Gjest Gjesta Skrevet 19. juni 2005 #161 Skrevet 19. juni 2005 Egentlig er det altfor mye fokus på kropp. Kanskje vi skulle klare å se noe vakkert i alle kropper? Tynne som litt kraftige???. Troe vi jenter må bli flinkere til å ikke rakke ned på andres kropper... Vet jeg gjorde det selv i sted, men trekker det tilbake.. Både høye og litt runde jenter er fint på hver sin måte
Gjest byggmester bob Skrevet 19. juni 2005 #162 Skrevet 19. juni 2005 dersom man ikke får diskutere meninger blir det ingen diskusjoner. meninger kan være patetiske etc. om man ikke får ta tak i slike meniger og skrive hva man synes om dem og hvorfor, har dette nettstedet ingen hensikt. er man så hårsår at man synes angrep på meninger er personlige burde man ikke være her. Denne tråden er nå ingen diskusjon lengre, det kommer bare masse kattehyl og katteklor. en disksjon inneholder elementer av hva, hvordan, hvorfor. Ja er helt enig i at det er lenge siden denne tråden var en "normal diskusjon". Det er lenge siden den tippet over til personangrep. Eksempel på en "reaksjon" på Sexy Cats innlegg: Synes det er veldig rart at SexyCat ikke har nok med å stå å speile seg og betrakte sin feilfrie kropp og sitt feilfrie liv... hvordan har du TID til å sitte og skrive på KG?? Da går det ikke lenger på å si hva du synes om meningene, da har du tippet over på personangrep. Mange her som er flinke til å rakke ned på andre personer, men det de skriver selv nekter de å se noe feil i.
Inca Skrevet 19. juni 2005 #163 Skrevet 19. juni 2005 Blir helt oppgitt jeg, så mye det går an å henge seg opp i Mennesker er mennesker, uansett! Hadde du blitt lykkeligere om du så 10x deg i naboene dine?
*melis* Skrevet 24. juni 2005 #164 Skrevet 24. juni 2005 Jeg blir litt matt av å lese det dere skriver jeg. Vi maser om kvinnekamp og likestilling, vi klager på slankepress og vi irritererer oss over reklameplakater med perfekte (retusjerte) jenter. Og hva skjer når helt normale (noen kjempetynne, noen med litt mer på kroppen) jenter stiller opp på et bikinishow? Jo, vi jenter er fillern ikke fornøyde da heller. Da er de nemlig for tjukke, de har cellulitter, de er for dårlig trent. Helt enig Patetisk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå