Gå til innhold

Leiligheten hans skuffet meg..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
På 29.2.2020 den 6.54, AnonymBruker skrev:

Nei han er ikke ungkar, han er voksen som meg.

Du vet forskjellen på å være ungkar og en ung kar?

Ungkar betyr ugift og uten barn, alder ingen betydning :

https://nn.m.wikipedia.org/wiki/Ungkar

Anonymkode: c683e...511

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
På 29.2.2020 den 6.54, AnonymBruker skrev:

Nei han er ikke ungkar, han er voksen som meg.

Anonymkode: 46224...27c

Skulle tro at en voksen person viste forskjellen på ungkar og ung kar

Anonymkode: 1c2c2...912

• Liker 3
Skrevet
På 29.2.2020 den 7.50, AnonymBruker skrev:

Vel, hadde jeg latt mannen innredet vårt hjem så hadde det nok ikke vært noen matchende puter og bilder på veggene. Og iallefall ikke noe nips! 
De fleste menn er ikke så opptatt av sånt. De vil bare ha ett sted å sove, spise maten sin, se på TV, surfe på nettet. De kan være mer opptatt av klær og bil, men interiør er det mange som ikke bryr seg om. 

At han bodde i en ett-roms, er vel ikke så ille? Han trenger vel ikke mer plass, om han er alene. 

Anonymkode: a4d79...e4b

Tilfeldig at dette innlegget blir sitert, men det er et av mange som viser utdaterte holdninger til menn. Vi er ikke på 70-tallet lenger! Moderne morske menn som bor alene, har det ofte gjennomført og flott hjemme. Kanskje ikke så mye nips som en del damer, men det er jo ikke særlig fint heller. Damer med god smak har heller ikke det. Mekking og bil er ikke vanlige norske menn interessert i. Det er det harry-tassene på landet som eventuelt er.

Når det gjeldet Ts sitt innlegg, oppfattet jeg at dette gjelder en mann på (godt) over 40. Da er det ikke bra å bo på hybel. Må skyldes enten økonomisk havari på grunn av et eller flere havarerte samboerskap eller svært dårlig økonomisk dømmekraft.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...