Anzii Skrevet 14. august 2020 #2881 Skrevet 14. august 2020 32 minutter siden, GulSitron skrev: Lettere å blokkere folk på Instagram enn snap fordi ikke alle som ser snappene hennes er venn med henne slik at blokkering er et alternativ (mener hun nevnte noe om det for lenge siden) Ja, den ser jeg. Så bare ikke sammenhengen mellom at hun ikke brydde seg om dritt, men bytter plattform for å unngå nettopp det🙈 5
Tessa12 Skrevet 14. august 2020 #2882 Skrevet 14. august 2020 9 minutter siden, Anzii skrev: Ja, den ser jeg. Så bare ikke sammenhengen mellom at hun ikke brydde seg om dritt, men bytter plattform for å unngå nettopp det🙈 Var vel mer at hun kan «ta folk» som prøver seg på drittslenging på insta, var lettere å spore sa hun, hvis de evt hadde laget seg falsk profil. Men, paradokset i det her er jo at hun også sitter og sier at folk som ikke er anonyme ikke tør si/slenge dritt til henne, og dette ler hun av, som om hun er stolt. 4
LoppeLiten Skrevet 14. august 2020 #2883 Skrevet 14. august 2020 Jeg ser ikke logikken hennes i alt "stakkars meg, jeg fikk baby og jobbet lite, blablabla, med ungen på armen, blablabla, korona, blablabla, jobber alt jeg klarer". Det har ingen ting å si hvor mye hun jobber/tjener, hun må skatte like mye av hver lille krone uansett, dette kan da umulig komme som noe stort sjokk at hun må sette av penger til og betale. Ikke utnytte andre til å gi henne penger hun allerede har tatt seg betalt. 15
EllaSays Skrevet 14. august 2020 #2884 Skrevet 14. august 2020 Hun tar ikke ansvar, økonomisk sett, og jeg stoler ikke noe på det hun sier om at hun har full kontroll og at alt er nedbetalt bortsett fra denne restskatten. Det hjelper heller ikke å ha mange sparekonti - det må være penger på dem. Og hva skjer med at regnskapsføreren ikke passer på at det er satt nok penger av til restskatt? Min passer på som en smed 🙈 18
Gjest Mumlehumle Skrevet 14. august 2020 #2885 Skrevet 14. august 2020 Hva er det går i med det flakkende blikket på instastory? Føler det er tegn på løgn og usikkerhet.
GulSitron Skrevet 14. august 2020 #2886 Skrevet 14. august 2020 16 minutter siden, Mumlehumle skrev: Hva er det går i med det flakkende blikket på instastory? Føler det er tegn på løgn og usikkerhet. Kan være hun er ubekvem når hun snakker om cysten hun har på hjernen. Jeg flakker mye med blikket når jeg er ubekvem eller snakker om noe jeg synes er ubehagelig å snakke om 3
Mowepe Skrevet 14. august 2020 #2887 Skrevet 14. august 2020 2 timer siden, GulSitron skrev: Kan være hun er ubekvem når hun snakker om cysten hun har på hjernen. Jeg flakker mye med blikket når jeg er ubekvem eller snakker om noe jeg synes er ubehagelig å snakke om Cysten hun har på hjernen? Har jeg gått glipp av noe? 😬😜 5
Mellion Skrevet 14. august 2020 #2888 Skrevet 14. august 2020 6 timer siden, LoppeLiten skrev: Jeg ser ikke logikken hennes i alt "stakkars meg, jeg fikk baby og jobbet lite, blablabla, med ungen på armen, blablabla, korona, blablabla, jobber alt jeg klarer". Det har ingen ting å si hvor mye hun jobber/tjener, hun må skatte like mye av hver lille krone uansett, dette kan da umulig komme som noe stort sjokk at hun må sette av penger til og betale. Ikke utnytte andre til å gi henne penger hun allerede har tatt seg betalt. Hun kunne tatt seg bryet å søkt om foreldrepenger fra nav slik normale folk gjør så hadde hun ikke stått så vanskeligst i det... men nei hu er får god får systemet og skal klare seg selv...for det har hun altid gjort. Hu gadd ikke søke fordi det var for vanskelig... tok meg 5 min. 15
neiognei Skrevet 14. august 2020 #2889 Skrevet 14. august 2020 11 minutter siden, Mellion skrev: Hun kunne tatt seg bryet å søkt om foreldrepenger fra nav slik normale folk gjør så hadde hun ikke stått så vanskeligst i det... men nei hu er får god får systemet og skal klare seg selv...for det har hun altid gjort. Hu gadd ikke søke fordi det var for vanskelig... tok meg 5 min. Hun valgte vel heller engangsstønad fordi at det er "mye" på en gang. 10
neiognei Skrevet 14. august 2020 #2890 Skrevet 14. august 2020 (endret) Blir for dumt å vise frem overforbruk hver eneste dag også tigge penger etterpå. Men noen er jo dumme nok til å gå fem på. Vet ikke hvem som er verst. Endret 14. august 2020 av neiognei 18
Mellion Skrevet 14. august 2020 #2891 Skrevet 14. august 2020 6 minutter siden, neiognei skrev: Hun valgte vel heller engangsstønad fordi at det er "mye" på en gang. Huff ja... hu tenker ikke lenger en her og nå... det er et stort tap av penger! Er ikke lov til å klage da, når man er så latterlig dum og giddalus 7
LoppeLiten Skrevet 14. august 2020 #2893 Skrevet 14. august 2020 1 time siden, Mellion skrev: Hun kunne tatt seg bryet å søkt om foreldrepenger fra nav slik normale folk gjør så hadde hun ikke stått så vanskeligst i det... men nei hu er får god får systemet og skal klare seg selv...for det har hun altid gjort. Hu gadd ikke søke fordi det var for vanskelig... tok meg 5 min. Mhm, det der har jeg tenkt MANGE ganger! Hun orket ikke finne alle papirene, vel da har hun muligens ikke hatt dokumentert inntekt? For det er ikke SÅ vanskelig å sende inn den søknaden. Engangstønad kontra foreldrepenger er en betydelig forskjell, spesielt om man sliter i utgangspunktet. Nei, vent, hun har jo stålkontroll😜 13
LoppeLiten Skrevet 14. august 2020 #2894 Skrevet 14. august 2020 "Har ikke tekstet, for det orker jeg ikke" Dette kommer hver gang hun ikke vil gi følgere mulighet til å dokumentere det hun sier, for hun vet det blir brukt imot henne så fort muligheten byr seg. 6
EllaSays Skrevet 14. august 2020 #2895 Skrevet 14. august 2020 Hun speiler Veronica og Charlene fra Joviale/Somentos. Det går plutselig i samme narrativ, samme symptomer og vekt på slitenhet. Hvis hun ikke kan gå opp en trapp uten å få smerter og derfor ikke kan trene, hvorfor den digre hunden? Ingen regnestykker går opp der i gården. Ingenting henger sammen. 18
Veranda Skrevet 15. august 2020 #2896 Skrevet 15. august 2020 Snur hodet 180 °virker paranoid i bilen.. jeg blir meget meget glad om du følger meg på Instagram. 3
Vinglass Skrevet 15. august 2020 #2897 Skrevet 15. august 2020 Hun får ingen sympati fra meg ,etter å ha frontet et overforbruk uten like. Gjennom hele tiden jeg har fulgt henne på snap. Hun må regulere forbruket sitt,og ikke sponses av privatpersoner. Som har nok med egne utgifter. Det at hun ikke har søkt om foreldrepenger fordi hun er "for god" for nav. Er jo litt selvmotsigende ,når man ikke er for god til å tigge penger på vipps? Regnestykket går ikke opp. Som flere sier. 12
GulSitron Skrevet 15. august 2020 #2898 Skrevet 15. august 2020 12 timer siden, Mowepe skrev: Cysten hun har på hjernen? Har jeg gått glipp av noe? 😬😜 På instastory sa hun at hun hadde fått dato for operasjon av livmor og at hun utredes og skal på kystsykehuset(?) pga en cyste hun har på hjernen.. Om det er tilfelle føler jeg litt med henne, for det er skummelt når hjernen er blanda inn i sykdom. 2
Ranunkelen Skrevet 15. august 2020 #2899 Skrevet 15. august 2020 10 timer siden, EllaSays skrev: Hun speiler Veronica og Charlene fra Joviale/Somentos. Det går plutselig i samme narrativ, samme symptomer og vekt på slitenhet. Hvis hun ikke kan gå opp en trapp uten å få smerter og derfor ikke kan trene, hvorfor den digre hunden? Ingen regnestykker går opp der i gården. Ingenting henger sammen. Gubben hennes tar seg vel sikkert av å trene hunden, han går jo bare hjemme uansett 2
EllaSays Skrevet 15. august 2020 #2900 Skrevet 15. august 2020 De utreder ikke cyster på hjernen på Kysthospitalet. Der er det stort sett rekonvalesens, opptrening, muskel/ledd, utmattelse og hvordan man best kan leve med de plagene man har innenfor disse. 12
Fremhevede innlegg