Gå til innhold

Petter i Fengsel


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Ms. Steele skrev:

Vel, hun kom opp blant de første da jeg søkte i hvert fall.

Kan du ikke bare si første bokstaven i etternavnet hennes da?

Anonymkode: 604ee...b49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden folk skal være så jævli gnien så skriver eg det.

 

Francis Brandal. 

Tipper noen av de som skriver at de fant han ikke er helt ærlig.. 😉

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kindagirl skrev:

Siden folk skal være så jævli gnien så skriver eg det.

 

Francis Brandal. 

Tipper noen av de som skriver at de fant han ikke er helt ærlig.. 😉

Takk 😄

Anonymkode: 604ee...b49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kindagirl skrev:

Siden folk skal være så jævli gnien så skriver eg det.

 

Francis Brandal. 

Tipper noen av de som skriver at de fant han ikke er helt ærlig.. 😉

Selvfølgelig er jeg ærlig, men det er da virkelig ikke mitt ansvar å fortelle hva andre heter på face..... Hvorfor skulle jeg juge om det? 😅😅😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anette.. skrev:

Selvfølgelig er jeg ærlig, men det er da virkelig ikke mitt ansvar å fortelle hva andre heter på face..... Hvorfor skulle jeg juge om det? 😅😅😅

Jeg ser hva du skriver men jeg tror ikke på deg ☺️ Hadde du vist hva han heter på face hadde du sagt francis, ikke Franck når du skulle si hva du søkte på. 

Anonymkode: 604ee...b49

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.3.2020 den 22.22, AnonymBruker skrev:

Kilder som i at jeg vet hvem han er. Og kjenner han som satt fast i toalettet i 2 uker. Har du vært ute en vinternatt før, der hvor han kommer fra, så kjenner du til han.  

Anonymkode: 1c5bf...618

Leste dommen nå fra lagmannsretten. Måtte pause flere ganger fordi det er så vanvittig bestialsk og brutalt, ble kvalm. At fornærmede klarte seg er et under

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Baghera skrev:

Leste dommen nå fra lagmannsretten. Måtte pause flere ganger fordi det er så vanvittig bestialsk og brutalt, ble kvalm. At fornærmede klarte seg er et under

Har du link til dommen? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men denne Franck, han er nå massasjeterapeut og whatnot. Men skulle ikke han inn igjen og sone en drøss med dommer? 

Anonymkode: 93f70...6fc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men denne Franck, han er nå massasjeterapeut og whatnot. Men skulle ikke han inn igjen og sone en drøss med dommer? 

Anonymkode: 93f70...6fc

Han er nok ferdig. Han har kun hatt korte fengselsstraffer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malika
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men denne Franck, han er nå massasjeterapeut og whatnot. Men skulle ikke han inn igjen og sone en drøss med dommer? 

Anonymkode: 93f70...6fc

En utdannelse som i følge FB-profilen hans varte fra 01.01.20-18.02.20. Er det virkelig så enkelt å begynne å praktisere som massasjeterapeut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men denne Franck, han er nå massasjeterapeut og whatnot. Men skulle ikke han inn igjen og sone en drøss med dommer? 

Anonymkode: 93f70...6fc

Programmet ble vel spilt inn i 2018? I så fall har han nok sonet ferdig (inntil videre)

Anonymkode: 608b6...fde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, kindagirl skrev:

Siden folk skal være så jævli gnien så skriver eg det.

 

Francis Brandal. 

Tipper noen av de som skriver at de fant han ikke er helt ærlig.. 😉

Trodde bare ikke at det var lov å gjengi navn på den måten. Så jo, jeg fant ham via kjæresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er jo en mann som har vært nevnt i media x antall ganger, hvor han selv har utbrodert seg, bla i se og hør for mange år siden. Og etter bombesaken i Stockholm (Google feks bombemannen Stockholm) lot han seg intervjue av pressen med fullt navn.

Jeg styret med han for mange år siden og allerede da innså at beste var å ta beina fatt og komme seg lengst unna fortest mulig😳

Anonymkode: 7fed8...624

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er jo en mann som har vært nevnt i media x antall ganger, hvor han selv har utbrodert seg, bla i se og hør for mange år siden. Og etter bombesaken i Stockholm (Google feks bombemannen Stockholm) lot han seg intervjue av pressen med fullt navn.

Jeg styret med han for mange år siden og allerede da innså at beste var å ta beina fatt og komme seg lengst unna fortest mulig😳

Anonymkode: 7fed8...624

Hvem av dem?

Anonymkode: 604ee...b49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er jo en mann som har vært nevnt i media x antall ganger, hvor han selv har utbrodert seg, bla i se og hør for mange år siden. Og etter bombesaken i Stockholm (Google feks bombemannen Stockholm) lot han seg intervjue av pressen med fullt navn.

Jeg styret med han for mange år siden og allerede da innså at beste var å ta beina fatt og komme seg lengst unna fortest mulig😳

Anonymkode: 7fed8...624

Bombemannen var jo asylsøker..?

Anonymkode: 1c5bf...618

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 hours ago, AnonymBruker said:

Dette er jo en mann som har vært nevnt i media x antall ganger, hvor han selv har utbrodert seg, bla i se og hør for mange år siden. Og etter bombesaken i Stockholm (Google feks bombemannen Stockholm) lot han seg intervjue av pressen med fullt navn.

Jeg styret med han for mange år siden og allerede da innså at beste var å ta beina fatt og komme seg lengst unna fortest mulig😳

Anonymkode: 7fed8...624

Unnskyld, hva og hvem snakker du om her?

Anonymkode: ac811...c07

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.3.2020 den 18.42, Baghera skrev:

Leste dommen nå fra lagmannsretten. Måtte pause flere ganger fordi det er så vanvittig bestialsk og brutalt, ble kvalm. At fornærmede klarte seg er et under

Hvor har du lest den? Dette gjelder han som ikke kunne lese og skrive, Pål var det han het? 

Anonymkode: b6bca...052

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne tenkt meg massasje fra Franck jeg altså, jeg syns han er kjekk.... 😄 Virker ikke som en dårlig fyr heller, bare en som tar dårlige valg her i livet. 

Anonymkode: b6bca...052

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kunne tenkt meg massasje fra Franck jeg altså, jeg syns han er kjekk.... 😄 Virker ikke som en dårlig fyr heller, bare en som tar dårlige valg her i livet. 

Anonymkode: b6bca...052

Oh yes, han er jo kjempekjekk 🤤 skjønner godt at han har draget!

Anonymkode: 604ee...b49

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...