Gå til innhold

modellene har også celulitter

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest nemooo
Skrevet
Jeg fikk helt --->  :o  av å se denne Elita-Piken.

Smal er hun i hvertfall ikke.  :hoho:

Nei, hun er kanskje ikke smal, men hun var faktisk en av de som hadde finest kropp der etter min mening! :wink: Hun var MYE finere enn de som ikke har hofter i det hele tatt, syns JEG. Dessuten har hun litt lik kropp som meg faktisk, men jeg tror (?) jeg har litt mindre lår. :sjarmor:

Men jeg vil etterspørre cellullitene til modellene? Hvor var de hen? Så bare litt på denne Elita,jeg...

Gjest jenten
Skrevet

synes elita er finest ja. blir misunnelig;)

Skrevet

Hva i alle dager!!!! :o

Litt sjokkert jeg... Sett bort i fra en celulitt eller to her og der så synes jeg rett og slett at få av disse damene tok seg så veldig bra ut. De var liksom ikke helt gjennomført/fiksa opp før visning... Ble nesten litt "skuffa" :roll:

Gjest Gjesta
Skrevet

Det er i hvertfall ingen som beskylde dem for å være veltrente...

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

Nei, hun er kanskje ikke smal, men hun var faktisk en av de som hadde finest kropp der etter min mening! :wink: Hun var MYE finere enn de som ikke har hofter i det hele tatt, syns JEG. Dessuten har hun litt lik kropp som meg faktisk, men jeg tror (?) jeg har litt mindre lår. :sjarmor:

Men jeg vil etterspørre cellullitene til modellene? Hvor var de hen? Så bare litt på denne Elita,jeg...

Mulig jeg tråkker noen på tærne her nå, men i mine øyne så er ikke Elita direkte slank.

Ikke har hun særlig til fin kropp heller.

For brei over baken (min mening!!), celulitter, og puppene hennes er en skikkelig fiasko.

Hun er jo ikke overvektig, men hun hadde ikke hatt vondt av å trene litt mer. Se bare her eller her. Ikke pent i mine øyne.

Nå syns jeg også at flere av de slanke modellene der også kunne tatt seg en økt eller to på treningssenteret også da, så dette gjelder forsåvidt ikke bare Elita.

Gjest synseren
Skrevet

Mulig jeg tråkker noen på tærne her nå, men i mine øyne så er ikke Elita direkte slank.

Ikke har hun særlig til fin kropp heller.

For brei over baken (min mening!!), celulitter, og puppene hennes er en skikkelig fiasko.

Hun er jo ikke overvektig, men hun hadde ikke hatt vondt av å trene litt mer. Se bare her eller her. Ikke pent i mine øyne.

Nå syns jeg også at flere av de slanke modellene der også kunne tatt seg en økt eller to på treningssenteret også da, så dette gjelder forsåvidt ikke bare Elita.

Ja Janteloven lever i beste velgående, ser jeg

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

Ja Janteloven lever i beste velgående, ser jeg

Så du mener at jeg mener at de er bedre enn meg, eller? Øh?

Jeg er fornøyd med meg selv, men kan da ikke like noe jeg ikke liker! :o

Gjest Gjesta
Skrevet

Det er litt teit å skylde på janteloven, synes jeg. Ja, Elita er kanskje tynn, men hun er temmelig kvapsete, og kunne godt ha trent litt. Hva har det med Jantelov å gjøre?

Skrevet

Var ikke elita syltynn når hvn var med i BB?

Synes faktisk det er flott med litt hofter, jeg! -Jeg har modellkropp-

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet
Var ikke elita syltynn når hvn var med i BB?

Nei, hun var vel ganske så vanlig da.

Skrevet

Jeg trodde det! Hun var i hvertfall den på bildene i FHM eller hva det var, men retusjering er en fin ting.

Skrevet

Tråden er ryddet.

Newt-moderator

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...