Gå til innhold

Leiligheten hans skuffet meg..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Om han har ettroms spiller vel ingen rolle. Han bor jo alene. Men jeg hadde reagert på rot, masse støv og om det ikke var rent. Har vært hjemme hos en del menn, og de har muligens litt dårlig stil hvor ikke ting passer til hverandre, eller svære TV'er og et stereoanlegg og to svære stoler. Men de har da hatt det ryddig og rent! Menn er ikke så håpløse som mange vil ha det til her. Har kun vært hjemme hos en som ikke hadde det særlig rent. For å si det pent. 

Helt greit at menn blåser i interiør, det er ikke så viktig. Men at de klarer å støvsuge og å holde orden er viktig om en tenker på en fremtid med ham. Kvinner skal ikke behøve å oppdra voksne menn, eller leve med hjelpesløse individer. 

Jeg skjønner Ts. Han høres rotete ut. 

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han ikke klarer å holde en mikroleilighet ren og ryddig, hvordan ville det blitt i et stort hus?

Anonymkode: 42432...4af

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han ikke klarer å holde en mikroleilighet ren og ryddig, hvordan ville det blitt i et stort hus?

Anonymkode: 42432...4af

Jeg og mannen flyttet fra leilighet til hus. Det er mye lettere å holde det ryddig når man har plass til alle tingene sine. Så nå er alt strøkent, i motsetning til leiligheten der det stadig fløt av ting. 

Anonymkode: 59e67...a8b

• Liker 4
Skrevet (endret)
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg spørre om alderen din? :) litt random kanskje men.. haha 😄

Jeg er 33. Like gammel som Jesus ble.

Edit: Du lurer på om jeg selv ville valgt å bo slik? Svaret er nei. Men jeg vil ikke dømme vedkommende av den grunn.

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 1
Skrevet

Hadde ikke brydd meg om størrelse eller stil på boligen, men om han ikke hadde giddet å støvsuge før første gang han inviterte meg hjem, derimot... Det hadde jeg tatt som at han enten ikke var særlig interessert i meg, eller at han ikke ser at det er møkkete. Begge dårlige tegn. Jeg vil ikke oppdra en voksen mann, så det hadde ikke blitt noen samboerkandidat, ihvertfall! Hygiene er viktig!

• Liker 3
Skrevet

Hva regnes som liten leilighet?

Anonymkode: 1c2c2...912

• Liker 2
Skrevet (endret)
57 minutter siden, Humas skrev:

hvorfor hadde han ikke prøvd å gjøre det litt hyggelig der før damebesøk? 

enig, dette er problemet!!! 

1. vi aksepterer 100% at en mann som ungkar kan absolutt trives å bo på en svinesti/et grisehus, dette kan forklares at han er minimalistisk osv., 

2. MEN en stolt mann burde ikke invitere en fin dame der...det er bare ikke romantisk! 

Endret av Energidronning
  • Liker 3
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og mannen flyttet fra leilighet til hus. Det er mye lettere å holde det ryddig når man har plass til alle tingene sine. Så nå er alt strøkent, i motsetning til leiligheten der det stadig fløt av ting. 

Anonymkode: 59e67...a8b

Og jeg gjorde motsatt. Ganske stor leilighet da (115 kvadrat). Ryddet og kaster masse da jeg flyttet. Har 2 boder inne/ute de er ikke i nærheten av å være fylt opp. Orden og system overalt. Organisering er nøkkelen ikke nødvendigvis størrelsen. 

Jeg er som Ts, reagerte om daten bodde stygt. Bøker i kasser og rødt høyglans kjøkken var nok for meg. Fant meg tilslutt en type som bodde i en lekker leilighet som jeg etterhvert flyttet inn i😍

Anonymkode: fdc70...e02

• Liker 4
Skrevet

Tja, jeg tenker dette kanskje avhenger litt av alderen deres. Hvis han er i 20-årene eller i begynnelsen av 30-årene, så er det kanskje ikke så big deal. Mange som ikke har kjøpt leilighet enda, og som derfor bor lite og trangt for å spare til å eie, og som derfor ikke gidder å sløse penger på å innrede et midlertidig hjem. Er jo litt kjipt å bruke masse penger på møbler og pynt som passer et 1-roms, som muligens ikke passer inn i en større bolig senere. Selv om man har ting på stell og god lønn, så er man ikke nødvendigvis etablert enda på den alderen. Men er han 40-50 år eller eldre så hadde jeg vel blitt mer skuffet.

Anonymkode: 83d37...17e

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei han er ikke ungkar, han er voksen som meg.

Som sagt handler det ikke om penger dette her, det kan godt hende han sparer eller det kan godt hende alle pengene går til dyre reiser som han gjør mye. Men problemet for meg med leiligheten er at det var så ukoselig og upersonlig der som det kan få blitt. Selv på et lavt budsjett klarer man å få litt mer orden og pynt og stil over det. Venninners sted med gi bort møbler på finn er koseligere og mer voksent liksomt.

støv, masse ledninger, spill som ligger strødd, én umatchende pute i sofaen og ingen fler, ingen bilder på veggen, ingen duk, ingen pynt, ingen gjennomgående stil, ja det minte meg om en 19 åring som hadde fått sin første leilighet og hatt den der i fire dager og ikke rukket å gjøre den fin enda.

Han kler seg så ryddig og stilig så skulle tro leiligheten også var det. Begynner å tenke han kanskje ikke er like voksen som jeg trodde

Anonymkode: 46224...27c

Ungkar er en mann som ikke er gift.

• Liker 2
Skrevet
28 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Jeg er 33. Like gammel som Jesus ble.

Edit: Du lurer på om jeg selv ville valgt å bo slik? Svaret er nei. Men jeg vil ikke dømme vedkommende av den grunn.

Og hva er sammenhengen her? Med at Jesus ble 33 år..

Anonymkode: 9fe5d...506

Skrevet
5 minutter siden, Honey Dew skrev:

Ungkar er en mann som ikke er gift.

Er man ungkar om man er i et forhold?

Har alltid trodd det var en mann som ikke var i forhold.

Så man er fremdels ungkar om man har kjæreste, samboer er forlovet?

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det betyr en singel mann uansett alder.

• Liker 3
Skrevet

Jeg ville ikke hatt interesse for en  mann med så dårlig smak, eller som ikke bryr seg om hvordan det ser ut rundt han. Synes det er viktig at han har noe estetisk sans og evnen til å oppfatte hva som er trivelig, og hva som lager en god stemning og atmosfære. Dette også for at man kan ha romantiske stunder sammen. Så jeg  forstår absolutt at du reagerer. Men det er jo ganske vanlig at når man dater noen og er i ferd med å bli kjent, så kan man oppdage egenskap/-er hos den andre som gjør at han ikke føles som den rette likevel. Det er jo en utforskerfase de første månedene. Så jeg synes ikke det er merkelig at du finner noe du ikke liker hos en mann. Sånt skjer rett som det er, og hvis det er en egenskap man ikke kan akseptere så avslutter man.

Det er merkelig at han er stilig kledd når han har det smakløst hjemme. Kanskje han har fått hjelp med garderoben.;) 

Anonymkode: 7eefe...3d7

• Liker 3
Skrevet

Han fortjener bedre enn deg uansett, TS. Han fortjener noen som liker han for den han er og som ikke måler hans verdi ut i fra hvor fin leilighet han har. Gjør han en tjeneste og finn en annen. Husk og spør om hvor mye den neste daten din tjener og hvor mange kvadratmeter leiligheten hans er på da siden det er så viktig for deg. Synes du skal skrive kravene din til leilighet i bioen din på tinder. Du fortjener ikke en mann. 

Du og alle kvinnene som støtter deg gjør meg kvalm.

Anonymkode: 72957...e2d

• Liker 4
Skrevet
5 timer siden, AnonGuy skrev:

Du ER overfladisk! Høres ut som en golddigger...

Du er opptatt av verdi på hans leilighet, hans lønn, hans status osv enn kjemien mellom dere, hvilken slags humor han har osv.

Det er hun som må vaske og rydde etter han når han ikke kan å vaske og rydde selv. Og det kan han tydeligvis ikke. 

Anonymkode: 8e259...338

• Liker 8
Skrevet

De damene som ser etter hvordan leiligheten ser ut, er ikke noe for han her, Jeg kjenner mange rotekopper jeg,som er loiale fine å ha som venner, Noen er gift å klarer seg fint, og som tar seg av familien sin på en fin måte. Så dere pripne damer dere blir lurt

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ungkar, en mann som ikke har forpliktelser til en annen.

Anonymkode: 92cd1...feb

Gjest Katarina441
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei han er ikke ungkar, han er voksen som meg.

Som sagt handler det ikke om penger dette her, det kan godt hende han sparer eller det kan godt hende alle pengene går til dyre reiser som han gjør mye. Men problemet for meg med leiligheten er at det var så ukoselig og upersonlig der som det kan få blitt. Selv på et lavt budsjett klarer man å få litt mer orden og pynt og stil over det. Venninners sted med gi bort møbler på finn er koseligere og mer voksent liksomt.

støv, masse ledninger, spill som ligger strødd, én umatchende pute i sofaen og ingen fler, ingen bilder på veggen, ingen duk, ingen pynt, ingen gjennomgående stil, ja det minte meg om en 19 åring som hadde fått sin første leilighet og hatt den der i fire dager og ikke rukket å gjøre den fin enda.

Han kler seg så ryddig og stilig så skulle tro leiligheten også var det. Begynner å tenke han kanskje ikke er like voksen som jeg trodde

Anonymkode: 46224...27c

Jeg syns derimot det er du som ikke oppfører deg som en voksen. Liker du fyren for personligheten så spiller vel ikke bopel noen rolle? Er du ute etter ny leilighet først og fremst så skjønner jeg du reagerte. Han derimot vet ikke hvor heldig han er i ferd med å bli🤣

Skrevet

Denne karen mangler en kone, som for orden på leiligheten da, pynte litt, han hadde nok satt pris på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...