Englepus Skrevet 13. juni 2005 #81 Skrevet 13. juni 2005 Og det nytter ikke med modellkropp om man mangler utstråling!
Gjest Englerus Skrevet 13. juni 2005 #82 Skrevet 13. juni 2005 Og det nytter ikke med modellkropp om man mangler utstråling! Men det er vel bedre enn å være feit og mangle utstråling!
Mathias Skrevet 13. juni 2005 #83 Skrevet 13. juni 2005 denne tråden viser vel bare at kvinner er mye mer opptatt av (kvinners) kropp en det vi er....
Gjest høyogtynn Skrevet 13. juni 2005 #84 Skrevet 13. juni 2005 jeg synes det er finest med ikke så høye jenter med former og likevel en slank kropp. Elita har en kjempefin kropp synes jeg. Jeg tror de fleste gutter ville synes det. Jeg ser litt rart på en gutt som sier til meg at han liker høye jenter uten former som er radmager. Det er jo ikke kvinnelig i det hele tatt, og da begynner jeg å lure litt på han.. Jeg aksepterer at du har dine egne meninger om hva som er pent og ikke, men jeg må bare for sagt at hva andre jenter mener er en flott kvinnekropp, det driter jeg i!!! Og grunnen til at jeg driter i det er for det første fordi; jeg har god selvtillit og er fornøyd med meg selv. Dessuten så kan jeg love deg at det er mange menn der ute som liker meg:) Så jeg trenger ikke bry meg om hva andre jenter mener (for jeg er ikke lesbisk.) Men jeg tror ikke at jeg er attraktiv fordi at jeg er høy og tynn, men pga den personen jeg er med god selvtillit og som ikke bryr meg om at jeg ikke er perfekt. (hva nå enn det måtte være...) Og dessuten så bryr jeg meg ikke om at andre ikke er perfekte heller! Jeg er avslappet med meg selv og med andre:) Jeg synes heller ikke noe om å si at noe er stygt når det gjelder utseendet til folk, for når det gjelder utseendet så kan det faktisk være veldig sårendes. Man kan som oftest ikke noe for hvordan man ser ut, og man kan som oftest ikke gjøre noe med det heller. Har jeg ikke noe postivt å si om utseendet til noen, så holder jeg kjeft. Til alle, enten dere er lave, høye, tykke, tynne eller "middels", vær glad i dere selv for selvtillit, det er sexy! P.S. jeg syntes også kroppen til Elita så skikkelig bra ut:)
Gjest høyogtynn Skrevet 13. juni 2005 #85 Skrevet 13. juni 2005 denne tråden viser vel bare at kvinner er mye mer opptatt av (kvinners) kropp en det vi er.... Enig! Og jeg tror det bare beviser at kvinner har mye dårligere selvtillit enn menn. Eller kanskje dere menn sitter og diskuterer mannekroppen slik kvinner diskuterer kvinnekroppen? Må si jeg tviler på det...
Sienna Skrevet 13. juni 2005 #86 Skrevet 13. juni 2005 Enig! Og jeg tror det bare beviser at kvinner har mye dårligere selvtillit enn menn. Eller kanskje dere menn sitter og diskuterer mannekroppen slik kvinner diskuterer kvinnekroppen? Må si jeg tviler på det... Og hvorfor har vi dårlig selvtillit? Fordi vi oppfører oss som dette.. Vi kan brøle om at modeller i ELLE gir jenter spiseforstyrrelser så mye vi vil, faktum er at det er VI jenter som tar til oss idealene, VI som velger å underkaste oss dem, og VI er de første til å slenge dritt hvis noen ikke skulle oppfylle idealet.
Sienna Skrevet 13. juni 2005 #87 Skrevet 13. juni 2005 jeg synes det er finest med ikke så høye jenter med former og likevel en slank kropp. Elita har en kjempefin kropp synes jeg. Jeg tror de fleste gutter ville synes det. Jeg ser litt rart på en gutt som sier til meg at han liker høye jenter uten former som er radmager. Det er jo ikke kvinnelig i det hele tatt, og da begynner jeg å lure litt på han.. Man må være ganske usikker på seg selv for å si noe sånt, ihvertfall.
Mathias Skrevet 13. juni 2005 #88 Skrevet 13. juni 2005 Og hvorfor har vi dårlig selvtillit? Fordi vi oppfører oss som dette.. Vi kan brøle om at modeller i ELLE gir jenter spiseforstyrrelser så mye vi vil, faktum er at det er VI jenter som tar til oss idealene, VI som velger å underkaste oss dem, og VI er de første til å slenge dritt hvis noen ikke skulle oppfylle idealet. amen
Gjest høyogtynn Skrevet 13. juni 2005 #89 Skrevet 13. juni 2005 Og hvorfor har vi dårlig selvtillit? Fordi vi oppfører oss som dette.. Vi kan brøle om at modeller i ELLE gir jenter spiseforstyrrelser så mye vi vil, faktum er at det er VI jenter som tar til oss idealene, VI som velger å underkaste oss dem, og VI er de første til å slenge dritt hvis noen ikke skulle oppfylle idealet. Akkurat:) Og det er også faktum at kvinner faktisk foretrekker andre kvinner på forsidene til kvinneblader. Menn vil helst ha av det motsatte kjønn:) Min erfaring er at menn ikke bryr seg så mye om kropp og utseendet som veldig mange kvinner tror.Jeg tror menn foretrekker kvinner som er trygge på seg selv, og som ikke hele tiden må sammenligne seg selv med andre. Når det gjelder linken til modellene med cellulitter, så må jeg si at det var fint å se så mange forskjellige kropper! Både lave, høye, noen veldig tynne, andre mer "formfulle", smale skuldrer, breie skuldrer, forskjellige mager og forskjellige neser osv... Jeg kan ikke vite om noen av de er usunne eller syke. Jeg pleier ikke å dømme folk etter utseendet på den måten. For selv om det lenge har vært kjent at det er mye spiseforstyrrelser blant modeller, så syns jeg man skal være forsiktig med å komme med uttalelser som stigmatiserer de veldig tynne. Akkurat som at ikke alle tykke pælmer innpå med cola og spiser potetgull dagen lang. det er veldig mange modeller som er blitt modeller fordi at de er naturlig tynne. Uansett så er det viktigste at kroppen din er sunn og frisk og at du aksepterer den som den er. Da blir det lettere for andre å akseptere den også Og det er faktisk ikke høyden eller vekta di som bestemmer hvor attraktiv du er. Kvinner må bli flinkere til å se det positive hos seg selv og andre kvinner og ikke lete etter det negative.
Gjest gjest1 Skrevet 13. juni 2005 #90 Skrevet 13. juni 2005 Elita var i hvert fall den med mest kvinnelige former, spør dere meg. Og ikke så verst på cellulitfronten heller, de synes jo bare på det ene bildet av henne. Derimot var det ei av de andre, mye smalere jentene som hadde ganske så cellulitklumpete lår.... En ting er sikkert etter å ha sett disse jentene: Jeg skal slutte å være så kritisk til mitt eget speilbilde
Gjest Ninakanin Skrevet 13. juni 2005 #91 Skrevet 13. juni 2005 Tror denne Elita-hetsen kommer av at man liksom kan "ta" henne for hun var "teit" i bigbrother og var modell og bla bla. Hadde en av venninne deres sett sånn ut hadde dere ment hun var flott!! Kvinner snur på på synsvinkelen på ting i hytt og pine. ei dame ser drit ut mens ei annen dame ser flott ut, mens de egentlig har samme kroppen. Skjerp dere.
Gjest 3121, Skrevet 13. juni 2005 #92 Skrevet 13. juni 2005 For min del så synes jeg det er utrolig lite sexy når man ikke ser aning til kjønnshår en gang med så lav trusekant. Huff, kan ikke tenke meg noe mer usexy en kjønnshår som stikker ut over trusekanten iallefall.... Uansett så er grunnen til det iallefall ikke at de er for tynne. De har vel heller tatt barberhøvelen fatt slik som millioner av kvinner verden over...
Gjest 5132, Skrevet 13. juni 2005 #93 Skrevet 13. juni 2005 ærlig talt. jenter er jenter værst?! Synes dere elita ville ha godt av noen timer trening, hadde dere vel bedt meg faste en uke eller to ??? tør ikke tenke hva dere ville ha skrevet om min kropp... Herregud da. Selv om noen skriver at hun hadde hatt godt av et par timers trening så er det vel ikke det samme som å kalle henne en blubbe? Trening behøver ikke automatisk bety spiseforstyrrelser. Det går an å trene for å stramme opp musklene litt og.
Gjest Ninakanin Skrevet 13. juni 2005 #94 Skrevet 13. juni 2005 Herregud da. Selv om noen skriver at hun hadde hatt godt av et par timers trening så er det vel ikke det samme som å kalle henne en blubbe? Trening behøver ikke automatisk bety spiseforstyrrelser. Det går an å trene for å stramme opp musklene litt og. Dette blir kverulering. Alle ser jo at denne tråden er beinhard i sine uttalelser om kropp og utseende! Selv om å trene ikke har noe som helst med spiseforstyrrelser å gjøre (hos de aller aller aller fleste, utenom folk som ødelegges i hodet sitt av tråder som dette og andre steder som skrur idealene helt sykt opp i taket) , er folks mening i denne tråden "Elita, tren, du ser for feit ut til å kunne kalle deg selv modell.Pføy!". Call me crazy, men jeg kjenner at jeg tenner litt på pluggene, gitt.
Gjest uhmmm Skrevet 13. juni 2005 #95 Skrevet 13. juni 2005 Wow! Det hyles opp om tynne modeller og at de gir unge, påvirkelige mennesker spiseforstyrrelser. Når det så kommer "rundere" modeller(selv om jeg tviler på at noen i denne bilde serien er profesjonelle modeller), så er det for feite til å vise seg i bikini. Så nå er det stygt å kalle et menneske for beinrangel og man må for all del ikke foreslå for noen at de kanskje burde trene litt. Hva blir det neste vi skal klage på? Ut med modeller med blå øyne!!!!!!!!
Gjest sss Skrevet 13. juni 2005 #96 Skrevet 13. juni 2005 Tror faktisk vi er i ferd med å bli paranoide hele gjengen.
Gjest Ninakanin Skrevet 13. juni 2005 #97 Skrevet 13. juni 2005 Dette sier denne tråden: "Disse jentene er for tynne" = Utrolig frekt fordi de tynne jentene kan ikke alltid for det og blir utrolig såret, føler at de blir rakket ned på og kalles "guttete". "Begynn å tren"= En helt ok uttalelse, har ingenting med press på kropp å gjøre i det hele tatt. "Hun var for feit til å være modell"=Helt greit å si, fordi hun heter Elita, var i BB, og var ikke sånn for noen uker siden. Jeg forstår jo at det ikke er en og samme person som sitter med alle disse uttalelsene på baken, men jeg kan ikke annet enn å si at mer selvmotsigende tråd skal man lete lenge etter.
Gjest 2326563 Skrevet 13. juni 2005 #98 Skrevet 13. juni 2005 Nå trekker jeg ikke de helt samme konklusjonene av denne tråden som du gjør kanin. Men denne tråden har iallefall utviklet seg svært langt fra utgangspunktet. Tror trådstarter prøvde å si at vi "vanlig dødelige" ikke trenger å bekymre oss så veldig for de "perfekte" modellene har og cellulitter.
Gjest Ninakanin Skrevet 13. juni 2005 #99 Skrevet 13. juni 2005 Ja, det er sant. Det virket som om trådstarter mente det som en slags trøst, at vi ikke må bli deppings av alle modellene som flashes rundt oss på tv og i blader og overalt. Men ting tar jo helt av...
Gjest seroxata Skrevet 13. juni 2005 #100 Skrevet 13. juni 2005 :o :o :o ok, jeg melder meg ut jeg.... kvinner blir ALDRI fornøyde, uansett, det skjønner jeg nå... At ikke folk bare kan være litt fornøyde med seg selv, uansett! alle har NOE som de må være fornøyd med?? Jeg har iallefall mine ting jeg liker ved meg selv.. Og enig med Mathias: vi er myyyye mer opptatt av kvinnekroppen enn menn er... de tar oss for det vi er, i det minste
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå