Gå til innhold

Talla (snapchat)

Lolland78

Anbefalte innlegg

Snap story nå, den mage tattoveringen, "Ohana" ? Er det bare jeg som er trøtt etter en powernap eller er den sinnsykt hakkete i linjene? Så ille at jeg lurer på om den er ferdig eller om det er tegningen før selve tattoen?!! Jeg hadde ikke betalt for den kladden der 😮

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Teardrop skrev:

Snap story nå, den mage tattoveringen, "Ohana" ? Er det bare jeg som er trøtt etter en powernap eller er den sinnsykt hakkete i linjene? Så ille at jeg lurer på om den er ferdig eller om det er tegningen før selve tattoen?!! Jeg hadde ikke betalt for den kladden der 😮

Du er ikke trøtt! 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tessa12 skrev:

Du er ikke trøtt! 

WOW , bare WOW! Du har rett, jeg tittet igjen nå. Uff og uff, stakars hu som ligger der å får den dritten der på kroppen for alltid :( Talla må da se selv at det er elendig arbeid nå for tiden? Eller det har kanskje alltid vært det? Hvorfor, jeg lurer på hvooorfooor er det så mange som bruker ho som tattovør? Er det ikke vanlig å se på hva de man velger har laget før, eller er hun så billig at folk ikke bryr seg? Jeg personlig ville heller betalt 1000kr eller mer for et motiv et annet sted enn hos Talla å vært flau over tattoveringen for alltid

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makan til syting og klaging!

Hadde jo følt meg til bry hvis jeg hadde vært kunde der.

Det er gjesp, og åkking og huffing i hver eneste story.

Slår meg ikke som en som elsker jobben sin og setter kundene i fokus. Men det gjenspeiler seg i hennes arbeid.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Toiny skrev:

Makan til syting og klaging!

Hadde jo følt meg til bry hvis jeg hadde vært kunde der.

Det er gjesp, og åkking og huffing i hver eneste story.

Slår meg ikke som en som elsker jobben sin og setter kundene i fokus. Men det gjenspeiler seg i hennes arbeid.

Forstår ikke at hun har kunder faktisk. Dårlig holdning, dårlig arbeid og dårlig reklame. Mer opptatt av å syns synd på seg selv, legge ut komplimenter fra fans og rose seg selv opp i skyene. I tillegg til å reklame uten å merke, og eksponere ungene sine. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Teardrop skrev:

Håper det er kunden sin skrift, evt. noen nære, og ikke tatovøren😳

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Toiny skrev:

Stadig nye høyder! Makan til utlevering av pappaen til ungene😱

Jeg er enig i det hun sier. Det er samme erfaring jeg har. Men jeg hadde nok ikke delt det i slik offentlighet nei😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Toiny skrev:

Slettet. Fant ut av det jeg lurte på.

Endret av Vinglass
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Toiny skrev:

hvor han hun utlevert han?🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det hennes barn hun mener han forsømmer? 

Glemmer hun at han har 100% aleneomsorg for gutten sin som han også må være pappa for, og at det nok er ganske vanskelig å være 100% pappa begge steder når de bor hver sin plass? 

Mener hun at han ikke er god nok pappa for han heller? 

Har ikke fått sett alt så vanskelig å vite akkurat hva hun har sagt. Og det er klart her ligger mye mellom linjene. Men så lenge de ikke har en fast fordeling på ungene så kan hun ikke kreve at han kommer når det skulle passe henne. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
18 minutter siden, Anquor skrev:

Er det hennes barn hun mener han forsømmer? 

Glemmer hun at han har 100% aleneomsorg for gutten sin som han også må være pappa for, og at det nok er ganske vanskelig å være 100% pappa begge steder når de bor hver sin plass? 

Mener hun at han ikke er god nok pappa for han heller? 

Har ikke fått sett alt så vanskelig å vite akkurat hva hun har sagt. Og det er klart her ligger mye mellom linjene. Men så lenge de ikke har en fast fordeling på ungene så kan hun ikke kreve at han kommer når det skulle passe henne. 

Talla har egne regler og en realitetsoppfatning jeg ikke har sett maken til. Har ikke tall på hvor mange ganger hun har hengt ut F på SoMe og deretter kort tid etterpå fornektet det. Dame er psykisk ustabil, får virkelig vondt av jentene hennes😢

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Pålur skrev:

Talla har egne regler og en realitetsoppfatning jeg ikke har sett maken til. Har ikke tall på hvor mange ganger hun har hengt ut F på SoMe og deretter kort tid etterpå fornektet det. Dame er psykisk ustabil, får virkelig vondt av jentene hennes😢

Er det ikke alltid slik når han må reise og ta vare på gutten sin da ? Da følger han ikke hennes regler og det straffer seg med uthengelse på some. Tror ikke hun skal snakke om uforutsigbarhet , hun var vel så vidt til stede for barna når han var der hjemme. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mother of the year der altså!

Burde slutte å se hva hun legger ut, makan til selvforherligelse skal man lete lenge etter.

Hva skal det være godt for liksom , og aldri være borte over natten fra barna? Tviler sterkt på at hennes barn har det så mye tryggere enn andre normale mødre. Og hvordan tenker hun at hun skal ivareta fedres plikt kombinert at hun skal være med de hver eneste natt?

Burde slutte, men hun irriterer meg grønn😂

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...