Gå til innhold

Talla (snapchat)

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, Stine85 skrev:

He’s baaaack 😂😂

Ja, nei - da er krisa over

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å dem følger hverandre igjen på insta 😂#fjortisopplegg 

• Liker 25
Skrevet
51 minutter siden, Hønemor74 skrev:

Å dem følger hverandre igjen på insta 😂#fjortisopplegg 

Enig i at det er litt fjortisopplegg... men er det egentlig så mye bedre å sjekke opp og følge med på om de følger hverandre eller ikke? Det er vel litt fjortis det også 😅

• Liker 16
Skrevet (endret)
43 minutter siden, Lunabelle skrev:

Enig i at det er litt fjortisopplegg... men er det egentlig så mye bedre å sjekke opp og følge med på om de følger hverandre eller ikke? Det er vel litt fjortis det også 😅

Det er veldig fjortis i min bok. Litt som denne tråden. 

Endret av Turkis Sau
  • Liker 8
Skrevet
1 time siden, Lunabelle skrev:

Enig i at det er litt fjortisopplegg... men er det egentlig så mye bedre å sjekke opp og følge med på om de følger hverandre eller ikke? Det er vel litt fjortis det også 😅 nei det syns jeg ikke det er ☺️

• Liker 2
Skrevet

Talla er stille om dagen fordi hu ikke kan inspirere, spre budskap, eller spre glede. 🤔 

• Liker 14
Skrevet

Godt hun har ristet av seg den værste smittefrykten. Men 1metersregelen bør fortsatt følges.. selv i utdrikningslag..

• Liker 9
Skrevet
1 time siden, Hesya skrev:

Godt hun har ristet av seg den værste smittefrykten. Men 1metersregelen bør fortsatt følges.. selv i utdrikningslag..

Covid-19 smitter vel ikke når det er sommer og alko i bildet, sikkert. 

Trodde dog hun ikke hadde noen i hele verden bortsett fra ungene.. i følge henne selv på snap da der var drama pga faren til F døde

• Liker 16
Skrevet

Trodde dattera var i risikogruppen?? Litt risikabelt å drikke seg full i utdrikningslag da... 

• Liker 11
Skrevet

Ser i eiendomsoverdragelsene at huset er solgt. De fikk i underkant av 3,5 mill og det var ved fritt salg. 

• Liker 6
Skrevet

Ødelagt sokken til kunden med blekk 😂 kanskje det går av i vask  da 👍🏆

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, Veranda skrev:

Man har ikke på seg klær man er redd for i området hvor man tar tatovering(hvis man ikke kan ta det av seg under tatoveringen).  Jeg fikk blekk på en topp, men det var fordi jeg ikke ville ta den av meg. Ikke noe rart i det. Gikk bort i vask. 

• Liker 7
Skrevet
37 minutter siden, Veranda skrev:

Skandaløst vettu 🙄 

Kanskje kunden sa det var ok før hun begynte å tatovere. Ett par sokker koster vel ikke all verden. 

• Liker 7
Skrevet

Da skal hu prioritere å lage storys på Instagram i stede for snapchat. 

• Liker 2
Skrevet
14 timer siden, GulSitron skrev:

Da skal hu prioritere å lage storys på Instagram i stede for snapchat. 

Men skal hun slutte å lage videoer mens hun kjører? Neppe. "Jeg har begge henda på rattet dere." Flott a. Det er jo hendene som observerer veien. 

• Liker 18
Skrevet
22 timer siden, neiognei skrev:

Men skal hun slutte å lage videoer mens hun kjører? Neppe. "Jeg har begge henda på rattet dere." Flott a. Det er jo hendene som observerer veien. 

jada, typisk talla. passiv aggressiv all the way

• Liker 11
Skrevet

Snapchat er kjekt å ha likevel da hun fisker (trygler) etter hjelp og spons til ødelagt bil. Enda en gang.

• Liker 14
Skrevet
15 minutter siden, Miss.Wildfox skrev:

Snapchat er kjekt å ha likevel da hun fisker (trygler) etter hjelp og spons til ødelagt bil. Enda en gang.

den dama eier ikke skam i livet... 

• Liker 10
Gjest Chroma
Skrevet
4 timer siden, Miss.Wildfox skrev:

Har hun laget ny spleis?

Skrevet
1 time siden, Chroma skrev:

Har hun laget ny spleis?

Nei, men hun har vist feilmeldinger på bilen og spurt om hjelp, mangler deler og skal helst ha det fikset «nå» som i utenfor normal arbeidstid/kvelden. Hun har gjort det 2 ganger før med vil, og en gang med oppvaskmaskina som var gåen. Er tydelig på at hun trenger hjelp og fiks via snap.

• Liker 6
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...