Gå til innhold

Livet som mamma:)


nat26

Anbefalte innlegg

Jøss har jeg ikke skrevet på så lenge?Jaja

IdaH:Vi overtar leiligheten 15 januar,så flytter vi inn 23 januar.Vi skal male litt først tenkte vi.Hun som kjøpte leiligheten vår overtar 25 januar.

I morgen er det julaften.Å som jeg gleder meg.Deilig å være ferdig med alle pakkene.Mannen får Timberland vintersko og en genser fra meg.Fra Nicolai får han en boxershorts,slips og ett håndkle med "verdens beste pappa" skrift på.Jeg fikk en førjulsgave av mannen,en fiiin kjole som jeg hadde gått siklet på lenge.Spent på hva jeg får i morgen.

Nå skal jeg pakke de gavene jeg har igjen,så legger jeg meg.Det blir en lang dag i morgen.Vi skal være hos svigers og Nicolai skal overnatte der så han legger seg til vanlig tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:nissekonekyss: God jul og godt nytt år til deg og dine. Måtte det nye året bringe alt godt og julen bli slik du ønsker den. :nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jula snart over for i år.

Julaften var vi hos svigers.Kom dit i 15 tiden.Nicolai hadde på seg dress og var så fin atte.Vi fikk servert ribbe,medisterkaker,pølser...Maten var kjempegod i år også :ler:

Vi var 7 voksne og 2 barn.Under treet lå det over 50 gaver.Vi brukte 2,5 timer på å åpne gaver.Vi fikk så mye fint.

Nicolai fikk en ferrari gåbil,gyngehest,masse klær og leker,adidas sko.

Jeg fikk en JPF genser som jeg hadde ønsket meg og en skjorte,en kjole,diamant ørebobber.

Felles fikk vi den nye kaffetrakteren til Kenwood,Rosendahl oppbevaringskrukker,glass som vi samler på,Rosendahl bolle.

Første juledag hadde vi besøk av mamma og broren min.Var koselig.Mamma sov over til i dag.

Er litt sliten i dag etter å ha stått på kjøkkenet i 2 timer i går :ler: .Så i dag tar jeg kvelden ganske tidlig ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye fint du/dere fikk da.

Ble en del pakker det.

..er jo eksremt med pakker når det er barn tilstede..

(selv om det ble en delg aver under treet vårt i år og.. og der var det ingen barn. annet enn lille puse-babyen min da)

Kose deg videre i julen da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsen snuppa :klem:

I morgen skal vi levere Nicolai til mamma i 14 tiden.Da skal jeg og mannen hjem og kose oss med god mat og drikke før vi drar på fest hos broren min.Blir nok ikke så veldig sent,orker ikke å ødelegger hele dagen 1 nyttårsdag.Er ikke noe gøy å være fyllesjuk når man har en baby på 7 mnd som trenger mat og stell.Vi henter han i 15 tiden på søndag tenker jeg,hvis jeg klarer å vente så lenge da :ler:

I går var vi på A møbler for å se om vi fant skjenk og vitrineskap.Vi fant noe som vi negge synes var stilig så vi klinte til selv om det ikke var på salg.Det var litt dyrt(14000)men men...Så nå skal vi se om vi finner spisebord og stoler på salg.Også skal vi ha ett nytt salongbord.Mye å bruke penger på når man flytter gitt.

I dag er jeg så trøtt,så nå går jeg å legge meg.Nicolai sover søtt i senga si og mannen ser på tv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen Mrs Potter :klem:

Vi hadde en fin nyttårsfeiring ja.Vi kom ikke hjem før kl 05 :ler: 1 nyttårsdag dro vi til mamma og hentet Nicolai.Vi fikk middag før vi dro hjem.

Nå har vi endelig begynt å pakke til vi skal flytte.Fredag overtar vi leiligheten,så skal vi prøve å male før vi flytter inn neste helg.

Vi har bestilt en skjenk,et vitrineskap,salongbord,og en ny spisestue.Ååå som jeg gleder meg til å flytte.Nå skal vi bare kjøpe møbler til Nicolai's rom.Han fikk gardiner og teppet i julegave.Og en Ole Brumm vegglampe.

