neiognei Skrevet 13. august 2020 #2861 Del Skrevet 13. august 2020 Jaa, nå har pengene sittet løst en god stund, så nå må vi tigge litt igjen. Selg noe a! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ranunkelen Skrevet 13. august 2020 #2862 Del Skrevet 13. august 2020 Jeg synes det er svært upassende, og uprofesjonelt, å tigge på det viset hun gjør. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 13. august 2020 #2863 Del Skrevet 13. august 2020 Er ikke lenge siden hun grein seg til hundretusen var det vel på spleis og nå er hun i gang igjen??! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 13. august 2020 #2864 Del Skrevet 13. august 2020 4 minutter siden, Minipilla skrev: Er ikke lenge siden hun grein seg til hundretusen var det vel på spleis og nå er hun i gang igjen??! Var vel i slutten av mars at hun hadde spleis. Nå har hun vipps, for den kan vel ikke rapporteres som svindel eller lignende slik som spleis kan. (Correct me if I’m wrong) 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 13. august 2020 Forfatter #2865 Del Skrevet 13. august 2020 Kanskje på tide at flere i husstanden får seg en jobb. Eller kanskje de kan selge grillen 🤷♀️ finnes mange muligheter 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisiaflisa Skrevet 13. august 2020 #2866 Del Skrevet 13. august 2020 Skjønner ikke at noen vil sponse den dårlige «kunsten» der 😬 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 13. august 2020 #2867 Del Skrevet 13. august 2020 3 minutter siden, Lolland78 skrev: Kanskje på tide at flere i husstanden får seg en jobb. Eller kanskje de kan selge grillen 🤷♀️ finnes mange muligheter Trodde F bare var sykemeldt? Var det T sa for ikke lenge siden 🤔 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 13. august 2020 Forfatter #2868 Del Skrevet 13. august 2020 Hun står som offentlig person på insta. Så jeg lurer på om hun har lov til å "tigge" penger fra følgerne sine? Trodde det var noen regler for det (har aldri sett andre offentlige personer som har bedt følgerne sine om å betale gjelde dems ) Tenk hvis SE hadde fått skattesmell og spurt om følgerne sine kunne betalt den 😂 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 13. august 2020 Forfatter #2869 Del Skrevet 13. august 2020 1 minutt siden, GulSitron skrev: Trodde F bare var sykemeldt? Var det T sa for ikke lenge siden 🤔 hun sa at hun ikke ville at han skulle søke jobb fordi noen måtte være hjemme med ungene. Men hun har også sagt at han er sykemeldt. Igjen, mange forskellige historier. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 13. august 2020 Forfatter #2870 Del Skrevet 13. august 2020 11 minutter siden, Elisiaflisa skrev: Skjønner ikke at noen vil sponse den dårlige «kunsten» der 😬 Finnes ikke dårlig kunst , kun dårlige øyne 😂 (hvis man hadde spurt talla) Men veldig enig med deg! 😳😩 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 13. august 2020 #2871 Del Skrevet 13. august 2020 34 minutter siden, Minipilla skrev: Er ikke lenge siden hun grein seg til hundretusen var det vel på spleis og nå er hun i gang igjen??! Hun fikk inn 36000,- den gangen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 14. august 2020 Forfatter #2872 Del Skrevet 14. august 2020 6 timer siden, Tessa12 skrev: Hun fikk inn 36000,- den gangen. Hun ønsket 100tusen pluss men valgte å avslutte på 36tusen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 14. august 2020 #2873 Del Skrevet 14. august 2020 (endret) 8 timer siden, Minipilla skrev: Er ikke lenge siden hun grein seg til hundretusen var det vel på spleis og nå er hun i Endret 14. august 2020 av Hønemor74 Det var allerede svart på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 14. august 2020 #2874 Del Skrevet 14. august 2020 57 minutter siden, Lolland78 skrev: Hun ønsket 100tusen pluss men valgte å avslutte på 36tusen. Det vet jeg, men den jeg siterte skriver «grein seg til hundretusen». 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattivatti Skrevet 14. august 2020 #2875 Del Skrevet 14. august 2020 8 timer siden, Lolland78 skrev: Hun står som offentlig person på insta. Så jeg lurer på om hun har lov til å "tigge" penger fra følgerne sine? Trodde det var noen regler for det (har aldri sett andre offentlige personer som har bedt følgerne sine om å betale gjelde dems ) Tenk hvis SE hadde fått skattesmell og spurt om følgerne sine kunne betalt den 😂 Tips forbrukertilsynet. De er rette instansen for slikt? Jo flere som tipser, jo bedre vil jeg også tro. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anzii Skrevet 14. august 2020 #2876 Del Skrevet 14. august 2020 Den siste på snap der skjønte jeg ikke🧐 først en lang rant som begynte og ble avsluttet med at hun ikke får negativt på snap fordi folk ikke tør, og at hun uansett ikke bryr seg. Til å si at hun er mer aktiv på Instagram fordi folk ikke kan slenge dritt der?😂🤷🏼♀️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 14. august 2020 #2877 Del Skrevet 14. august 2020 Reglene for vipps bedrift . Er faktisk usikker på det ene punktet der for slik jeg tolker det tar talla nå betalt på forskudd for gavekort som gjelder fra 2021 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 14. august 2020 #2878 Del Skrevet 14. august 2020 13 minutter siden, Anzii skrev: Den siste på snap der skjønte jeg ikke🧐 først en lang rant som begynte og ble avsluttet med at hun ikke får negativt på snap fordi folk ikke tør, og at hun uansett ikke bryr seg. Til å si at hun er mer aktiv på Instagram fordi folk ikke kan slenge dritt der?😂🤷🏼♀️ Lettere å blokkere folk på Instagram enn snap fordi ikke alle som ser snappene hennes er venn med henne slik at blokkering er et alternativ (mener hun nevnte noe om det for lenge siden) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 14. august 2020 #2879 Del Skrevet 14. august 2020 Reagerer veldig på at hun kynisk bruker helsen sin for å få sympati, i samme slengen som at hun forklarer inngående om baksmellen. Virker som hun appellerer til folks empati og samvittighet for å få folk til å vippse henne. Smakløst! 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 14. august 2020 #2880 Del Skrevet 14. august 2020 8 minutter siden, Lunabelle skrev: Reagerer veldig på at hun kynisk bruker helsen sin for å få sympati, i samme slengen som at hun forklarer inngående om baksmellen. Virker som hun appellerer til folks empati og samvittighet for å få folk til å vippse henne. Smakløst! Hun er litt som min bestemor. Elsker sympati og jobber hardt for å få det. Når hun blir tatt i løgn så klikker hun, nekter for at hun har gjort eller sagt ting - selv med bevis. Manipulerende personlighet, aldri hennes skyld - alltid alle andres skyld osv 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg