AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #41 Skrevet 29. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enda mer som dama skal ha ansvar for. I tillegg til barn, matlaging og husvask. For all del, ikke ha forventninger til menn! Anonymkode: fd9f1...818 Enig! Jeg er så lei av at det skal stilles så lave krav og forventninger til menn/gutter over alt. Helt fra de er små. Kutt ut! Menn kan også ta hensyn, se støv, vaske, passe på andre osv. Anonymkode: fca80...91c 13
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #42 Skrevet 29. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Oi sann, beklager så mye 🙀 Anonymkode: 92cd1...feb Likevel, når jeg nå tenkte meg litt om..Hun har allerede dømt han nedenom og hjem. Stilig kledd men hjemmet hans er trash. Hvorfor sier ikke ts noe om hennes planer om fremtiden? Alt som betyr noe er at han er stilig kledd noe som ts mest sannsynlig trodde gjenspeilet seg i hjemmet hans. Og så ble hun skuffet.. Anonymkode: 92cd1...feb 3
GrønnNellik68 Skrevet 29. februar 2020 #43 Skrevet 29. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Enig! Jeg er så lei av at det skal stilles så lave krav og forventninger til menn/gutter over alt. Helt fra de er små. Kutt ut! Menn kan også ta hensyn, se støv, vaske, passe på andre osv. Anonymkode: fca80...91c Selvsagt skal en d når en blir to d skjønner vel de fleste at det kommer flere krav msn må forholde seg til men d er vel kjærligheten verd??
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #44 Skrevet 29. februar 2020 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her har vi en typisk kravstor norsk kvinne... De fleste land er det helt vanlig med liten leilighet og minimalistisk design.... kanskje ikke i USA men resten av verden, ja. Anonymkode: 9fe5d...506 Det kommer an på hvor i USA. Skal du bo i eller nært til en av de mest kjente byene, har de færreste råd til mange kvadrat. Der bor flere voksne ( fra ca 35 og oppover) i kollektiv, deler med andre eller små leiligheter. Hva og når defineres en voksen? For bare femti år siden var det kanskje fortsatt nærmere konfirmasjonsalderen, mens nå vil vel flere si at at det er nærmere pensjonsalderen. Hjernen er uansett ikke ferdig utviklet før ca 25 år. Duker behøves ikke. Men en gardin, lift eller persienner. Kanskje en personlig ting iallfall. Og renslighet. Skjønner deg der altså, men ikke vedr størrelsen på leiligheten. Det er klart at man prioriterer ulikt også. En singel mann uten barn har iallfall betraktelig mer penger enn en singel kvinne med barn. Der dømmer vi fortsatt stygt og skjevt inni oss, tross vi lever i 2020. Jeg hadde ikke likt en mann som reiser ofte og dyrt feks. Men, det er ulikt hvordan single menn håndterer hjemmet sitt. Sålenge det er noe han får til bedre enn noen av de andre tingene. Kanskje han vasker klær bra, og har stålkontroll i kjellerboden sin. Men om det er tydelig at han ikke prøver en gang, så tar jeg mannen for bare å ville ha sex av meg og intet mer. Da går jeg uansett. og så; hva er alderen din, Ts? Anonymkode: 10e58...9a9 1
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #46 Skrevet 29. februar 2020 13 minutter siden, Bente1234 skrev: Selvsagt skal en d når en blir to d skjønner vel de fleste at det kommer flere krav msn må forholde seg til men d er vel kjærligheten verd?? Skjønner ikke hva du skriver. Anonymkode: fca80...91c
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #47 Skrevet 29. februar 2020 Jeg forstår deg, ts. Husker første gang jeg var på besøk hos svigerfaren fikk jeg sjokk. Han hadde da også en katt på dette tidspunktet, og det var kattehår overalt. Jeg fikk følelse av at jeg ikke spiste mat, men kattehår. Fattige og gammeldagse møbler var det også, ikke pussa opp siden 80-tallet. Alt så så slitt og skittent ut. Men..Jeg valgte da å ikke prioritere dette. Men jeg ser nå, jeg må rydde etter samboeren min hele tiden, det nytter ikke å snakke til ham. Han har aldri kjøpt en eneste ting i huset vårt, han bryr seg ikke. Han klarer ikke å dekke på bordet, re opp sengen. Han trenger ikke en tallerk som han kan ha brødskiva si på. Han kan bare slenge den på spisebordet eller spisebrikken etc etc etc... Anonymkode: 47d45...cbf 5
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #48 Skrevet 29. februar 2020 Er hjemmet skittent skjønner jeg det, og var ledningskaoset gamle ledninger som ikke er i bruk og bare ligger henslengt som gammelt rot og det generelt var mye rot skjønner jeg det. Ellers tenker jeg at dette var et godt utgangspunkt jeg! Han bruker ikke mer penger på bolig enn nødvendig, så kanskje han sparer eller bruker det til hyggelige opplevelser i stedet. Menn, inkludert han, bryr seg ofte ikke om interiør, så du får mye friere tøyler den gang dere flytter sammen og hjemmet skal innredes. Det hadde vært verre om han hadde prøvd å pynte med grelle ting, og det var hans stil som du stadig vekk måtte jobbe i mot for å få det som du vil ha det. Legg heller vekt på hvordan han er som person du Anonymkode: e4928...519 3
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #49 Skrevet 29. februar 2020 Skjønner deg godt, jeg. Helt uaktuelt for meg å bli sammen med en uten velfylt bokhylle for eksempel. Det sier noe om hvem en er. Bilder er jeg ikke så opptatt av, men stusser litt på folk som ikke har en eneste plante i hjemmet sitt. Anonymkode: 9cf5c...920 2
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #50 Skrevet 29. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Enig! Jeg er så lei av at det skal stilles så lave krav og forventninger til menn/gutter over alt. Helt fra de er små. Kutt ut! Menn kan også ta hensyn, se støv, vaske, passe på andre osv. Anonymkode: fca80...91c Interiør er en hobby og interesse for meg. Om ikke hadde ingen brydd seg, og vi hadde levd utmerket fint med dårlig stil hjemme. Altså er ikke dette noe jeg definerer som "jobb" i et forhold. Og selvfølgelig vasket han, lagde mat, tok ansvar, satt seg aldri på sofaen om noe måtte gjøres. Det hadde vært dealbreaker. Ikke at leiligheten var liten, og lite estetisk pen. Anonymkode: 59e67...a8b
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #51 Skrevet 29. februar 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og selvfølgelig vasket han, lagde mat, tok ansvar, satt seg aldri på sofaen om noe måtte gjøres. Det hadde vært dealbreaker. Ikke at leiligheten var liten, og lite estetisk pen. Da er du jo enig med TS da. Hvorfor argumenterer du mot henne når du er enig? Anonymkode: fca80...91c 4
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #52 Skrevet 29. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Da er du jo enig med TS da. Hvorfor argumenterer du mot henne når du er enig? Anonymkode: fca80...91c Bortsett fra litt støv på ledninger (det finner du nok ved TV benken hos meg og), snakker hun jo utelukkende om hvor liten og lite stilig leiligheten var. På hvilken måte er jeg enig med TS? Anonymkode: 59e67...a8b 3
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #53 Skrevet 29. februar 2020 5 timer siden, MortenMinstelønn skrev: Kanskje han liker det slik? Og hvem er du eller jeg til å dømme det? Kan jeg spørre om alderen din? litt random kanskje men.. haha 😄 Anonymkode: 4b636...563
Gjest Humas Skrevet 29. februar 2020 #54 Skrevet 29. februar 2020 Ts må finne ut av hvorfor han har det som en tenåring på gutterommet når han er (godt) voksen. Jeg får 'fordommer' her. Hvorfor tørker han ikke støv, hvorfor hadde han ikke prøvd å gjøre det litt hyggelig der før damebesøk? Det kan jo være noe psykisk bak dette (har erfart dette ifb både jobb, familie og venner. Dere må snakke om hvorfor han synes det er greit for han å ha det sånn.
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #55 Skrevet 29. februar 2020 Jeg har god jobb og ting på stell. Er spesialist i to medisinske fag, og holder på med en doktorgrad. Har gjort gode investeringer, og har nå mer penger på bok enn jeg klarer å bruke i en livstid. Ellers har jeg en simple leilighet og ser ikke behov å bruke masse penger på dill dall. Det finnes viktigere ting i livet.. Feks relasjoner til andre... ville ikke datet en simpel kravstor norsk jente som må ha ting og lønn for være sammen med enn.. det kalles faktisk gold-digging. Anonymkode: 13b07...b72 8
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #56 Skrevet 29. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har god jobb og ting på stell. Er spesialist i to medisinske fag, og holder på med en doktorgrad. Har gjort gode investeringer, og har nå mer penger på bok enn jeg klarer å bruke i en livstid. Ellers har jeg en simple leilighet og ser ikke behov å bruke masse penger på dill dall. Det finnes viktigere ting i livet.. Feks relasjoner til andre... ville ikke datet en simpel kravstor norsk jente som må ha ting og lønn for være sammen med enn.. det kalles faktisk gold-digging. Anonymkode: 13b07...b72 Yey 👏👏 Hilsen kvinne Anonymkode: 92cd1...feb 3
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #57 Skrevet 29. februar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes ts får mye pes her.. Selvfølgelig vil hjemmet si noe om hvordan man er som person! Det koster lite å få det hjemmekoslig. Synes ts skal følge magefølelsen sin her.. evt spørre om hvilke boplaner han har fremover (ønsker han noe større? Er han i ferd med å spare til noe større?). Anonymkode: fa803...e33 Kanskje han synes det er koselig. Anonymkode: 1c2c2...912 2
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #58 Skrevet 29. februar 2020 Hadde denne situasjonen vært MEG, og jeg hadde selvsagt fått en dårlig følelse. Men jeg driver ikke å spekulerer på noe, jeg spør personen ut. Og da med interesse for om det er noe framtidig. Anonymkode: 3a9a0...67d 1
Strippern Skrevet 29. februar 2020 #59 Skrevet 29. februar 2020 Behøver vel ikke være fortapt, bare for en en mann har det litt uorden i huse sitt, Kansje han er opptatt av viktigere ting, en livsnyter, kan være en god person, De som har en ordenssans og er pirkete på rot, kan bli slitsomt å bo sammen med å da.
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #60 Skrevet 29. februar 2020 Kjæresten min bodde i en enkel liten leilighet da vi møttes - for meg var det bare en fordel siden det da var naturlig at han flyttet inn til meg Jeg har bygd hus og elsker huset mitt. Han og eksen hadde leilighet som de solgte, og han valgte å bo billig for å bygge opp firmaet sitt de årene han var singel. Han kunne kjøpe seg inn hos meg fordi han hadde spart masse penger de årene. Så glad jeg aldri brydde meg om hvordan han bodde😊 Anonymkode: f19e9...90a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå