sett. 

Men ruser de seg i fengselet ? 
Har en perifer kompis med crazy eyes, tro om han ruser seg!? 

Anonymkode: 946f6...35e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, kindagirl skrev:

Måtte gå dritt med Franck ja... Rett ut å ruse seg, stjele biler og rett i fengsel igjen.. Men ser ikke ut som forholdet hans er over.. enda... Se episode 7..

Spoiler

Har sett episode 7, var derfor jeg lurte på om forholdet hadde holdt. Programmet ble vel spilt inn i 2018 og jeg har et håp om at Ingvild har klart å gå fra ham for hennes egen del

 

Anonymkode: 608b6...fde

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei skal se den imorgen. Da tipper jeg det ordnet seg for han😃😃

Anonymkode: f0e7b...aee

Spoiler

Han gikk på en smell der og gitt han Mikkelsen.

 

Anonymkode: 1c5bf...618

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...