Gå til innhold

modellene har også celulitter

Fremhevede innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg trodde det! Hun var i hvertfall den på bildene i FHM eller hva det var, men retusjering er en fin ting.

De bildene fra FHM ble tatt før hun gikk inn i huset,. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Kari N
Skrevet

OK at ingen av de var særlig veltrente. Men trenger de egentlig å være det da? Fra mitt synspunkt var hun Elita en av de få med pen kropp. Skal jeg se helt ut ifra klassisk skjønnhetsideal med bare kalde beregninger, så var det bare ei som kunne stille i verdensklasse som pen. Forresten; mannen min trodde faktisk at flere av de var transvestitter. :o Det sier vel litt om kropp til kvinner når de blir for tynne. For min del så synes jeg det er utrolig lite sexy når man ikke ser aning til kjønnshår en gang med så lav trusekant.

Gjest oppgitt
Skrevet

ærlig talt. jenter er jenter værst?!

Synes dere elita ville ha godt av noen timer trening, hadde dere vel bedt meg faste en uke eller to ??? tør ikke tenke hva dere ville ha skrevet om min kropp...

Gjest Gjesta
Skrevet
OK at ingen av de var særlig veltrente. Men trenger de egentlig å være det da? Fra mitt synspunkt var hun Elita en av de få med pen kropp. Skal jeg se helt ut ifra klassisk skjønnhetsideal med bare kalde beregninger' date=' så var det bare ei som kunne stille i verdensklasse som pen. Forresten; mannen min trodde faktisk at flere av de var transvestitter. :o Det sier vel litt om kropp til kvinner når de blir for tynne. For min del så synes jeg det er utrolig lite sexy når man ikke ser aning til kjønnshår en gang med så lav trusekant.

Og hun var veldig pen, også:)

Gjest gjest 0
Skrevet

Jeg synes ingen av modellene hadde typiske modellkropper og det ble jeg positivt overrasket over :-)

Så utrolig deilig å se normale slanke jenter som viser frem badetøy som er ment for normale jenter.

Men hadde jeg vært en av dem og skulle vist frem badetøy ville jeg nok brukt noen timer på et treningssenter først for jeg hadde aldri turt å vise meg slik. Men all ære til dem for at de tør!!!

Skrevet

Det var ikke det det var snakk om, men at hun har cellulliter. Er også enig i at det ikke hadde skadet med litt trening nei.

Gjest Nemooo
Skrevet

Ja, jeg sa jeg så det på Elita. Men jeg så det ikke på noen andre.

Ja- Elita kunne kanskje trene litt for å stramme opp (om det er det hun vil!!), men hun har en utrolig flott proposjonert kropp, med litt brede skuldre, smal midje og brede hofter. UTROLIG flott! Ja, helt ærlig, så var hun av de flotteste der- cellulitter eller ei...

Skrevet

Jeg blir litt matt av å lese det dere skriver jeg. Vi maser om kvinnekamp og likestilling, vi klager på slankepress og vi irritererer oss over reklameplakater med perfekte (retusjerte) jenter. Og hva skjer når helt normale (noen kjempetynne, noen med litt mer på kroppen) jenter stiller opp på et bikinishow? Jo, vi jenter er fillern ikke fornøyde da heller. Da er de nemlig for tjukke, de har cellulitter, de er for dårlig trent.

Jeg likner MYE mer kroppslig på de jentene på bildene enn jeg gjør på Gisele og Heidi Klum. Og når jeg ser hva som fungerer på andre normale jenter, så er det lettere å se hva som vil fungere på meg.

For det er nok enda sånn at bikiniprøving ikke er det festligste jeg vet, og jeg setter pris på at andre hjelper meg på vei. All honnør til jentene som stilte opp, jeg syns de var flotte! Og det aller flotteste var at de viste selvtillitt.

(I fjor kan jeg erindre at Vibeke Skofterud fikk samme behandling av noen her inne, hun var nemlig ikke dårlig trent, men for BRA trent, hun så ut som en mann. Jammen ikke lett.)

Gjest Embla s
Skrevet

Enig med Newt! De jentene i denne billedserien kan i allefall jeg lettere relatere meg til en de fleste bikinireportasjer i diverse blader.

Ja, jeg så cellulitter. Ja, jeg så noen som kunne trent mer. Ja, jeg så noen som ikke hadde perfekt modellkropp.

Herlig befriende! Jeg ble faktisk i godt humør av å se denne billdereportasjen! :finne fram bikini: :)

Skrevet
Enig med Newt! De jentene i denne billedserien kan i allefall jeg lettere relatere meg til en de fleste bikinireportasjer i diverse blader.

Ja, jeg så cellulitter. Ja, jeg så noen som kunne trent mer. Ja, jeg så noen som ikke hadde perfekt modellkropp.

Herlig befriende! Jeg ble faktisk i godt humør

Helt enig.

Skrevet

Elita har da en fin kropp, men jeg kunne foreslått litt trening for henne isteden for å sitte og spise gulerøtter...

Men jeg ble også litt overrasket når jeg så bildene, for jeg mener hun var endel slankere når hun var i BB-huset?? Har hun trøstespist mye etter at hun kom ut... Eksen vil jo ikke snakke med henne fordi hun rotet med Kleijs... og ikke kunne hun bli sammen med ham når han ikke ble millionær...

Men ærlig talt - hva skal jenter som sitter med maaaaange kilo for mye si?? Hva har egentlig litt celulitter å si? Ikke at det er så fint, men gjør det egentlig så mye? Selv skulle jeg heller fått bort kulen på magen... Celulitter har sikkert jeg også, men de tenker jeg heller lite på... men det er meg...

Og Sexy Cat: Kan vi ikke en gang for alle få se et bilde av den perfekte kroppen din??

(Begynner snart å lure på om du er ei mislykka dundre på 160 kg. som ikke kan annet enn å lete etter feil på andre... Å storskratte av den fine kroppen til Elita (jada, hun HAR celulitter på lårene men er da fin for det??!!) er fryktelig unødvendig). Lurer på om du er litt misunnelig på henne?

Jeg skulle gjerne hatt Elitas kropp, men tror jeg ville trent :)

Skrevet

jeg syntes de aller fleste der var flotte jenter jeg, og elita var blandt de flotteste etter min mening.

synes det er penere med litt forskjell mellom hofte og liv jeg, utrolig stilig når du har på en kroppsnær kjole og man virkelig ser at midjen går inn og kvinnen får timeglassform. det får faktisk de aller færreste av modelltynn-tynne modeller, det blir mer kantete og mindre frodig.

skal ikke rakke ned på de, men jeg liker runde former bedre. (sånt er kanskje litt preget av hvordan man selv ser ut? jeg har former nemlig, og det blir vel kanskje naturlig å mene det er pent.... bare en tanke)

reportasjen fra en lege som kan dette med cellulitter har jo allerede sagt at også tynne mennesker har cellulitter, så det er vel ikke noe sjokk uansett.

mye av normalitetene som her omtales som "feil", blir helt sikkert retusjert bort på bilder. å se dem irl uten fiksing, er igrunnen litt ok. :)

men har medlidenhet med ho som mista toppen ja... :o stakar!

Gjest Anonymous
Skrevet

Synes de fleste der var altfor tynne jeg da. Vis det der er normalttynne jenter så gi meg ei tykk ei.

Gjest Sukkerert
Skrevet

Tror de fleste menn synes Elita er dritdeilig. :) Uansett om hun havner i "tynn" eller "kvapsete og brei"-kategorien hos dere.

Hvorfor skal hun trene mer? Hun er langt ifra så stor at sjansen for å få ulike sykdommer som hjerte- og karsykdommer, diabetes osv. øker.

Gjest Embla s
Skrevet
Tror de fleste menn synes Elita er dritdeilig. :) Uansett om hun havner i "tynn" eller "kvapsete og brei"-kategorien hos dere.

Hvorfor skal hun trene mer? Hun er langt ifra så stor at sjansen for å få ulike sykdommer som hjerte- og karsykdommer, diabetes osv. øker.

De fleste jenter har vel skjønt at de fleste menn synes Elita er "dritdeilig" og finner vel glede i å finne tegn på at hun jo faktisk er som "oss normale". Kanskje en måte å "ufarliggjøre" henne på, og minske gapet mellom den perfekte modell alle menn sikler etter og oss normale jenter som er redd ingen mann vil ha oss hvis vi har en cellulitt eller to ;)

Gjest Sukkerert
Skrevet

De fleste jenter har vel skjønt at de fleste menn synes Elita er "dritdeilig" og finner vel glede i å finne tegn på at hun jo faktisk er som "oss normale". Kanskje en måte å "ufarliggjøre" henne på, og minske gapet mellom den perfekte modell alle menn sikler etter

Det er forskjell på å se etter tegn på at de er "normale" og slenge drit og snakke nedsettende om dem.

Gjest Jennifer_C
Skrevet

Herregud, når det først er noen vanlige modeller der ute skal de klagest over at de er for store.

Jeg skjønner ikke hva som er så galt med å ha noen modeller som faktisk har en litt mer sunn kropp, og som viser at en trenger ikke vere syltynn for å bli suksessfull. Cellulitter er noe nesten alle jenter/damer har, det må da vel vere greit å vise at vi kan gå i badetøy selvom.

Skrevet

Må bare understreke at jeg synes Elita har fin kropp uten trening også - absolutt!!

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...