I dag har vi vært på helsestasjon for å veie han.Han er blitt en stor gutt på 8500g.Synes det går litt for fort for meg noen ganger jeg.Det er ikke lenge siden han veide 2750g liksom :ler:

I kveld skal vi til mamma en tur.Nå skal jeg kose meg med en kopp kaffe og Oprah snart mens Nicolai sover.Er han våken får jeg ikke gjort noe lenger.I dag tidlig fant jeg han opp i en eske jeg holdt på å pakke i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dytter deg opp fra side 2

Nysjerrig liten gutt du har da. men esker er sikkert veldig spennende, og han ville kanskej sørge for at han ikke ble glemt igjen i leilighten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havnet på siden 2 ja.Takk for at du reddet meg vennen :klem:

Har vært så opptatt med flyttinga så jeg har ikke hatt tid til å skrive her.Nå har vi lagt tapet i stua og kjøkkenet.Skal begynne å male i dag.Rommet til Nicolai er ferdig malt.Har hengt opp Ole Brumm gardiner.Rommet vårt gidder vi ikke å ta nå,har ikke akkurat god tid nei.

Nei nå er Nicolai så urolig så jeg skal skrive mer etterpå.Og der havnet mobilen min på gulvet :ler: Nei jeg får legge han så jeg får begynt på middag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsner Mrs Potter og Litle Lady :klem:

Ja da er vi på plass i den nye leiligheten vår.Mye å gjøre gitt.Vi har ikke fått malt entreen og kjøkkenet enda.Ferdig med stua og i går fikk vi de nye møblene våre.Vi begynte å montere spisestua og fant ut at det kom til å ta lang tid og det var sent på kvelden.Da gikk vi over til skjenken.Vi fant ut at det var en skade på beina,så vi skal til A møbler i dag.Vitrineskapet skal vi montere i kveld.

Nicolai har nå fått ett eget rom og det gikk mye bedre enn jeg trodde.Tror ikke han merker at han sover på eget rom jeg :ler: I dag skal vi kjøpe Ole Brumm teppe til han og en benk.

Tenkte jeg skulle gå en tur til Tveita senter etterpå,se hvor langt det er.Svigermor sa at det var ca 10-15 min å gå så det er ikke langt.Bare venter på at Nicolai skal våkne først så skal han spise brød før vi drar.I morgen er han 8 mnd,skjønner ikke at det har gått så fort jeg.

Jaja,får se og pakke ut noen esker mens han sover.Får jo ikke gjort noe når han er våken.Han har lært å krabbe så det er full fart i stua

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ¤Humlen¤

Hei!

Jeg ville bare önske deg en god dag :) Det höres så koselig ut med ny leilighet og nye möbler ... Osv

hadet fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsen Humlen :klem:

I dag sov jeg til kl 08,det var deilig.Nicolai pleier jo å våkne kl 07 hver dag.Mamma var innom en tur,det var koselig å se henne igjen som vanlig.Hun lekte med Nicolai mens jeg ryddet,vasket tøy og støvsugde.

Mannen dro på dansketur med jobben i kveld,han kommer tilbake i morgen kveld.Æsj,synes det er så ekkelt å sove alene hjemme.Særlig nå som vi bor i 1 etasje og Hafslund ikke har montert alarmen vår enda.Har allerede sjekket om alle dørene er låst ca 5 ganger :ler:

Nå sover Nicolai og jeg koser meg med smirnoff ice mens jeg venter på Idol.I morgen skal jeg og Nicolai på shopping.Skal ha nye puter til sofaen,noen lys og kanskje en ny topp.Skal i bursdagsselskap i morgen kveld kanskje.Få se an formen til mannen når han kommer hjem i morgen.

Endret av nat26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en fin helg, kos deg på shopping i morgen!

Og er Nicolai 8 måneder allerede! Tiden flyr. Gøy med en liten gutt som krabber, men jeg skjønner at det blir mer slitsomt. Det er ganske greit når han blir liggende der jeg legger han....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...