Gjest gjest1 Skrevet 14. juni 2005 #101 Skrevet 14. juni 2005 Tror faktisk vi er i ferd med å bli paranoide hele gjengen. Hehe, du er inne på noe.. Jeg tror også at trådstarteren ville vise at modeller også har cellulitter. Tror allmennheten burde se mer uretusjerte bilder av modeller for å få en aldri så liten reality-check. De færreste er perfekte.. Jeg vet ikke hva alle gutter liker, men tror at flesteparten av det motsatte kjønn ikke hadde lagt merke til cellulittene på disse bildene. Og ærlig talt, vil vi virkelig at de SKAL begynne å legge merke til slikt? Hvorfor gjøre de oppmerksomme på våre komplekser
Sienna Skrevet 14. juni 2005 #102 Skrevet 14. juni 2005 Hehe, du er inne på noe.. Jeg tror også at trådstarteren ville vise at modeller også har cellulitter. Tror allmennheten burde se mer uretusjerte bilder av modeller for å få en aldri så liten reality-check. De færreste er perfekte.. Jeg vet ikke hva alle gutter liker, men tror at flesteparten av det motsatte kjønn ikke hadde lagt merke til cellulittene på disse bildene. Og ærlig talt, vil vi virkelig at de SKAL begynne å legge merke til slikt? Hvorfor gjøre de oppmerksomme på våre komplekser Jeg er ikke sikker på om menn vet hva cellulitter er overhodet.
Gjest gjest1 Skrevet 14. juni 2005 #103 Skrevet 14. juni 2005 Jeg er ikke sikker på om menn vet hva cellulitter er overhodet. Wee, la oss beholde det slik!
Gjest Pjusk Skrevet 14. juni 2005 #104 Skrevet 14. juni 2005 Jeg synes dette er en skikkelig kvalm tråd! Og jeg synes det vitner om lite sosial bevissthet å kalle jenter "beinrangler", "guttete" eller "feite". Vi er ikke støpt i samme skje (heldigvis) og kommer i forskjellige utgaver. Noen er opptatt av kropp, andre gir litt blaffen og enkelte kan ikke gjøre noe fra eller til med sin med mindre man tyr til kniven. Og man må gjerne gjøre seg opp en mening om andres kropper (jeg gjør det - både tykke og tynne) på samme måte som man gjør seg en mening om andre ting rundt seg, men å snakke om det på den måten som enkelte gjør i denne tråden er bare råttent. Og jeg skjønner ikke behovet for å rakke ned på disse modellene? Jeg blir litt sånn:
Gjest gjest1 Skrevet 14. juni 2005 #105 Skrevet 14. juni 2005 Jeg synes dette er en skikkelig kvalm tråd! Og jeg synes det vitner om lite sosial bevissthet å kalle jenter "beinrangler", "guttete" eller "feite". Vi er ikke støpt i samme skje (heldigvis) og kommer i forskjellige utgaver. Noen er opptatt av kropp, andre gir litt blaffen og enkelte kan ikke gjøre noe fra eller til med sin med mindre man tyr til kniven. Og man må gjerne gjøre seg opp en mening om andres kropper (jeg gjør det - både tykke og tynne) på samme måte som man gjør seg en mening om andre ting rundt seg, men å snakke om det på den måten som enkelte gjør i denne tråden er bare råttent. Og jeg skjønner ikke behovet for å rakke ned på disse modellene? Jeg blir litt sånn: Pass deg nå Pjusk, husker det alltid er oss to spesielt folk hakker på fordi vi er enige om dette her, KVLAMT!
Gjest Pjusk Skrevet 14. juni 2005 #106 Skrevet 14. juni 2005 Pass deg nå Pjusk' date=' husker det alltid er oss to spesielt folk hakker på fordi vi er enige om dette her, KVLAMT![/quote'] Ja, ja - vi får bare hakke så godt vi kan tilbake...
snabel Skrevet 14. juni 2005 #107 Skrevet 14. juni 2005 Jeg er ikke sikker på om menn vet hva cellulitter er overhodet. Si ikke det. Er ikke det de fettansamlingene du har i for... jeg mener det ytterste laget i huden, og som regel rotter seg sammen på baksiden av kvinnelår? Du vet, en del menn er hekta på discovery og lærer litt der også. MEn ærlig talt... Cellulitter er jo bra. De er jo til for å dekke næringsbehovet ved sult, krig, fødsel eller annen form for force majoure.
