Gå til innhold

Petter i Fengsel


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 timer siden, kindagirl skrev:

Ja. Han sier jo selv at han sleit med kraftig ADHD og først fått hjelp nå. Den har gjort at han har mistet fatningen iblandt.

Han har nok ikke vært helt nykter han heller. Mange voldsdommer, og selvsagt er det ikke sånn at man blir tatt hver gang heller. 
Han har blandet annet holdt en fanget i to uker, ved at han låste noen fast i toalettet i 2 uker. Tortur er han ikke lei seg for. Brant vedkommende på armene og div annet. Ikke en snill mann!

Anonymkode: 1c5bf...618

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kutt ut avsporingen! Hold dere til temaet.

Anonymkode: 09a4f...b8c

Ja, fy faen så skammelig av meg å svare på et spørsmål jeg får......

Anonymkode: de737...6f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han har nok ikke vært helt nykter han heller. Mange voldsdommer, og selvsagt er det ikke sånn at man blir tatt hver gang heller. 
Han har blandet annet holdt en fanget i to uker, ved at han låste noen fast i toalettet i 2 uker. Tortur er han ikke lei seg for. Brant vedkommende på armene og div annet. Ikke en snill mann!

Anonymkode: 1c5bf...618

Det er ikke adhd som får en til å gjøre sånt. Det må noe mer til, ja. 

Anonymkode: c09e2...892

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, queensnella skrev:

??

Hos meg ligger ute ep. 1, 3,4,5,6 7. Og episode 1 er like lang som de andre, så det er ingen dobbeltepisode som ligger der. Episoden som heter Jailern failern mangler (ifølge imdb)

 

Edit: Jeg spurte spørsmålet til chatroboten, og fikk en link til programmet. Der ligger episode 2. Må være en liten bug i min sumo tidligere i dag!

Endret av Cilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 25.3.2020 den 14.59, AnonymBruker skrev:

Det er ikke adhd som får en til å gjøre sånt. Det må noe mer til, ja. 

Anonymkode: c09e2...892

 

På 25.3.2020 den 8.20, AnonymBruker skrev:

Han har nok ikke vært helt nykter han heller. Mange voldsdommer, og selvsagt er det ikke sånn at man blir tatt hver gang heller. 
Han har blandet annet holdt en fanget i to uker, ved at han låste noen fast i toalettet i 2 uker. Tortur er han ikke lei seg for. Brant vedkommende på armene og div annet. Ikke en snill mann!

Anonymkode: 1c5bf...618

I alle dager! Hva får noen til å gjøre sånt?! Er han torpedo eller bare så sjuk i huet at han valgte et tilfeldig offer?
Så at han ligger og viser finger i en episode, så mulig han viste the sunny side akkurat bare når Petter snakker med han. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Baghera skrev:

 

I alle dager! Hva får noen til å gjøre sånt?! Er han torpedo eller bare så sjuk i huet at han valgte et tilfeldig offer?
Så at han ligger og viser finger i en episode, så mulig han viste the sunny side akkurat bare når Petter snakker med han. 

Det var nok ikke tilfeldig. 

Anonymkode: 1c5bf...618

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.3.2020 den 21.47, AnonymBruker skrev:

Da fikk vi bekreftet at det nytter ikke leke kompis med fangene. De burde heller gjøre livet i fengsel jævlig for de,så det ikke frister å komme tilbake! Her fikk de jo ikke noen konsekvenser når de gjør noe galt! Fangene utløser brannalarmen med vilje uten at det får en hard straff! Ikke rart at de ansatte ikke får respekt fra fangene!

Anonymkode: b7723...757

Ja det funker jo f.ex. i USA.

Anonymkode: 6a484...04f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.3.2020 den 8.20, AnonymBruker skrev:

Han har nok ikke vært helt nykter han heller. Mange voldsdommer, og selvsagt er det ikke sånn at man blir tatt hver gang heller. 
Han har blandet annet holdt en fanget i to uker, ved at han låste noen fast i toalettet i 2 uker. Tortur er han ikke lei seg for. Brant vedkommende på armene og div annet. Ikke en snill mann!

Anonymkode: 1c5bf...618

Har du kilder på dette? Link?

Anonymkode: 604ee...b49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du kilder på dette? Link?

Anonymkode: 604ee...b49

Kilder som i at jeg vet hvem han er. Og kjenner han som satt fast i toalettet i 2 uker. Har du vært ute en vinternatt før, der hvor han kommer fra, så kjenner du til han.  

Anonymkode: 1c5bf...618

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎21‎.‎03‎.‎2020 den 23.18, tutsi123 skrev:

Til en viss grad enig, men du fremstår litt vel naiv. Og om du tror at de ansatte har ordnede forhold tar du fullstendig feil. Du om det. 

Så du mener jeg framstår som naiv?  Jeg har sonet ett år i lukket fengsel og ett år i frigangsbolig.  Naiv er jeg ikke!

Husker godt at jeg hadde en avsluttende eksamen på høyskolen, som jeg ble nektet ekstra lesetid til.  Fengselsvaktene i frigangsboligen mente det var viktigere at jeg gikk tur sammen med de øvrige innsatte hver ettermiddag.   Å bruke nett, og komme seg inn på skolens sider,var ikke lov.  Å delta på gruppearbeider på ettermiddager var ikke lov. 

Jeg klarte min eksamen.  Men det var på tross av Kriminalomsorgen! 

Anonymkode: 4a3de...19e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kilder som i at jeg vet hvem han er. Og kjenner han som satt fast i toalettet i 2 uker. Har du vært ute en vinternatt før, der hvor han kommer fra, så kjenner du til han.  

Anonymkode: 1c5bf...618

Hvem snakker dere om nå?

Anonymkode: 404c9...ecd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem snakker dere om nå?

Anonymkode: 404c9...ecd

Pål, han var bare med i en episode. 

Anonymkode: 604ee...b49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med det er lov å kommentere gårsdagens episode nå. 
Synes det var trist å se Franck havne utpå igjen, skjønner godt fortvilelsen til Ingvild. Men når hun kom hjem etter operasjonen, det hadde vært ransakelse i huset og Franck satt inne igjen, da skjønner ikke jeg at hun lurer på hva som skjer med forholdet. Da hadde jeg gjort det slutt. 
 

 

Anonymkode: 604ee...b49

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.3.2020 den 23.42, AnonymBruker skrev:

avsporing men, min overgriper søkte og fikk sone 5 år på Bastøy. Jeg følte det hele som en spøk at han aldri fikk straff. 
 

jeg synstes de brude vise kjønn etter hvem som for sone der, unge mennesker som sliter mer rus eks ikke overgripere i 60 åra.

Anonymkode: 37a03...3f6

Hvordan vet du om han kom inn der? På Bastøy er det som regel bare personer som kommer fra tunge rus miljøer, organisert kriminalitet o.l som slipper inn. Sitter flest overgripere på Berg fengsel i Tønsberg, det er også lavterskel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Regner med det er lov å kommentere gårsdagens episode nå. 
Synes det var trist å se Franck havne utpå igjen, skjønner godt fortvilelsen til Ingvild. Men når hun kom hjem etter operasjonen, det hadde vært ransakelse i huset og Franck satt inne igjen, da skjønner ikke jeg at hun lurer på hva som skjer med forholdet. Da hadde jeg gjort det slutt. 
 

 

Anonymkode: 604ee...b49

Ja, kjempe trist. Syntes synd på hun. Dumt vi ikke vet mer hva de heter så vi kan sjefer facen om de fortsatt er sammen.

Håper virkelig ikke det.

Anonymkode: f0e7b...aee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.3.2020 den 23.49, AnonymBruker skrev:

Ja, så ikke den komme😔

Anonymkode: f0e7b...aee

hva da? kim? noe jeg ikke har fått med meg🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kalini skrev:

hva da? kim? noe jeg ikke har fått med meg🤔

Han er død. Bilulykke. 

Anonymkode: 1c5bf...618

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...