Gå til innhold

modellene har også celulitter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men ærlig talt.

HVOR står det at jeg ikke respkterer andres meninger`?

Det er jo det du sier, og det har jeg da aldri sagt noe på heller. :o

Kan du vise meg det?

det er faktisk DERE som ikke respekterer min mening. Og det fordi det ikke er politisk korrekt å mene det. :ler:

Huff, dette blir for dumt. Hvor i mitt svar respekterer jeg ikke dine meninger? Jeg bare peker på en feil jeg, at man i ordet overvekts rette betydning ikke kan kalle Elita dette, men at du kan mene at hun har for mye fett til at du syns det er pent. Jeg sier heller ikke noe om at du ikke respekterer andres meninger, jeg sier at du må akseptere at andre ikke syns hun er tykk.

Dra til deg klørne, Cat :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle har lov til å ytre sine meninger.

Mitt poeng er at; dere kan ikke få meg til å mene noe annet, jeg holder fortsatt ved det jeg sier.

Dere kan fortsette å diskutere i det uendelige med meg, men kommer man noen vei?

hva vil du frem til Mathias? At jeg tar feil?

Okey, greit nok det. Men, forsatt mener jeg at hun har for mye på kroppen. :)

Sånn er det. Og som jeg sier (gud hvor mange ganger må jeg si dette), JEG mener dette, og du kan ikke gjøre noe med det. Uansett, om det provoserer deg aldri så mye. dette er min mening.

Det er forresten ikke jeg som fortsetter diskusjonen her nå.

Flere reagerer på ting jeg har sagt, og det må man få lov til, men dere kan ikke få meg til å skifte mening. Og det er jo det dere prøver på. :D

Så fremt jeg ikke ser syner så skriver du også her fremdeles... ergo er du med og diskuterer.

Jeg fokuserer ikke på at du tar feil, men at det du gjør er så preget av egoisme og lite omtanke at det er skremmende. Det reagerer jeg på. Jeg reagerer på et syn som uttalt skaper problemer for andre, usikre sjeler.

Det er min rett å kunne reagere på noe jeg synes er lite omtenskomt.

Jeg har skrevet og skrevet om hvorfor man burde holde slike holdniger for seg selv, hva det kan gjøre med andre. Det ser ikke ut til at det siger inn....

Det med poltisk korrekt.. herrgud... Dette har null med politisk korrekthet å gjøre! Det har med sosiale antenner, omtanke og respekt å gjøre.

Det har med et stort samfunnsproblem å gjøre. Det har med uheldige holdniger å gjøre.

Det vi vel prøver på er å vise at holdninger som du viser ut burde du holde for deg selv. Hvorfor er det skrevet om tidligere. Så du fokuserer feil og ser ikke det soms tår skrevet om du tror folk reagerer på at du tror "feil", og vil ha deg til å skifte mening. Folk vil heller at du skal holde meningene for deg selv.

At du ikke ser det er utrolig merkelig synes jeg, men bekrefter vel bare annet...

Skrevet
Alle har lov til å ytre sine meninger.

Da må du tåle å stå til ansvar for følgene av slike meninger også.

Hva vil du oppnå med å kreve å sørge for at andre jenter og damer føler seg stygge?

Skrevet

Mathias: Dette er et diskusjonsforum. La SexyCat få ytre sin mening uten å pepre henne for det. Skulle folk lagt bånd på egne meninger, ville dette blitt et utrolig kjedelig forum!

Det er greit at du er uenig og kommer med motargumenter, men å kjefte fordi noen sier meningen sin... :riste: Du får heller sende pm til Gry og be henne forandre reglene slik at ingen kan si meningen sin.

-----------------------------------------------

Å kalle Elita overvektig er som å si at en frisk person har kreft; Overvekt er en diagnose - som jeg er sikker på at Elita ikke har fått!

Gjest Virvel
Skrevet
Neidu' date=' tror ikke du skal høre så mye på disse damene her! Vi er alle forskjellige og vi kommer i all slags, farger, fasonger og varianter. Nettopp dette gjør oss såpass unike![/quote']

For all del, det var ironisk ment. :ler:

Skrevet
Mathias: Dette er et diskusjonsforum. La SexyCat få ytre sin mening uten å pepre henne for det. Skulle folk lagt bånd på egne meninger, ville dette blitt et utrolig kjedelig forum!

Det er greit at du er uenig og kommer med motargumenter, men å kjefte fordi noen sier meningen sin... :riste: Du får heller sende pm til Gry og be henne forandre reglene slik at ingen kan si meningen sin.

-----------------------------------------------

Å kalle Elita overvektig er som å si at en frisk person har kreft; Overvekt er en diagnose - som jeg er sikker på at Elita ikke har fått!

Og jeg ytrer min mening. Jeg setter fingeren på et samfunnsproblem, og når noen er til de grader så blinde for sine innvirkning på dette belyser jeg det.

Har du et problem med det får du skrive en pm til Gry....

;)

Jeg er dessuten ikke i nærheten av å kjefte etter min standard....

Skrevet
Du får heller sende pm til Gry og be henne forandre reglene slik at ingen kan si meningen sin.

Jeg er mest på et laaangt mer liberalt forum enn Kg..... Så jeg er for å kunne diskueter og ytre meninger.

Men folk fortjener pepper for å si at svarte er dummere enn hvite, at jøder er noen egoistiske griser, at kvinner er dummere enn menn, og at kvinner som veier under gjennomsnittet er nesten overvektige.. F eks.

Skrevet

Jeg er enig med *Sexy*Cat* jeg, synes at Elita ser feit ut nå.

Og jeg er overvektig (165 cm og 105 kg), bare så det er lagt til.

Skrevet
Jeg er enig med *Sexy*Cat* jeg, synes at Elita ser feit ut nå.

Og jeg er overvektig (165 cm og 105 kg), bare så det er lagt til.

At du syns hun ser feit ut er noe annet enn å si at hun er (nesten) overvektig.

(og bare så det er lagt til så er det vel vi som veier litt for mye som ofte er strengest mot andre...)

Gjest dundra
Skrevet

At du syns hun ser feit ut er noe annet enn å si at hun er (nesten) overvektig.

(og bare så det er lagt til så er det vel vi som veier litt for mye som ofte er strengest mot andre...)

er det?

Gjest gjest1
Skrevet

I alle vektklasser finner man noen som rakker ned på andre for å føle seg bedre... De fleste har heldigvis vett nok til å ikke si slike ting høyt.

Gjest Ephemera i.i.
Skrevet

Synes det er veldig rart at SexyCat ikke har nok med å stå å speile seg og betrakte sin feilfrie kropp og sitt feilfrie liv... hvordan har du TID til å sitte og skrive på KG??

Du sårer ikke meg med noe av det du skriver - jeg er som tidligere nevnt ei som selv har følt på kroppen hva misunnelse kan medføre - men det må da for guds skyld gå an å ta hensyn til at det er jenter her inne som sliter med kiloene og selvtilliten?? (Jada, jeg prøver å gå ned noen kilo jeg også, men jeg ser bra ut med dem også... :tunge1: )

En annen ting som er litt merkelig er at jenter som er så vellykkede som SexyCat fremstår som, pleier å være så fornøy med seg selv og livet at de ikke rakker ned på andre? Fordi de ikke går rundt og er misunnelige. Her er det noe som ikke stemmer....

Det er så mye mer sjarmerende når en vellykket person holder føttene litt på jorda og ikke brifer med at man er så pen og vellykket... SexyCat må hele tiden poengtere hvor fin hun er... :klø:

Enda mer overrasket blir jeg når gjesten på 165 og 105 kg. også synes Elita er feit??! :o

Elita er lita, rundt 1.58 og selv om hun har litt ekstra på lårene nå så er hun vakker!! Det kan faktisk virke som hun er litt rundere enn hun er også, når hun går ved siden av modeller som er 1.80. Jeg er 1.80 selv og ser av den grunn slank ut selv om jeg veier litt mer enn jeg ønsker....

Men jenter - gå for guds skyld i bikini i sommer alle sammen!! Hva skal de som mangler et bein eller en arm si?? Eller de som er på badeferie for å hvile ut mellom cellegiftkurene og ikke har hår på hodet?? Vi er da vakre alle sammen!!!

Gjest Støtter
Skrevet

det forundrer meg at dere gang på gang velger å "rakke ned på"*sexy cat* fordi hun sier hva hun mener. Det skulle være noe å henge seg opp i grunn.

Skrevet
Men jenter - gå for guds skyld i bikini i sommer alle sammen!!  

Hva skal de som mangler et bein eller en arm si?? Eller de som er på badeferie for å hvile ut mellom cellegiftkurene og ikke har hår på hodet??

Min uthevning.

TENK!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes Elita så ut som en av de peneste i den bildeserien, rett og slett fordi hun ikke har en kropp hvor magen går innover. :)

Gjest byggmester bob
Skrevet
det forundrer meg at dere gang på gang velger å "rakke ned på"*sexy cat* fordi hun sier hva hun mener. Det skulle være noe å henge seg opp i grunn.

Må si meg enig her. Dere remjer om og om igjen om at kg er et diskusjonsforum hvor folk skal få lov til å si sine meninger og bli respektert for det, men når Cat sier hva hun synes starter dere den krigen hvor dere selv går rett på personkritikk av henne og skriver om og om igjen at hun tar feil og at hun er både det ene og det andre fordi hun mener det hun gjør. Rimelig patetisk spør du meg.

Tydelig at reglene ikke gjelder for alle her.

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

Må si meg enig her. Dere remjer om og om igjen om at kg er et diskusjonsforum hvor folk skal få lov til å si sine meninger og bli respektert for det, men når Cat sier hva hun synes starter dere den krigen hvor dere selv går rett på personkritikk av henne og skriver om og om igjen at hun tar feil og at hun er både det ene og det andre fordi hun mener det hun gjør. Rimelig patetisk spør du meg.

Tydelig at reglene ikke gjelder for alle her.

Ja, har lurt litt på dette selv jeg.

Men, pytt pytt...de får komme med så mange personangrep de bare vil. Biter ikke på meg. :)

Skrevet

dersom man ikke får diskutere meninger blir det ingen diskusjoner.

meninger kan være patetiske etc.

om man ikke får ta tak i slike meniger og skrive hva man synes om dem og hvorfor, har dette nettstedet ingen hensikt.

er man så hårsår at man synes angrep på meninger er personlige burde man ikke være her.

Denne tråden er nå ingen diskusjon lengre, det kommer bare masse kattehyl og katteklor. en disksjon inneholder elementer av hva, hvordan, hvorfor.

Gjest gjest1
Skrevet

Dette her kom jeg til å tenke på: Dere liker ikke disse tynne fordi de har denne såkalte "guttekroppen", i andrte tråder har jeg sett dere velger en bamse istedenfor en pin(resten av tekst mangla i overskriften. Pinne? Pingle? jeje) fordi disse pinnene var ikke maskuline nok.

Men hvor havner da disse stakkars guttekroppene? Nei fysj på dere, alle har damekropp, mer eller mindre fine. Dere har muligens bare en litt klønete måte å uttrykke dere på, jeg aner ikke jeg.

Det eneste jeg vet er at jenter på kvinneguiden med en slik kropp kommer til å gjemme seg inne i sommer fordi dere frodige skal regjere stranda.

Nei jeg sier ikke at det er slik, men de fleste kommer nok til å føle det slik. Jeg gjorde det selv før jeg begynte å få en eneste form på kroppen og det skjedde sent.

Tenk litt på måten dere uttrykker dere på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...