MarianneE Skrevet 14. mars 2020 Forfatter #21 Del Skrevet 14. mars 2020 Tiden vi er inne i får meg til å tenke at takknemlighetsboka er viktigere enn noen gang. Lørdag: * Massiv fuglekvitter ute. Lyden av håp ❤ * Jobbet formiddagen istedenfor stengevakt slik jeg alltid har når jeg jobber lørdager. * Da jeg kom hjem fra jobb fikk jeg 30 minutter alene for å "roe ned" hodet * Koselige kunder, men noen utpeker seg. * Husets Herre og barnet hadde ryddet og støvsugd til jeg kom hjem. Kryss i taket!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. mars 2020 Forfatter #22 Del Skrevet 14. mars 2020 37 minutter siden, MarianneE skrev: Tiden vi er inne i får meg til å tenke at takknemlighetsboka er viktigere enn noen gang. Lørdag: * Massiv fuglekvitter ute. Lyden av håp ❤ * Jobbet formiddagen istedenfor stengevakt slik jeg alltid har når jeg jobber lørdager. * Da jeg kom hjem fra jobb fikk jeg 30 minutter alene for å "roe ned" hodet * Koselige kunder, men noen utpeker seg. * Husets Herre og barnet hadde ryddet og støvsugd til jeg kom hjem. Kryss i taket!! En bonus: Jeg så en Toller i dag! Det er en hunderase og jeg har så lyst på en Toller at jeg er nesten dårlig ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 15. mars 2020 #23 Del Skrevet 15. mars 2020 Tollere er søte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie123 Skrevet 15. mars 2020 #24 Del Skrevet 15. mars 2020 2 timer siden, MarianneE skrev: En bonus: Jeg så en Toller i dag! Det er en hunderase og jeg har så lyst på en Toller at jeg er nesten dårlig ❤ Jeg ønsker meg også hund, men kan dessverre ikke ha noen nå. Men jeg er takknemlig over de hundene jeg har hatt. Har så mange gode minner fra dem❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. mars 2020 Forfatter #25 Del Skrevet 15. mars 2020 Søndag og takknemlighet! * Lat søndag, og avslappende stemning hjemme. Fikk t.om til en blund under teppet. * Fikk laget langtidskokt bolognese til middag. Elsker å bruke god tid på kjøkkenet! * 12åringen og jeg har spilt Nintendo i fellesskap. * Tannlegen ringte og utsatte en time i morgen, løste et spørsmål om logistikk hjemme * Våken og kjenne på følelsen av søndag! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. mars 2020 Forfatter #26 Del Skrevet 17. mars 2020 Mandager og gleder! * Jeg er ikke permittert. Enda. * Krokus har begynt å spire. * Omfattende veiarbeid på utsiden. Det er en normalitet i den merkelige verden vi plutselig lever i. * Det gikk greit å få ungen i gang med hjemmeundervisning. Ingen tekniske problemer og ingen sutring. * Fikk kommet godt i gang med oppgave på jobb, hadde bare to kunder på seks timer, så det var godt å ha oppgaver å gjøre kun avbrutt av skravling i gangen med kollegaer fra de andre butikkene rundt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. mars 2020 Forfatter #27 Del Skrevet 18. mars 2020 Tirsdagen og takknemlighet! * Det er bestemt at vi skal stenge kl 18 istedenfor kl 20 på hverdager. Kjedelig å miste to timer, men det var deilig å komme hjem 18.45 istedenfor kl 21. * siden kundene uteblir så blir vi ansatte butikkene rundt godt kjent * Husets Herre fikk i oppgave å lufte 12åringen så de fikk begynt på litt vårrydding og klipping i hagen. * La meg kl 2130 i går, var utrolig godt å legge meg så tidlig * Vår i lufta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. mars 2020 Forfatter #28 Del Skrevet 19. mars 2020 Onsdag og det jobbes hardt for å finne takknemligheter! * Jeg mister ikke jobben selvom jeg blir permittert fra fredag kl 18. Da stenger kjeden alle butikkene i norge. * Fant Are og Odin podcastsendinger tilbake til 2015 så jeg skal begynne å lytte meg gjennom hele greia. Begynner å bli litt lei av Einar og Jan Thomas. * Pga betydelig mindre trafikk om dagen så er ikke bussen forsinket. * Vafler til kveldsmat * I motsetning til hva jeg har hørt fra flere av mine nærmeste venner og min søster så har jeg et barn som faktisk jobber selvstendig med skolearbeid og i det tidsrommet som er satt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. mars 2020 Forfatter #29 Del Skrevet 20. mars 2020 Er så fryktelig trøtt på kvelden for tiden og sovner før dette blir gjort. Torsdagens takknemligheter! * Fikk av trekkene til den ene sofaen i går, fikk vasket dem og hengt dem til tørk UTE! * Fikk handlet inn litt polvarer og verdens beste peanøttsmør: Reeses! * Fikk ordnet med søknad om dagpenger under permittering hos nav. * Brettspillet Scrabble med 12åringen * Fikk utnyttet været og begynt på hagearbeid. Jeg hater hagearbeid, men i fjor prøvde jeg på et eksperiment og (prøvde ihvertfall på å) ta en halvtime til time hver dag i hagen. Den tiden er overkommelig og jeg får rukket en del. Tror jeg skal kjøre samme taktikken i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. mars 2020 Forfatter #30 Del Skrevet 21. mars 2020 Fredagsgleder! * Støttende ord da jeg med klump i halsen stengte butikken på ubestemt tid. * 12åringen som gjorde hjemmeleksen: B.la rydde og vaske rommet sitt. Utrolig hvor mye mer all-right slikt er når ikke det er mor som gir beskjeden. * Tanken på at lørdagens middag sikkert vil smake bedre enn fredagens ble. * Misjonen på P4. Fantastisk ❤ * Kjørte hjem med kollega i butikken ved siden av. Hun og hadde sin siste dag før permisjon i går så vi deppet litt sammen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. mars 2020 Forfatter #31 Del Skrevet 21. mars 2020 Dagen i dag! * Fikk kjøpt fine påskeliljer og frø da jeg dro med frøkna en spasertur til byen. * Sol. Jeg kjenner at hverdagens høye skuldre detter når jeg kjenner sol. * Tørket klesvask ute * Lagde god glutenfri pai til middag * En koselig handletur til byen med frøkna. Vi var innom Mester Grønn og Rema før vi gikk rett hjem etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. mars 2020 Forfatter #32 Del Skrevet 22. mars 2020 Søndagens takknemlighet! * Husets Herre trygt hjemme igjen etter en kjøretur til Sørlandet for et ærend. * Bakte skikkelig gode skoleboller, glutenfrie så klart. * Fått puslet sammen middagsmeny for kommende uke. Om ikke annet så er permiteringstilværelsen forutsigbar! * Gode samtaler på chat, veldig spesiell situasjon å ikke treffe venner men gruppechat er kjekt. * Varm, myk pusepels i sola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 23. mars 2020 #33 Del Skrevet 23. mars 2020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. mars 2020 Forfatter #34 Del Skrevet 24. mars 2020 Mandag og takknemlighet! * Fikk ordnet opp i en sak på jobb som kunne fått kjip konsekvens med nav. * Bra treningsøkt hjemme * Fremdeles god stemning hjemme * Lyktes med middagen * Oppdager stadig noe nytt jeg ønsker å se på Netflix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. mars 2020 Forfatter #35 Del Skrevet 25. mars 2020 TirsdagsTakk! * Jeg fikk beveget meg ALENE utenfor huset. Skulle bare en tur på butikken men nå fikk jeg 40 minutter med pause fra alt hjemme. * Fant frem fargeleggingsbøker og fargestifter igjen. * Ungen og jeg fikk sådd tomater og sukkererter * Flere småting som minner meg på hvor bra mann jeg har * La litt planer for helgen som jeg ser frem til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. mars 2020 Forfatter #36 Del Skrevet 25. mars 2020 Onsdagens takknemligheter! * Siden jeg egentlig skulle jobbet i kveld så fikk jeg lønn for å være hjemme. (Jo, er permittert men vi får prøve å se det positive) * Deilig gåtur * Fikk gjort en tre kvarters tid med hagearbeid etter middag. * Ungen var så glad over å facetime med kusina si. Gjorde hjemmetiden enklere ihvertfall i dag. * Nok en dag med puslespill og podcast! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 27. mars 2020 Forfatter #37 Del Skrevet 27. mars 2020 Torsdagen og takknemligheter! * Penger igjen på skatten! Det var ikke noen større sum, men et par tusenlapper. * Time på dagen hos dyrlege for den ene katten vår. Takknemlig for at de kunne ta ham inn så fort, han skal tilbake fredag og jeg prøver å ikke tenke på at regningen kommer opp i 3500 til 4000 kroner. * En skikkelig god treningsøkt med strikk etter øvelser fra Kristine Weber (Kriweb) på Instagram * Livstegn fra kollegene mine. * Et nydelig vær, ihvertfall på formiddagen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 27. mars 2020 Forfatter #38 Del Skrevet 27. mars 2020 Fredagsgleder! * Tilstanden til pus var bedre enn fryktet, men noe han må leve med. * Dyrlegeregninga kom på 1500 kroner mindre enn det vi max var forespeilet. * Fikk jobbet i hagen i dag og. * Så en morsom film (The spy next door) mens vi spiste. * Jeg sov utrolig godt i natt. Det føles som uker siden sist jeg kunne si det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. mars 2020 Forfatter #39 Del Skrevet 28. mars 2020 Lørdagsgleder * Fin tur i sola sammen med min søster, niese og hunden. * 12åringen som viste enorm glede over å være sammen med kusina si * Pus som er seg selv igjen. * Prøvde å lage noe nytt til middag og det ble godt. * Fin og lat morgen i sofaen med husets herre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. mars 2020 Forfatter #40 Del Skrevet 29. mars 2020 Søndagens liste! * Vi som foreldre kom oss igjennom enda en dag. I dag har det gått veldig opp og ned i humørsvingninger hos husets minstemann. Litt vel mye. Vi gratulerer hverandre, husets herre og jeg og tar en liten espressokopp med likør. * Tur til hytta. Hytte i samme kommune og vi kjører på 15 minutter. Det var en kald fornøyelse, men det var godt å være der ute. Få andre plasser jeg er så avslappet som der. * Sov godt i natt. Trøbler med søvn og det er slitsomt. * Fikk sittet ute og lest et stykke videre i boka mi uten forstyrrelse * Hyggelig respons på en sms til en bekjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå