nat26 Skrevet 31. januar 2006 Forfatter #121 Del Skrevet 31. januar 2006 Takk for hilsen Siam Ja det er ganske greit når du legger dem et sted og vet at de ligger der når du kommer tilbake I dag etter at han fikk grøt la jeg han på gulvet og gikk på do.Jeg torde ikke å lukke igjen døra,plutselig lå han i døra til doen gitt Og når jeg stod på vaskerommet og hengt opp tøy tok han tak i foten min.Morsmot å se hvor fort det går altså. I dag har vi ikke vært ute enda.Er så lat i dag,orker nesten ikke å gjøre noe.Også var det mamma da.Nå bor vi jo ikke langt unna henne.Ganske koselig det,MEN hun har fått det for seg at hun må komme innom hver eneste dag.Hun var her torsdag,fredag,lørdag,i går.Og isted ringte hun for å høre om vi var hjemme.For hun lurte på om hun skulle ta seg en tur.Jeg har ikke lyst til å såre henne på noen måter,vet at det er stas for henne å være sammen med Nicolai hver dag men likevel.Jeg måtte se at vi var på vei ut.Da lurte hun på hvor vi skulle hen for kanskje hun skulle komme og møte oss dit. Nå våknet Nicolai,jeg får gå og varme middag til han.I dag får han kjøttkaker i brun saus,poteter og gulrøtter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 31. januar 2006 #122 Del Skrevet 31. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 1. februar 2006 Forfatter #123 Del Skrevet 1. februar 2006 Takk for hilsen Mrs Potter I natt sov Nicolai fra 20 til 08.Det var deilig å få sove en hel natt.Nå ligger han i vogna men han vil ikke sove.Har ikke sovet siden ahn våknet i dag tidlig. Mamma var innom en tur isted.Hun hadde kjøpte en søt pysj og noen bodyer til Nicolai,så hadde hun kjøpt en genser til meg.Snille mammaen min. I dag skal vi legge strie på kjøkkenet så maler vi i morgen.Ellers ingen planer for dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #124 Del Skrevet 2. februar 2006 Enda en fin natt.Nicolai sov fra 20 30 til 07 30.Men jeg var trøtt for det jeg.Men jeg har bare meg selv å takke.Jeg måtte se på idol og etter det satt jeg og surfet på nettet.Bestilte sminker på strawberry og vips så ble kl 00 30.Når jeg endelig skulle legge meg hørte jeg de som bor over oss.De hadde sex,maken til bråk De holdt vel på til litt over 01 da fikk jeg endelig sove. Vi var en tur på Tveita senter.Måtte handle middag.Liker ikke den Rimi butikken som er i nærheten(2 min å gå) så jeg går heller 15 min til Meny.Og det er jo en fin måte å trimme på. Nå sover Nicolai på verandaen.Skal begynne på middagen snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 2. februar 2006 #125 Del Skrevet 2. februar 2006 Så stor og fin gutt du har fått deg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 3. februar 2006 Forfatter #126 Del Skrevet 3. februar 2006 IdaH: Enda en fin natt.Kan nesten ikke tro det jeg. Jaja deilig er det i hvertfall. I går lagde jeg tagliatelle med kalkunkjøtt.Det var kjempegodt.Etter middag dro vi til Stovner senter.Mannen skulle ha seg en ny tlf.Jeg kjøpte nye putetrekk til puter i sofaen og 2 løpere.Så nå begynner det å bli fint i stua.Var en veldig fin turkis farge på trekkene. I dag skal vi en tur til Ikea sammen med mamma.Så skal vi innom Jernia og bestille dørskilt.Ellers ingen planer.Håper vi får malt kjøkkenet i kveld da.Middag i dag blir kalkun kjøttpølser,poteter og tomatbønner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #127 Del Skrevet 7. februar 2006 Vi har ikke fått malt kjøkkenet enda.Det passer jo aldri for mannen for det er tross alt golf på tv hver eneste kveld Skulle aldri gått med på å leie dekoder :ler:Men han lovte å ta det i løpet av uka her så får vi se. I dag jobber han til 19,så jeg spiser middag alene.Det blir chop suey,enkelt å lade.Også er det kjempegodt.Har ingen planer i dag,skal bare en tur i butikken og handle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 8. februar 2006 #128 Del Skrevet 8. februar 2006 ja.. det kan jo bli spennede å se hvor mye mannen min kommer til å male neste uke, når det er OL.... trur nok det meste faller på meg jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 12. februar 2006 Forfatter #129 Del Skrevet 12. februar 2006 Takk for hilsen IdaH I går var jeg på byen med barselgruppa mi.Det var ganske koselig.Vi spiste på Santino's.Vi tok en drink i baren før middag.Bestilte spaghettt med bacon,sopp,kylling.Det var kjempegodt,også ble det noen glass vin til maten. Kl 23 var det noen som var klare for å dra hjem men jeg var ikke en av dem Heldigvis var jeg ikke alene.Så vi 4 dro på diskotek etter middagen.Var vel der til 01 eller noe.Da kjente jeg at jeg hadde fått i meg nok drinker for kvelden I dag har vi vært på middag hos svigers.Fikk en herlig middag.Skinkestek,poteter,surkål.Det var knallgodt.Så fikk vi fersken og krem til dessert. Nå er det snart Big brother direkte.Det må jeg få med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 26. februar 2006 Forfatter #130 Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) Jøss har det gått 14 dager siden jeg skrev sist? Har vært mye å gjøre i heimen.Vi holdt på å male kjøkkenet og gangen.Nå er vi ferdig.Mangler bare lamper i gangen da men det skal vi kjøpe i morgen.Og nå ser det ut som vi må ha en ny gulv lampe i stua.Nicolai klarte å skyve lampa og den holdt på å dette i huet på han så den skal ut.Ellers har vi pakket bort alle cd'er og skal kjøpe oss nytt cd/dvd stativ med dører.Han har jo ødelagt nesten alle cd'ene allerede I morgen blir han 9 mnd.Gud hvor har de månedene blitt av?Skjønner ingenting jeg.Synes ikke det er så lenge siden jeg lå på A hus og fødte. Jeg har også meldt meg på Grete Roede kurs.Begynner 9 mars.Gleder meg sånn.Har i grunnen vært flink her hjemme,har ikke veid meg,bare målt.Og jeg har jammen krympet 3,5 cm i livet Så skulle jeg få ett anheng med 3 diamanter på av mannen når jeg har nådd målet som er å gå ned 8 kg. I går var vi hos ett vennepar som bor i Ski.Hun selger noen make up og hudprodukter fra Mary Kay.Så hun sminket meg da.Jeg ble så fin atte.Koste oss med vin og en kjempegod middag.Kl 00 30 dro vi hjem,da hadde jeg fått nok å drikke på kjente jeg. I dag var vi bedt på boller hos svigers.Var så flink og spiste bare 1 Nei nå skal jeg prøve å få Nicolai til å sove,ser ikke ut som mannen klarer det.Han bare skriker og skriker stakkar. Endret 26. februar 2006 av nat26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #131 Del Skrevet 1. mars 2006 Nå har jeg litt tid til å skrive her Er egentlig ikke noe som skjer her for tiden.Er jo innestengt pga all snøen som har kommet de siste dagene Ikke mulig å komme seg frem med vogn i det hele tatt. Men i morgen skal vi på barseltreff hvis det er måkt her da.Det gleder jeg meg til,kjenner jeg er så skravlesjuk nå I dag fikk jeg Kamille i postkassa,så nå har jeg tatt meg ett bad mens jeg leste det.Utrolig deilig etter en hel dag uten alene-tid i det hele tatt.Men så er det herlig å være sammen med Nicolai da.Han er blitt så stor atte.Han sitter nå alene og legger seg ned når han er sliten.Også har han lært å holde rundt beina mine når jeg reiser meg opp Skal stikke fra han nei. Nå har jeg bare 1 1/2 mnd igjen av permisjonen min.Uff vil være hjemme med gullet litt lenger jeg.Har diskutert det med mannen og kanskje vi klarer å spare sånn at jeg er hjemme til august.Men så var det ferien da som vogså koster.Turen vår kom på 20000kr så det er ikke lite det heller. Nei,nå skal jeg legge meg,det er tross alt en tass som vekker meg kl 07 i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 2. mars 2006 #132 Del Skrevet 2. mars 2006 tiden går vel så alt for fort når dere er hjemme ja. Hvor er det dere skal på ferie hen forresten? Har dere tenkt på hva dere gjør med han når du begynner å jobbe igjen? barnehage, dagmamma? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 3. mars 2006 #133 Del Skrevet 3. mars 2006 Oi, bare 1 1/2 mnd igjen av permisjonen sier du? Guri som tiden flyr.. jeg husker jeg fulgte nøye med på deg de siste ukene rundt fødselen, og når du fikk Nicolai.... det er bare å nyyyte den siste tiden som hjemmeværende da ja! Ønsker deg en knall helg! kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 6. mars 2006 #134 Del Skrevet 6. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #135 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Takk for hilsner IdaH,shy og Mrs Potter IdaH:Vi skal til Cala d'or på Mallorca.Gleder meg sånn.Vi har søkt barnehageplass fra august.Får vi ikek det blir det dagmamma ja. Uff har fått influensa:(I går var jeg så dårlig at jeg lå i senga hele dagen.Thomas tok seg fri fra jobben både i går og i dag.I morgen er det svigermor som kommer sånn at mannen får kommet seg på jobb. Nicolai har vært forkjølet siden lørdag.Uff det er så vondt å se når disse små blir syke.Han spyr nesten hele tiden.Søndag måtte vi på legevakta med han siden han bare skrek.Hadde mye slim i halsen.Og han klarer jo ikek å få det opp stakkar.Nå har han fått både nesedråper og hostesaft så nå er han mye bedre.Og nå har har funnet ut at det går an å sette seg opp selv,så han gjør ikke noe annet om dagen.Legge seg på gulvet,krabber til han blir sliten også setter han seg opp Utrolig hvor fort det går.Og i dag tidlig når Thomas skulle hente han stod han i senga gitt Jaja han er ikke baby lenger nei. Tenkte jeg skulle legge ut ett bilde av han i albumet nå hvis jeg får det til.Skal se. I kveld er det frustrerte fruer Nå kommer mannen hjem fra butikken,han har vært og handlet middag.I dag blir det seibiff med løk(hjemmelaget) Nå er det bare 2 dager til jeg begynner på Grete Roede kurs.Gleder meg masse Endret 7. mars 2006 av nat26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 8. mars 2006 #136 Del Skrevet 8. mars 2006 løper inn å letter etter bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 8. mars 2006 #137 Del Skrevet 8. mars 2006 nydelig han var! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 12. mars 2006 Forfatter #138 Del Skrevet 12. mars 2006 (endret) Takk for det IdaH Ja nå har jeg begynt det sunne livet med Grete Roede Var på kurs på torsdag.Fredag var første dagen min,må si jeg ble skremt når jeg så hvor mye mat jeg måtte spise i løpet av en dag.1600 cal,tror ikke jeg noen gang har fått i meg så mye av sunn mat vel og merke Fredag var vi på harrytur,fikk kjøpt et speil til Nicolai.En sånn bamse med speil på sånn at han har noe å leke med når vi kjører. I går var vi på lampemagasinet og kjøpte lamper til gangen,kjøkkenet og taklampe til spisestua.Nå holder mannen på å montere lampa over spisestua,blir så fint atte.Vi koste i går med svinefilet,ris,sopp og lett bearnaise saus.Maten måtte veies selvfølgelig hehe. I dag blir det laksewok,det gleder jeg meg til.Også er det Skal vi danse på tv2 og big brother direkte Endret 12. mars 2006 av nat26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #139 Del Skrevet 13. mars 2006 Middagen i går var knallgod.Beste wok jeg har smakt noen gang. I dag har jeg trent i hele 40 min,da våknet Nicolai.Nå har jeg spist en kjempegod lunsj,tunsfisk salat m/ris og masse grønnsaker.Og Nicolai har fått middag så nå ligger han og leker i stua.Snart skal vi ut og trille.Tror ikke det blir en lang trilletur siden han fortsatt er snørrete,men godt å komme seg ut litt. Middag i dag blir kyllingfilet men har ikke bestemt meg for hvordan den skal tilberedes enda.Må ta en titt i kokebøkene mine. Nei nå savner han mamma tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 16. mars 2006 #140 Del Skrevet 16. mars 2006 Middagen i går var knallgod.Beste wok jeg har smakt noen gang. ← Du har ikke oppskrift da? Jeg elsker laks og jeg elsker wok,så det høres ut som oe for meg. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå