Gå til innhold

Livet som mamma:)


nat26

Anbefalte innlegg

Takk for koselige hilsner jenter:)

Onsdag var vi på sykehuset igjen for å ta nye blodprøver.Verdiene hadde steget igjen men innenfor normalt så Nicolai slapp å ligge i lyset.Vi skal tilbake på fredag for nye prøver.Stakkars gutten vår som må stikkes så mange ganger men det er jo godt at de passer på.Ellers spiser han og spiser og er så snill.

I dag har vi vært en tur hos bestemor til mannen som har bursdag.Så var det der med å vaske hendene før hun skulle holde babyen da.Hun gjorde ikke det så jeg måtte si fra og da ble hun så sur gitt.Men men det får hun bare bli,dette er min unge og jeg synes ikke det er galt å minne folk på å vaske hendene sine før de holder en så liten baby.Var innom babyshop og kjøpte noen smekker han gulper fælt når han spiser.

Nå skal jeg spise middag og se på temptation island før han våkner,er så avslappende å følge med på sånt synes jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Melli

Høres ut som om du har det helt fantastisk! Så bra at alle verdiene var normale og vekta går oppover, deilig å slippe bekymringer.

Dere får ha en kjempefin helg! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsner Rosin og Melli:)

Her er det ikke mye nytt.Men jeg synes Nicolai begynner å bli slapp igjen,sover mye.I natt gikk det 5 timer før han våknet.Tror jeg ringer legen i morgen,så kan hun sjekke om det er verdiene på gulsotten som har gått opp igjen.Uff jeg begynner å bli lei av sykehuset jeg nå,og stakkars lille gutten min som må stikkes hele tiden.

Legen snakket om at jeg kanskje må slutte å amme han ett par dager for å se om det er morsmelk som er grunn til at det går opp hele tiden.Han får sikkert i seg anti-stoffer gjennom melka.Skulle ønske vi hadde samme blodtype så han slapp dette men men...

I går gikk vi en lang tur i en og en halv time.Gud så sliten jeg ble,hadde jo ikke gått så langt på lenge.Men det var deilig og.Vi var hos svigers og grillet,det var deilig.Det ble spareribs,det synes jeg er kjempegodt.

Nå sover gullet,så vi skal se på EM-finalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ha vi vært på helsestasjon og veid Nicolai igjen.Han skal veies hver uke(tirsdager)frem til termin 04 juli.Forrige mandag veide han 2840g,og i dag veide han 3110g.Det var så deilig å se at han er over 3kg nå og vokser som han skal.

Vivar en tur på Stovner senter og tittet litt.Vi måtte ha en ny Rosendahl kniv.Det var 25% avslag på dem,så vi var heldige der.

Spurte helsesøster om grunnen til at Nicolai gulper mye,men det var visst ikke noe å bekymre seg for siden han legger på seg.Det var sikkert fordi han spiser mer enn han trenger.

Nå sover gullet så godt,så vi skal rydde og vaske på soverommet siden han sover i stua.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å se at poden vokser og blir stadig større! Han følger vel tabellen til punkt og prikke han! :-)

Åh, blir heeelt babysyk bare av å lese om lille Nicolai jeg...:hjerter:

...kjekt med et "kniv-kupp"!

Ha en fin ondag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Potter

:vinke:

Det er så koselig å lese om Nicolai. Så bra at han spiser godt og vokser som normalt :)

Ha en god natt og en fin torsdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Gratulerer med ny dagbok og somnybakt mamma!:)

Har fått veldig lyst på smått i d siste, men gubben vil vente....... :roll: Blæ... men men...

Så kjekt at d går så bra med deg og småen da:) Er han mye våken om natta el sover han innimellom måltidene? :P

Håper du får ei fin helg! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss er det så lenge siden sist jeg var her altså hehe:)Merker at jeg har en baby i huset ja,har ikke så mye tid til overs.Tusen takk for koselige hilsner jenter.

Escada:Han sover mellom måltidene,men i det siste har han begynt å være mer våken.Synes det er koselig jeg:)Håper gubben blir klar snart da:)

Mrs Potter:Helga har vært fin den:)

Fredag var vi på kontroll på A hus,og gulsott-verdiene hadde gått ned,legen var veldig fornøyd.Neste kontroll er om en uke.

Lørdag var vi på harry tur.Kjørte den nye broa.Den var fin den.Vi handlet mye mat,så var det masse salg på Norby kjøpesenter så det ble shopping på meg gitt.Deilig å slippe å prøve klær med mage.

Søndag var vi barneselskap.Det var koselig,ble en del kaker på meg da selv om jeg burde holdt meg unna,men det er jo så godt.Etterpå dro til broren til mannen og grillet.Det var koselig!Hadde pumpet meg så det smakt med en øl til maten.

I går var jeg og veid Nicolai igjen.Han vokser som bare det han.Forrige tirsdag veide han 3110g,i går veide han 3305g.Han spiser godt så.

Nå sover han,og da skal mor rydde litt i heimen,før jeg finner sofaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Humlen¤

Jeg synes det höres kos ut med harrytur jeg :oops:

Håper du får en flott dag/kveld i dag med din lille familie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er koselig å høre at dere har det så bra! Jeg gleder meg/er spent på hvordan vi skal få det.

Ha en kjempefin onsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei nat26! Så godt å høre at vidunderet vokser og spiser godt... det tyder på at han har det fint i allefall!

Du må være flink å skrive, for det er så moro for oss som snart skal ha baby selv, å lese hvordan det går med dere...... koser meg hver gang du forteller om hvordan dere har det!!

Jeg ønsker dere en fin onsdag, i det suupre været!

kos shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harrytur er veldig kjekt innimellom :-) Var der for 14 dager siden og jeg elsker Nordby sentret, der kan jeg vandre i timesvis! Synes også de hadde mye fine barneting på Happyland..

Så godt at Nicolai vokser og at det går bedre! Det er jammen meg mange ting man bekymrer seg for med disse små :-?

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Madden

Bare innom med en god :klem:

Godt å høre at alt står bra til med mamma og Nicolai!! :)

Her nytes sommeren i fulle drag!! Endelig!!

:klem2: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for koselige hilsner alle sammen:)

Siam:Dere kommer til å få det så fint atte.Husker hvor nervøs jeg var når vi ble sendt hjem fra sykehuset.Visste ikke hva jeg skulle gjøre for noe.Men det går så fint så.

shy:Jeg lover å være flinkere til å skrive:)

April:Elsker også Norby senter,også er det så mange fine butikker man ikke finner her hjemme.Koser meg hver gang jeg er der

Monja:

Madden:Kos deg masse i sommer.Snart skal du kose deg med en liten baby. :klem:

I går var jeg og Nicolai på besøk hos oldermora hans.Hadde ikke sagt noe på forhånd.Dro innom en blomsterbutikk og kjøpte en plante til henne.Dere kan tro hun var glad når jeg ringte på.Hun begynte nesten å gråte stakkar.Hun er så snill,har kjøpt masse fine klær til Nicolai,lammeskinn,ullbodyer&sokker.Mannen og mora kom også innom etter jobben.Vi bestilte pizza,så fikk vi eplekake og is til dessert:)

I dag har jeg ikke orket å gå ut,har ryddet hjemme istedet.Vasket klær.Må nesten vaske tøy hver dag så mye som han gulper så.

Mannen jobbet overtid i dag og i morgen.Han var sliten etter jobben og sovnet med Nicolai på magen.Laget middag jeg da.

I morgen skal vi en tur i byen hvis været tillater det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...