Gjest Gjesta Skrevet 14. juni 2005 #108 Skrevet 14. juni 2005 Og jeg lurer litt på deg. ja, nå kan du lure nå...
Ephemera Skrevet 15. juni 2005 #109 Skrevet 15. juni 2005 Og ingen nevner BIKINIENE.... jeg tror det var DE som egentlig skulle vises frem.... :-) Jeg blir oppgitt, jeg også... og jeg trekker tilbake det jeg sa om at Elita gjerne kunne trent. Hjelpe meg, hvor fin kropp har ikke hun?? (Hun kunne sikkert blitt litt fastere i fisken med litt trening, men det er helt unødvendig).
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 15. juni 2005 #110 Skrevet 15. juni 2005 "Disse jentene er for tynne" = Utrolig frekt fordi de tynne jentene kan ikke alltid for det og blir utrolig såret, føler at de blir rakket ned på og kalles "guttete". Hvorfor er det frekt å si noe som er sant? "Begynn å tren"= En helt ok uttalelse, har ingenting med press på kropp å gjøre i det hele tatt. sant. "Hun var for feit til å være modell"=Helt greit å si, fordi hun heter Elita, var i BB, og var ikke sånn for noen uker siden. Eh, nei? Jeg så nesten ikke på BB, og bryr meg da svært lite om hun var med der også. Jeg mener at hun har for mye på kroppen. For mye fett altså. Jenta er ærlig talt 160 høy leste jeg på et annet forum, og det ser ut som om hun veier opp mot 70 kg. Da TROR jeg faktisk at hun er overvektig. Du kan da heller ikke vite hva andre mener om saken? :o
Mathias Skrevet 15. juni 2005 #111 Skrevet 15. juni 2005 Jeg så nesten ikke på BB, og bryr meg da svært lite om hun var med der også. Jeg mener at hun har for mye på kroppen. For mye fett altså. Jenta er ærlig talt 160 høy leste jeg på et annet forum, og det ser ut som om hun veier opp mot 70 kg. Da TROR jeg faktisk at hun er overvektig. Du kan da heller ikke vite hva andre mener om saken? :o For det første må du kalibrere øyetmået ditt! Det er HELT på tur. For det andre ... Har hun for mye???? I forhold til hva da???? Overvektig?? Elita??? Nei, vet du hva..... Herregud....
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 15. juni 2005 #112 Skrevet 15. juni 2005 For det første må du kalibrere øyetmået ditt! Det er HELT på tur. For det andre ... Har hun for mye???? I forhold til hva da???? Overvektig?? Elita??? Nei, vet du hva..... Herregud.... Ja, men i mine øyne så har hun det. Mulig
Gjest Ninakanin Skrevet 15. juni 2005 #113 Skrevet 15. juni 2005 Nei selvfølgelig vet jeg ikke hva andre mener om saken, jeg oppsummerte bare ting litt på spissen, sånn som jeg oppfattet at ting ble sagt i denne noe litt spesielle tråden.
Fat Sally Lee Skrevet 15. juni 2005 #114 Skrevet 15. juni 2005 Jenta er ærlig talt 160 høy leste jeg på et annet forum, og det ser ut som om hun veier opp mot 70 kg. Da TROR jeg faktisk at hun er overvektig. Du kan da heller ikke vite hva andre mener om saken? :o Vet at dette er heeeelt på kanten av hva diskusjonen dreier seg om, men i BB profilen hennes står det at hun er 158 cm og veier 44 kg eller noe sånt... http://www.2005.bigbrother.no/ Men jeg synes hun er flott jeg, uansett hva hun veier!
~sikka~ Skrevet 16. juni 2005 #115 Skrevet 16. juni 2005 Vet at dette er heeeelt på kanten av hva diskusjonen dreier seg om, men i BB profilen hennes står det at hun er 158 cm og veier 44 kg eller noe sånt... http://www.2005.bigbrother.no/ Men jeg synes hun er flott jeg, uansett hva hun veier! Vekta hennes må ha vært før hun gikk inn i huset. Ser stor forskjell på henne da og nå.
Gjest Porselen Skrevet 16. juni 2005 #116 Skrevet 16. juni 2005 Skremmende tråd må jeg si. Uansett hva vi tenker og mener så kommer kvinnekroppen i forskjellige fasonger og størrelser. Noen kan spise alt de ser uten at det merkes, mens andre eser ut ved den minste utskeielse, noen spiser for lite og noen spiser for mye, noen trener for mye og noen trener for lite. Vi kan ikke sitte og klage på utseendepress og hvor feilaktig kvinneidealet er og samtidig kaste oss som ulver over alle de som ikke ser ut som idealet. Og som tør å vise seg selv sånn som de er. Jeg tror vi får starte en holdningskampanje her inne på KG, gå i oss selv og prøve å bli kjent med personene, ikke kroppene, og ikke utelukke folk fordi de ikke har det optimale utseende eller måten de er kledd på. Og hva med de holdningene vi sprer videre til våre barn? Nabojenta som er veltrent og slank og kun 9 år er bekymret for at hun er for tykk??? Min datter som også er veltrent men som har en annen fasong, ikke tykk men som jenter ofte er i 7-årsalderen, hun liker kroppen sin og er fornøyd. Disse holdningene er vi med og sprer i første omgang, ved at vi som mødre kanskje aldri blir fornøyd med oss selv. Selv om vi ikke snakker med ungene om at vi slanker oss e.l. Men vi viser at vi er ukomfortable med oss selv ved å ikke tørre å kle av oss på sommeren når vi føler oss for tykke og ved å kle oss i store plagg for å skjule at vi er ukomfortabel med å føle oss så tynne.
Gjest Gjesta Skrevet 16. juni 2005 #117 Skrevet 16. juni 2005 :o Trøste og bære for en tråd, sier bare jeg......
Mathias Skrevet 16. juni 2005 #118 Skrevet 16. juni 2005 Ja, men i mine øyne så har hun det. Mulig du vet at fysisologien til kvinnen er slik at den krever depoter? Dessuten er overvektighet pr def noe osm ikke er sunt. Elita er ikke usunn. Slike holdninger du viser er jo en grunn til jenters og kvinners problemer i forhold til kropp. Om noen med dårlig forhold til sin kropp leser slikt er det sten il byrden; HELT unødvendig! Fordi en slik kropp ikke har noe med overvekt å gjøre. Jeg vedder MYE på at hun har en kropp veldig veldig mange drømmer om. Igjen: Slike holdninger du viser skaper problemer for andre.
Gjest Ninakanin Skrevet 16. juni 2005 #119 Skrevet 16. juni 2005 Ja, men i mine øyne så har hun det. Mulig Hvis hun i dine øyne er overvektig, Sexycat, så synes jeg at du bør få sjekket øynene.
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 16. juni 2005 #120 Skrevet 16. juni 2005 du vet at fysisologien til kvinnen er slik at den krever depoter? Dessuten er overvektighet pr def noe osm ikke er sunt. Elita er ikke usunn. Slike holdninger du viser er jo en grunn til jenters og kvinners problemer i forhold til kropp. Om noen med dårlig forhold til sin kropp leser slikt er det sten il byrden; HELT unødvendig! Fordi en slik kropp ikke har noe med overvekt å gjøre. Jeg vedder MYE på at hun har en kropp veldig veldig mange drømmer om. Igjen: Slike holdninger du viser skaper problemer for andre. Så, det er min skyld at folk får spiseproblemer o.l.? Jeg sier bare min mening, og dere kan da ikke prakke på meg en annen mening. Det virker nesten som om enkelte her inne prøver på det. Hva du eller noen andre her sier får meg ikke til å skifte mening. For jeg mener det. :o Jeg syns hun nesten (les: nesten) ser overvektig ut.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå