MarianneE Skrevet 21. april 2022 Forfatter #241 Del Skrevet 21. april 2022 DAGENS 5 FINE! * HusetsHerre har bursdag i dag og vi har kost oss hjemme vi tre med god mat, sittet ute i sola, sett film og spist kake. * En god og effektiv treningsøkt på Sats. Formen er skremmende laber og ikke i nærheten av hva den har vært. * En tur på polet etterfulgt av kaffe med min søster. * Fikk avlevert bunad, svigermor skal sy på sølvet etter rens. Er så utrolig glad for at jeg ikke må gjøre det selv. * Fridag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. april 2022 Forfatter #242 Del Skrevet 22. april 2022 DAGENS FEM FINE * Fikk solgt en kjole via facebook. * Før jeg gikk på jobb fikk jeg gjort unna en del hjemme. * God tilbakemelding på talen jeg har skrevet til konfirmasjonen neste helg * Bra dag på jobb. * Kom hjem fra jobb 20.45, ingen hjemme, varmet meg fiskesuppe og helt i et glass hvitvin. Pysjen er på. Deilig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. april 2022 Forfatter #243 Del Skrevet 24. april 2022 LØRDAGENS FEM FINE! * Fikk solgt enda en kjole via facebookgruppe * Fikk endelig hørt litt på Are og Odin * Noe så banalt, men akk så viktig, som lys og servietter er kjøpt inn til konfirmasjonen. * En lørdagskveld hvor ungen ville sitte i stua med sin mor istedenfor å være på rommet. * Som seg hør og bør: Et glass hvitvin mens jeg lagde middag. 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. april 2022 Forfatter #244 Del Skrevet 24. april 2022 DAGENS FEM * God følelse å våkne inntil deilige, deilige mannen min. Han hadde jobbet natta så jeg lot ham være, men varm og velluktende mannekropp noen ganger asså ❤ * Har solgt to bluser via facebook i dag. Har solgt 4 plagg bare denne uka. Fremdeles er det to pappesker igjen med klær som skal ut... * Rosenborgkamp på TV. Jeg står bortimot i sofaen, banner høyt til TV, kommer med ufine tilnavn... og HusetsHerre lar meg bare holde på. * God middag i byen med HusetsHerre, Ungen og svigers. Spiste laks og den var utrolig god. * Koselig gåtur hjem fra byen på oss tre. Vi skravlet og lo. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. april 2022 #245 Del Skrevet 24. april 2022 MarianneE skrev (1 minutt siden): * Rosenborgkamp på TV. Jeg står bortimot i sofaen, banner høyt til TV, kommer med ufine tilnavn... og HusetsHerre lar meg bare holde på. De spiller tross alt mot Molde - ufine tilnavn er på sin plass... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. april 2022 Forfatter #246 Del Skrevet 24. april 2022 Daria skrev (9 minutter siden): De spiller tross alt mot Molde - ufine tilnavn er på sin plass... Sei sæ sjøl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. april 2022 Forfatter #247 Del Skrevet 26. april 2022 I går kom det ingen 5 punkter. Jeg var ikke i humør. Hvil i fred Stian. Du vil bli savnet av mange, også av meg som ikke kjente deg så godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. april 2022 Forfatter #248 Del Skrevet 30. april 2022 Takknemlighet... Ungen ferdig kledd i bunad for konfirmasjon. Gud, jeg er heldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 30. april 2022 #249 Del Skrevet 30. april 2022 Fin dagbok. Vi har jo mange små ting å være takknemlige for, ting de fleste tar for gitt. De fleste har lettere for å fokusere på det negative Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 30. april 2022 #250 Del Skrevet 30. april 2022 Konfirmant i dag? Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. mai 2022 Forfatter #251 Del Skrevet 1. mai 2022 @lurven @Daria Joda, ungen ble konfirmert i går om jeg skal trekke ut 5 fine fra gårsdagen: * Alle de inviterte kom * Maten som en bekjent og hans cateringseslskap hadde ansvaret for var fantastisk. Det kostet oss litt mer enn vanlig koldtbord, men vel verdt pengene. * Været var perfekt, lett skyet innimellom og temperatur så det var godt i sola. * Planen min om en stressfri dag fungerte. * Mest av alt; Hovedpersonen selv var veldig fornøyd med dagen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. mai 2022 Forfatter #252 Del Skrevet 2. mai 2022 DAGENS 5 * Jeg begikk ikke mord på jobb i dag. * Fikk tatt meg sammen og gjort litt i hagen. Gud, jeg hater hagearbeid. * En klesvask ferdigtørket ute. * Kakerester * Koselig sms fra venninne som takket for hyggelig konfirmasjon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. mai 2022 Forfatter #253 Del Skrevet 4. mai 2022 TIRSDAGENS FEM * Husryddinga er påbegynt etter en liten pause. I går ble det to søppelsekker med gamle duker. Mulig de er fra 70 tallet. Godt å bli kvitt * Kom på jobb og innså at butikknøklene lå i lomma på en annen jakke hjemme, heldigvis lå det en reservenøkkel i kassa. * Verdens gladeste unge som kom hjem etter å hatt heldagsprøve i engelsk * Kjøpte iskaffe på jobb, vanligvis er den litt... kjip.... nå var den veldig god. * Da jeg gikk av bussen etter jobb gikk jeg innom og kjøpte sushi til kveldsmat. Det var veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. mai 2022 Forfatter #254 Del Skrevet 4. mai 2022 DAGENS * HusetsHerre kunne ta Ungen til reg.tannlegen så jeg slapp og styre med å bytte vakt * Kjapp levering av bestilt pakke fra Kicks. Bestilte på nettbutikken tirsdag morgen, hentet i butikken i dag * Skryt fra distriktsjefen * HusetsHerre sjenket oss et lite glass likør * Joanna Lumleys programmer på bbc earth. Først en episode fra Paris så en episode fra Roma. Synes hun har så fine programmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. mai 2022 Forfatter #255 Del Skrevet 5. mai 2022 DAGENS FEM FINE * Fridag uten store planer annet enn Sats * Hadde en god treningsøkt sammen med min søster. * En klesvask tørket på halvannen time eller så ute på snora. Deilig å kunne henge vasken ut! * Middagen var ferdig thaisuppe fra Kiwi. Den var overraskende god * Det kom regn i morges. Sist gang det regnet var en dag i påska og det er utrolig tørt ute. Tror ikke det regnet mye, men noe var det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. mai 2022 Forfatter #256 Del Skrevet 6. mai 2022 FINE FREDAGS FEMMEREN! * Det regner. Gud, hvor fantastisk det er. Sist gang det regnet var noen drypp i påska og det er knusktørt ute. Regnet er etterlengtet og jeg ligger nå i senga og lytter til lyden av det. * Da jeg kom fra jobb satt jeg ute på trappa og slappet av i hodet litt. Kjente den kjølige lufta og så regnskyene ble tettere * En boks Alohacider. Alkohol noen ganger asså 😁 * En god salgsdag på jobb med påfølgende skryt fra distriktsjefen * Fikk vært plagsom mamma og spilt MIN musikk høyt før jobb. Fjortisen ble pottesur men jeg gadd ikke bry meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. mai 2022 Forfatter #257 Del Skrevet 8. mai 2022 DAGENS FEM FINE * Hang ut klær (på en søndag.. I know) med buksa dradd opp til knærne og nakne føtter i gresset. * Et utrolig koselig grillparty&bursdagsfeiring for Ungen som fyller 15 i morgen * Fikk satt ut plantene jeg kjøpte på Hageland i går. * Vannmelon * Sov lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. mai 2022 Forfatter #258 Del Skrevet 10. mai 2022 MANDAGENS FEM FINE * Endelig fult team på jobb og vi er ikke underbemannet. Dette betyr b.la at jeg kan ta ferien som planlagt. Det er jo greit. * Ungen, elskede ungen vår fylte 15 år. Det går vel ikke en dag uten at jeg kjenner på følelsen av takknemlighet for henne og HusetsHerre. De er mer enn det jeg trodde jeg fortjente i livet. * Koselig kveld hjemme med film og hver vår Ben&Jerry is. Bursdagsfeiring tok vi på søndag så vi tre måtte hygge oss litt ekstra hjemme. * kom hjem fra jobb til deilig sol, satt på trappa og drakk en kald Monster og bare nøt varmen og ly for vinden. * Etter jobb fikk jeg vært litt effektiv og fikk unna noe før det ble stående for lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. mai 2022 Forfatter #259 Del Skrevet 11. mai 2022 TIRSDAGENS FEM FINE! * En regnværsdag * Etter ventetid hadde Ungen og jeg første timen hos DPS. Vi ble tatt veldig godt i mot og for første gang pratet Ungen LITT om hva som er vanskelig. * Hadde hyggelig ny kollega på opplæring. * Tidlig kvelden på meg. Var i seng før kl var 22. * Senterkollega hadde bursdag og jeg kjøpte blomster til henne. Hun ble så glad ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. mai 2022 Forfatter #260 Del Skrevet 14. mai 2022 Litt konkret her... I går ble to mindreårige kjørt bevisstløse til sykehuset etter fest. Tragisk! I 1.egt har 15åringen besøk av venner. De spiser hamburgere, drikker cola og skal spille brettspill her hjemme. Dette synes de er helt topp, og jeg åpner gjerne opp for dem, handler inn og lager pizza eller hva det skal være. Jeg er takknemlig for at ungdommene her har disse verdiene i livet sitt. Hvem vet hvor lenge det varer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå