Gjest Blondie65 Skrevet 29. februar 2020 #81 Skrevet 29. februar 2020 TS - du ødela hele innlegget ditt da du skrev at du ikke likte at han bodde i en et-roms. Etter det mistet jeg all interesse for innlegget ditt. Med de boligprisene som er i dag er det ikke det minste rart at personer med en inntekt bor i små boliger. Det som for meg er viktig er orden og renhold, ikke om det er 45 matchende pynteputer i sofaen og stor bolig. Jeg hadde blitt mer skremt av svarte høyglans skapdører på kjøkkenet og svart lær kinosofa i stuen enn at det bare var en pyntepute i sofaen. Og duk? Er vi ikke i 2020? Riktignok har jeg en løper som går tvers over bordet, men duk?
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #82 Skrevet 29. februar 2020 Han må ha merket på deg at du ble skuffet?😂 Anonymkode: 1c6e8...782
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #83 Skrevet 29. februar 2020 31 minutter siden, Strippern skrev: Denne karen mangler en kone, som for orden på leiligheten da, pynte litt, han hadde nok satt pris på det. Hvorfor kommer ikke mora eller faren hans og hjelper til, eller tør å si ifra at det ikke ser ut hos han? Kanskje de er likedan... Anonymkode: 47d45...cbf 2
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #84 Skrevet 29. februar 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Her har vi en typisk kravstor norsk kvinne... De fleste land er det helt vanlig med liten leilighet og minimalistisk design.... kanskje ikke i USA men resten av verden, ja. Anonymkode: 9fe5d...506 Han påpekte at dette dreier seg om EN kravstor norsk kvinne, og det klarer du å vri til at vedkommende er incel? Anonymkode: 470f4...d0e 2
MortenMinstelønn Skrevet 29. februar 2020 #85 Skrevet 29. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Og hva er sammenhengen her? Med at Jesus ble 33 år.. At jeg er penere. Men han ble kjent. Jesus.. 1
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #86 Skrevet 29. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Og hva er sammenhengen her? Med at Jesus ble 33 år.. Anonymkode: 9fe5d...506 trokke Jesus hadde fin bolig eller bra karriere men han fikk jo til mye bra alikevel. Anonymkode: e3a2b...a4d 2
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #87 Skrevet 29. februar 2020 Kunne tenkt meg å date han fyren TS snakker om. bare pga turtles boka. Jeg liker skilpadder. : ) Anonymkode: e3a2b...a4d 2
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #88 Skrevet 29. februar 2020 2 timer siden, MortenMinstelønn skrev: Jeg er 33. Like gammel som Jesus ble. Edit: Du lurer på om jeg selv ville valgt å bo slik? Svaret er nei. Men jeg vil ikke dømme vedkommende av den grunn. Jeg var bare nyskjerrig. Anonymkode: 4b636...563
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #89 Skrevet 29. februar 2020 Ikke noe galt med ettroms. Har det selv, men liker å ha det rent selvfølgelig. Vil heller det, enn større plass langt ut i gokk. Hater å pendle. Ettroms er lett å holde reint også, forutsatt at man faktisk gjør det. Hadde jeg hatt råd til større, hadde jeg uansett ikke kjøpt større enn 2 roms. For mye jobb, for en som hater husarbeid, hvis jeg skulle hatt et stort hus. Da ville jeg heller brukt de pengene på opplevelser, finere klær, og god mat. Kanskje han tenker noe av det samme? Anonymkode: d7d5d...5df 4
Missy77 Skrevet 29. februar 2020 #90 Skrevet 29. februar 2020 Det hadde vært skikkelig turn-off for meg også! 2
Honey Dew Skrevet 29. februar 2020 #91 Skrevet 29. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er man ungkar om man er i et forhold? Har alltid trodd det var en mann som ikke var i forhold. Så man er fremdels ungkar om man har kjæreste, samboer er forlovet? Anonymkode: 1c2c2...912 Neida. Et forhod innebærer både kjæresteforhold, ekteskap og samboere.
Katten.2.0 Skrevet 29. februar 2020 #92 Skrevet 29. februar 2020 Det var en interessant ting å vektlegge.
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #93 Skrevet 29. februar 2020 8 hours ago, AnonymBruker said: Nei han er ikke ungkar, han er voksen som meg. Som sagt handler det ikke om penger dette her, det kan godt hende han sparer eller det kan godt hende alle pengene går til dyre reiser som han gjør mye. Men problemet for meg med leiligheten er at det var så ukoselig og upersonlig der som det kan få blitt. Selv på et lavt budsjett klarer man å få litt mer orden og pynt og stil over det. Venninners sted med gi bort møbler på finn er koseligere og mer voksent liksomt. støv, masse ledninger, spill som ligger strødd, én umatchende pute i sofaen og ingen fler, ingen bilder på veggen, ingen duk, ingen pynt, ingen gjennomgående stil, ja det minte meg om en 19 åring som hadde fått sin første leilighet og hatt den der i fire dager og ikke rukket å gjøre den fin enda. Han kler seg så ryddig og stilig så skulle tro leiligheten også var det. Begynner å tenke han kanskje ikke er like voksen som jeg trodde Anonymkode: 46224...27c Troller du nå. Menn bryr seg da ikke om sofaputer, pynt og dill!!!!!! Anonymkode: 3eac7...dbb
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #94 Skrevet 29. februar 2020 Ser ikke problemet, med mindre det er skittent og uhygienisk. Manglende boevne = turnoff, mangel på stil/sparer til han skal kjøpe bolig med ordentlig interiør = helt okey Anonymkode: 1ff47...eb5 6
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #95 Skrevet 29. februar 2020 På KG blir man alltid myrdet dersom man har noen preferanser til partner. Ikke ta det personlig. Anonymkode: 7eefe...3d7 4
Okapi Skrevet 29. februar 2020 #96 Skrevet 29. februar 2020 9 hours ago, AnonymBruker said: Skjønner deg godt, jeg. Helt uaktuelt for meg å bli sammen med en uten velfylt bokhylle for eksempel. Det sier noe om hvem en er. Bilder er jeg ikke så opptatt av, men stusser litt på folk som ikke har en eneste plante i hjemmet sitt. Anonymkode: 9cf5c...920 Er på sett og vis litt enig, leiligheten gjenspeiler jo ofte eierens interesser, og en som er som hentet ut av et interiørblad gir litt inntrykk av at eieren mest av alt er opptatt av å pynte. Samtidig er det enkelte ting som jeg føler det er litt uheldig å reagere for kjapt på. Man kan f.eks. være musikkinteressert uten å ha en masse vinyl. Personlig har jeg pakket ned og gitt vekk mesteparten av bøkene, siden de stort sett bare står og tar opp plass. Jeg har en Kindle og fem minutters gange til biblioteket, leser masse, men hadde du antatt at jeg ikke bryr meg siden akkurat hylla ikke er velfylt? 1
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #97 Skrevet 29. februar 2020 Reagerer mer på at du vurderte å ligge med en du bare dater. Anonymkode: 5a82d...6fe 2
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #98 Skrevet 29. februar 2020 Du skal kunne velge på øverste hylle, eller forbli singel om dette er en «deal-breaker» Temmelig mange menn er som han der karen, det betyr ikke at de er like ubrukelige i å gjøre det fint rundt seg, når det gjøres i fellesskap med en kvinne. Anonymkode: fe38b...e10 3
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #99 Skrevet 29. februar 2020 Jeg er fristet til å starte en tråd der jeg skriver om at jeg vurderer å dumpe ei dame jeg har truffet fordi jeg ikke liker bilen hun kjører. Jeg liker ikke merket, ikke modellen, og hun har jammen valgt den med det dårligste motoralternativet også. Kan hun være et bra menneske på tross av bilen liksom? Anonymkode: 79d11...d3a 9
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #100 Skrevet 29. februar 2020 Jeg er litt todelt her jeg, må jeg innrømme. Det er klart det spiller litt rolle hvordan mannen bor, for det sier jo en del om ham som person. Da jeg møtte mannen var vi begge rundt 30, og jeg var veldig glad for å oppdage at han hadde et "voksenhjem". Synes ikke det er helt enkelt å definere hva et "voksenhjem" egentlig er, men det handler ikke om antall rom eller prisen på interiøret i hvert fall. Men at det er normalt møblert, og at det ser ut som et voksent menneske bor der, ikke at det bor en 17-åring som akkurat har flyttet hjemmefra liksom. Det aller viktigste er dog hygienen, og at det er rent og relativt ryddig. Samtidig synes jeg det er rart at du henger deg opp slike ting i at leiligheten er liten og at han har brettspill framme. Det har ofte vi også, da det er en av våre interesser. Å spille brettspill altså. Har jammen Playstation i stua og. Men vi er både voksne og ordentlige likevel, jeg lover Synes ikke det er dumpegrunn at leiligheten er stusselig i seg selv, kan jo være mange grunner til det. Kanskje han har spart opp penger i mange år og sitter med DEN egenkapitalen, for alt vi vet. Eller så er han ikke så opptatt av interiør, og det kan jo være en fordel - for da får man jo selv bestemme alt! Anonymkode: bd543...b48 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå