Gå til innhold

Leiligheten hans skuffet meg..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en dame som begynner å bli voksen nå og å date menn i kollektiv, med hybel osv er jeg vokst fra for ti år siden.

Jeg driver å dater en som virket å ha livet ordentlig på stell, med god jobb og noe jeg antok var god lønn, men da jeg kom hjem til han bodde han i en kjempe liten ett-roms, og den hadde ikke ett eneste stilig møbel eller noe fin innredning. For å understreke er det ikke prisen og verdien jeg bryr meg om, men at hjemmet skal være et voksent og fint hjem med litt god smak og innsats i å få det gjennomført og koselig.

Jeg endte med å ikke ligge med han for det fikk meg usikker på hvor etablert og voksen han egentlig er. Det lå masse spill i en bunke der også og en greie med Turtles på som lå å slang blandt noe ledninger og støv.

Han har bodd der i flere år så har hatt god tid på seg, virker ikke som en som ikke har gjort det til et ordentlig hjem fordi han venter på å flytte med noen andre heller! Måtte bare få det ut... Det skuffet og overrasket meg sånn.

Anonymkode: 46224...27c

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en dame som begynner å bli voksen nå og å date menn i kollektiv, med hybel osv er jeg vokst fra for ti år siden.

Jeg driver å dater en som virket å ha livet ordentlig på stell, med god jobb og noe jeg antok var god lønn, men da jeg kom hjem til han bodde han i en kjempe liten ett-roms, og den hadde ikke ett eneste stilig møbel eller noe fin innredning. For å understreke er det ikke prisen og verdien jeg bryr meg om, men at hjemmet skal være et voksent og fint hjem med litt god smak og innsats i å få det gjennomført og koselig.

Jeg endte med å ikke ligge med han for det fikk meg usikker på hvor etablert og voksen han egentlig er. Det lå masse spill i en bunke der også og en greie med Turtles på som lå å slang blandt noe ledninger og støv.

Han har bodd der i flere år så har hatt god tid på seg, virker ikke som en som ikke har gjort det til et ordentlig hjem fordi han venter på å flytte med noen andre heller! Måtte bare få det ut... Det skuffet og overrasket meg sånn.

Ja, man kan bli lurt til å tro at en person har ting på stell. Få ting er så avslørende som hvor og hvordan de bor.

God jobb og god lønn vil ikke nødvendigvis overføres i god økonomisk forståelse, og at personen har opparbeidet seg verdier, så din egen fordom tok deg nok der. 

Anonymkode: 85264...0c7

• Liker 12
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, man kan bli lurt til å tro at en person har ting på stell. Få ting er så avslørende som hvor og hvordan de bor.

God jobb og god lønn vil ikke nødvendigvis overføres i god økonomisk forståelse, og at personen har opparbeidet seg verdier, så din egen fordom tok deg nok der. 

Anonymkode: 85264...0c7

Fordom? Heller hennes egne forventninger.

Anonymkode: 92cd1...feb

• Liker 9
Skrevet

Dessuten er han ungkar. Hva om han sparer til den dag han vil slå seg til ro og få kone og barn?

La han gå, du finner nok en med noen stilige møbler og fin innredning på Tinder.

• Liker 24
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dessuten er han ungkar. Hva om han sparer til den dag han vil slå seg til ro og få kone og barn?

La han gå, du finner nok en med noen stilige møbler og fin innredning på Tinder.

Nei han er ikke ungkar, han er voksen som meg.

Som sagt handler det ikke om penger dette her, det kan godt hende han sparer eller det kan godt hende alle pengene går til dyre reiser som han gjør mye. Men problemet for meg med leiligheten er at det var så ukoselig og upersonlig der som det kan få blitt. Selv på et lavt budsjett klarer man å få litt mer orden og pynt og stil over det. Venninners sted med gi bort møbler på finn er koseligere og mer voksent liksomt.

støv, masse ledninger, spill som ligger strødd, én umatchende pute i sofaen og ingen fler, ingen bilder på veggen, ingen duk, ingen pynt, ingen gjennomgående stil, ja det minte meg om en 19 åring som hadde fått sin første leilighet og hatt den der i fire dager og ikke rukket å gjøre den fin enda.

Han kler seg så ryddig og stilig så skulle tro leiligheten også var det. Begynner å tenke han kanskje ikke er like voksen som jeg trodde

• Liker 12
Skrevet

Hvis det ser ut slik nå, må du ta ryddejobben senere... 

• Liker 12
Gjest Dævendøtte
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han kler seg så ryddig og stilig så skulle tro leiligheten også var det. Begynner å tenke han kanskje ikke er like voksen som jeg trodde

Selv hadde jeg spurt rett ut jeg, hvorfor har du det sånn i leiligheten din? Alt på stell ellers, så ser det sånn ut? 

Hadde jeg likt fyren godt, hadde jeg lett funnet ut hvorfor han trives (kanskje han ikke trives) i en sånn leilighet? 

Det kan være en god grunn til at han bor sånn. Var det møkkete der? Var badet rent? 

Skrevet

Hvor gamle er dere? Tror jeg må få sørget for å innrede leiligheten min litt finere😅

Anonymkode: 82ec1...c6a

• Liker 14
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei han er ikke ungkar, han er voksen som meg.

Som sagt handler det ikke om penger dette her, det kan godt hende han sparer eller det kan godt hende alle pengene går til dyre reiser som han gjør mye. Men problemet for meg med leiligheten er at det var så ukoselig og upersonlig der som det kan få blitt. Selv på et lavt budsjett klarer man å få litt mer orden og pynt og stil over det. Venninners sted med gi bort møbler på finn er koseligere og mer voksent liksomt.

støv, masse ledninger, spill som ligger strødd, én umatchende pute i sofaen og ingen fler, ingen bilder på veggen, ingen duk, ingen pynt, ingen gjennomgående stil, ja det minte meg om en 19 åring som hadde fått sin første leilighet og hatt den der i fire dager og ikke rukket å gjøre den fin enda.

Ungkar har ikke med alder å gjøre. Han er singel, ergo ungkar.  Fordi dere er kun i datingsfasen. Han har sitt eget ungkars hjem. Uansett hvor simpelt du mener det er så er det hans hjem. Han prioriterer reiser framfor å innrede sitt lille krypinn. 

Om det er så ukoselig hos han kan dere vel møtes hos deg? 

Altså, LETER du etter feil hos han?

• Liker 49
Skrevet

Du ER overfladisk! Høres ut som en golddigger...

Du er opptatt av verdi på hans leilighet, hans lønn, hans status osv enn kjemien mellom dere, hvilken slags humor han har osv.

• Liker 30
Skrevet

Synes ts får mye pes her..

Selvfølgelig vil hjemmet si noe om hvordan man er som person!

Det koster lite å få det hjemmekoslig. Synes ts skal følge magefølelsen sin her.. evt spørre om hvilke boplaner han har fremover (ønsker han noe større? Er han i ferd med å spare til noe større?).

Anonymkode: fa803...e33

• Liker 25
Skrevet

Ingen duk er jo et sunnhetstegn. 

Anonymkode: 105d0...a89

• Liker 24
Skrevet

Pynteting er bare støvsamlere. Jeg er også godt voksen og jeg hater pynt, nips og puter, dill og dall. Minst mulig og et lite forbruk av ting som egentlig bare tar opp plass. 

Godt du ikke kom hjem til oss😂

Anonymkode: 03cbf...f9c

• Liker 13
Skrevet

Mange menn bryr seg ikke så mye om interiø. Første gang jeg besøkte mannen min var det også i en liten leilighet, mer en hybel. Det var litt rot og støv, og barnslig ting der. Men hadde ingenting å si på kvaliteten på mannen. 

Anonymkode: 340d4...d22

• Liker 22
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen duk er jo et sunnhetstegn. 

Anonymkode: 105d0...a89

Tenkte jeg og 😅 

• Liker 7
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes ts får mye pes her..

Selvfølgelig vil hjemmet si noe om hvordan man er som person!

Det koster lite å få det hjemmekoslig. Synes ts skal følge magefølelsen sin her.. evt spørre om hvilke boplaner han har fremover (ønsker han noe større? Er han i ferd med å spare til noe større?).

Anonymkode: fa803...e33

Hva med hennes boplaner? Er det en selvfølge at hun skal fløtte til han? De er i datingsfasen enda, mener du virkelig at hun skal spørre om han sparer og i så tilfelle til hva?

Hvis ts tviler såpass på denne mannen utfra mangel på stilfulle møbler og ingen gjennomgående stil...Vel, la mannen gå. 

• Liker 7
Skrevet

Her har vi en typisk kravstor norsk kvinne...

De fleste land er det helt vanlig med liten leilighet og minimalistisk design.... kanskje ikke i USA men resten av verden, ja.

Anonymkode: 9fe5d...506

• Liker 14
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her har vi en typisk kravstor norsk kvinne...

De fleste land er det helt vanlig med liten leilighet og minimalistisk design.... kanskje ikke i USA men resten av verden, ja.

Anonymkode: 9fe5d...506

Her har vi en typisk incel som disser alle kvinner utfra et innlegg på KG 

• Liker 22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...