MarianneE Skrevet 12. januar 2023 Forfatter #321 Del Skrevet 12. januar 2023 12. Januar 2023 * Fridag * Koselig bytur med påfølgende kaffe med bestevenninna * Fikk samlet hodet og lagt puslespill * God middag med gratinerte kjøttboller og spaghetti * Mens Ungen var på torsdagsaktiviteten satt HusetsHerre i stillhet med hvert vårt, pratet ikke så mye, bare satt med våre egne greier uten TV eller noe. Slikt føles godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. januar 2023 Forfatter #322 Del Skrevet 14. januar 2023 13. Januar 2023 * En start på dagen vi har jobbet lenge (denne uka) med at Ungen skal takle gikk mye bedre enn fryktet * Positiv følelse pga Ungens mestring * Håndballkamp på TV * Nyvasket sengetøy * 30 minutters sofahvil før jobb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. januar 2023 Forfatter #323 Del Skrevet 15. januar 2023 14. Januar 2023 * Frilørdag, ingen store planer og jeg stod ikke opp før kl var 9.30 * Tok med Ungen en tur til byen og fikk kjøpt sko til skoleball. * Nachos til middag. Det var godt det. * Snø. Det er så pent når det begynner å snø på kvelden. * Hyggelig telefonsamtale med min far Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. januar 2023 Forfatter #324 Del Skrevet 15. januar 2023 15 Januar 2023 * Har klart å ikke bli bitchy mot familien etter at jeg knapt sov i natt og har vært skikkelig trøtt i dag * Fikk med meg Ungen på Sats. Det var ikke store økta vi hadde, men jeg fikk hu ihvertfall med. * Tidlig natta på meg. Noen ganger er det nydelig å legge meg tidlig * HåndballVM og Norge vant * HusetsHerre tente opp i vedovnen. Det er så deilig å kjenne varme som brer seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. januar 2023 Forfatter #325 Del Skrevet 17. januar 2023 Gårsdagens takknemlighet forsvant i syk MarianneE men 5 høydepunkt var: Kakao, ny kontrakt på høyere, FAST stilling som ass.butikksjef i boks (FUCK YES!!!!!), vi blir straks huseiere. Sliten syk MarianneE har litt vanskelig for å tenke så det får holde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. januar 2023 Forfatter #326 Del Skrevet 18. januar 2023 17 Januar 2023 * Ungen fikk strammet regulering og da trengs det myk mat. Pannekaker fungerte. * HusetsHerre ble hjemme fra fritidsaktivitet siden jeg var syk * Algebra... ikke min greie, men jeg skjønte det og fikk forhåpentligvis lært Ungen litt. * Godt og komme inn og hjem etter å vært avgårde i snø, regn og slaps. * Fikk ligge på senga og småslumre litt etter middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. januar 2023 Forfatter #327 Del Skrevet 18. januar 2023 18. Januar * Formen var ikke så verst i formiddag så jeg fikk startet på Prosjekt Klesrydding. En haug, og større blir den, skal vaskes og selges på bruktmarked. * Da formen gikk i bunn steppet HusetsHerre opp og han og Ungen reiste på en vgs som hadde åpnet for 10. Klassinger i dag. * Det ser ut til at søking på vgs begynner å bli en ting Ungen er trygg på. * Lagde fiskegrateng med grønnsaker i til middag. Var veldig godt for meg. De to andre satt og pirka i maten. * Sjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. januar 2023 Forfatter #328 Del Skrevet 19. januar 2023 19. Januar * Solgløtt * Etter å vært syk noen dager fikk jeg ut og luftet meg litt i dag. Var ikke lenger enn butikken men det var godt med frisk luft. ,* Hørte en episode av podcasten Heia Fotball og det var en episode med Nils Arne Eggen. For en stor mann det var! * Da klokken var rett over 16 la jeg plutselig merke til at det ikke var mørkt men fremdeles litt dagslys * Skrev under på ny kontrakt på jobb. Det var uten tvil dagens høydepunkt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. januar 2023 Forfatter #329 Del Skrevet 21. januar 2023 20. Januar * Formiddag hjemme før jobb i pysjbukse * Føltes godt å være tilbake på jobb etter tre dager fri * En rørende non-verbal tilbakemelding fra en eldre kvinne som ikke snakket norsk da jeg hilste henne med sitt eget morsmål arabisk. Hun var i følge med to voksne døtre som tok seg av det norske da. * Kjørte med kollega hjem og slapp å vente på bussen i minus 10. * Da jeg kom hjem hadde HusetsHerre fyrt opp i ovnen og etter en kald ettermiddag på jobb var helt nydelig å komme hjem til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. januar 2023 Forfatter #330 Del Skrevet 22. januar 2023 21. Januar * Fikk et koselig kompliment av senterkollega. Jeg så vist fresh ut. Følte meg ikke slik, så det var gledelig å høre. * Ungen har strevd med å få i seg mat etter å strammet reguleringa, men i går gikk det mye bedre og hun fikk spist ordentlig mat * Spontan kaffedate med HusetsHerre da jeg traff ham etter jobb. Jeg gikk av bussen og så han var på Kiwi like ved, så da ble det spontant kaffedate rett over veien. * Koselig kveld med Ungen mens HusetsHerre var på jobb. * Stillhet om morgenen. Lørdag morgen med -14 ute, kaldt å vente selvfølgelig, men den stillheten som er ute da er noe helt spesielt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. januar 2023 Forfatter #331 Del Skrevet 22. januar 2023 22. Januar * Fikk besøk av minstesøster og samboeren. De fortalte at de venter sitt første barn ❤️ Det betyr at i år kommer tantebarn nr 6 i mai/ juni og nr 7 i september. * God stemning hjemme og Ungen har vært i litt bedre humør. * Litt vassen salat ble så mye bedre med en god dusj basilikumspray (kjøpt i Danmark, skulle ønske det var her og) * Fikk rydda litt i jul og gjort et par andre ting som strengt tatt burde vært gjort for lengst * Fant endelig Lasagneoppskriften med stor L Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 24. januar 2023 #332 Del Skrevet 24. januar 2023 For en fin tråd @MarianneE. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. januar 2023 Forfatter #333 Del Skrevet 24. januar 2023 Embla Othea skrev (8 timer siden): For en fin tråd @MarianneE. Takk... 24. Januar * Løpetime på Sats jeg spontant ble med på. * Bestevenninna får nødvendig hjelp etter å blitt lagt inn på sykehuset med sprukket blindtarm. * Begynte en time senere på jobb. Var skremmende stille så tida gikk ufattelig sakte så godt jeg skulle jobbe en time kortere. * Ungen og jeg fant frem en gammel favoritt på Netflix: Amerika For Mine Føtter * Siden jeg begynte en time seinere på jobb rakk jeg å flate ut på senga i 20 minutter før jeg måtte gå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 24. januar 2023 #334 Del Skrevet 24. januar 2023 MarianneE skrev (Akkurat nå): Takk... 24. Januar * Løpetime på Sats jeg spontant ble med på. * Bestevenninna får nødvendig hjelp etter å blitt lagt inn på sykehuset med sprukket blindtarm. * Begynte en time senere på jobb. Var skremmende stille så tida gikk ufattelig sakte så godt jeg skulle jobbe en time kortere. * Ungen og jeg fant frem en gammel favoritt på Netflix: Amerika For Mine Føtter * Siden jeg begynte en time seinere på jobb rakk jeg å flate ut på senga i 20 minutter før jeg måtte gå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. januar 2023 Forfatter #335 Del Skrevet 26. januar 2023 25. Januar * Fikk ringt og pratet med bestis og hørt hvordan det gikk med henne. Det går heldigvis bra. * Besøk av svigermor. Hun kom innom en times tid selvom hun viste at HusetsHerre ikke var hjemme. Jeg setter pris på at hun kommer innom og prater med meg allikevel. * Ungen var stolt over å gjort ferdig en greie til kulturskolen. Det ble skikkelig fint. * Middagsrester som bare var å varme opp * Masse spenning i håndballkamp Norge Vs Spania Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. januar 2023 Forfatter #336 Del Skrevet 26. januar 2023 26. Januar * Da klokken begynte å nærme seg 8.15 var det deilig å nyte soloppgangen ute. * Ventet på bussen med sola midt i ansiktet. Helt nydelig. * HusetsHerre hentet meg på jobb, vi reiste innom Rema og helgehandlet på hjemveien. * Har ventet på en bok Norli har bestilt for meg. Boka har drøyd med å komme fra hovedlager men nå fant vi ut hvorfor. * Da jeg var ferdig på jobb kunne jeg bare konstatere Langhelg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 27. januar 2023 Forfatter #337 Del Skrevet 27. januar 2023 27 Januar * I nesten 4 timer fikk jeg sitte og pusle mens jeg hørte på først Misjonen på P4, så litt radio så halvannen podcastepisode MAR. Tida gikk bare mens jeg sorterte brikkene og lyttet. * Fredagsfri * Da Ungen endelig stod opp i morges, og fikk i seg frokosten så gikk jeg rett og slett i seng igjen. Jeg var så utrolig trøtt og måtte sove litt til. Sov bare 30 min men det hjalp * Ungen har ønsket seg noe med nudler til middag, så jeg fant oppskrift på en middagsrett med rød curry, grønnsaker og kylling. Det var bedre enn vi trodde det ville være og vil bli fast innslag fremover. * Siste punktet inntraff for 10 minutter siden: Jeg la meg hos den allerede sovende mannen min. Jeg la meg under allerede oppvarmet dyne. Jeg trenger ikke blomster og dyre gaver til f.eks Valentines. Jeg har en mann som varmer dyna mi før jeg legger meg. Det er så inderlig mer verdifult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. januar 2023 Forfatter #338 Del Skrevet 30. januar 2023 28 og 29 JANUAR * Måtte ut for å handle flere ting Ungen trengte og for første gang fikk vi tak i alt på en butikk istedenfor for å innom fire plasser. * Europris hadde tilbud på sjokolade og det ble 5 store plater for hundrelappen. * Vi har sett tre filmer i helgen, alle komedier og vi har kost oss * Spontan kaffebesøk hos min far * Fikk en gledelig lønnsslipp (egentlig litt ufint siden lønna ikke kommer før i morgen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 31. januar 2023 Forfatter #339 Del Skrevet 31. januar 2023 30 JANUAR * Jeg tok ikke livet av et utvalg mennesker på jobb. Det fristet da... * Etter jobb fikk jeg brettet opp ermene og tok fatt på 2.5 dags oppvask mens Ungen støvsuge * Flekker med bar asfalt ute. * Fikk koselig takkesms fra bestevenn for blomster jeg hadde bestilt. * Duften av nydusjet mann ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. februar 2023 Forfatter #340 Del Skrevet 1. februar 2023 31. JANUAR * Siste dag i januar, måneden som består av 7 uker. Minst. * Lønn. * Fikk tatt en skikkelig og nødvendig opprydding i papirer og gammelt materiale på jobb. Fikk kastet mer enn det jeg beholde. * Stod opp til at HusetsHerre hadde tent opp i ovnen så det skulle være godt og varmt til meg. * Jeg har shopstop og klarte å motstå fristelsen til å kjøpe meg ny parfyme. Jeg har 7? 8? fra før av og trenger virkelig ikke en til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå