Gå til innhold

Prosjekt: lag et menneske


Strikkesokken

Anbefalte innlegg

Idag er jeg 36+0:hakeslepp: så nå er det på høy tid med en ny oppdatering:

Oppdatering 36+0

Termin: 22.november - nøyaktig èn måned igjen!

Kjønn: forhåpentligvis fortsatt gutt:babygutt:

Liv i magen: Her om dagen var han helt gal, i går og i dag er han roligere. Tydelig at han har dager der han ommøblerer hulen, hadde vært fint hvis han delte litt av dette nestinghormonet med mor og.

Navn: Tja. Vi har egentlig kun ett alternativ, så håper ikke han protesterer for fælt. Familien er veldig nysgjerrig på hva dette navnet er, men jeg nekter å fortelle det, vet at det blir mange negative kommentarer, ihvertfall fra mamma, hun syns O sitt navn var helt grusomt. Nå er hun vant med det, men ja. L og O skal til besteforeldrene i helgen da, og da kommer O til å avsløre det, helt garantert. 

Vektøkning: 13 kg:daane: nesten dobbelt så mye som med O på samme tid. Gi meg styrke. Håper det går greit av igjen. I julen:sprettoy:

Innkjøp: Denne listen har jeg klippet og limt fra nøyaktig lik svangerskapslengde med O, og da var absolutt alt klart på denne tiden. Alt var i hus, alt på stell. Nå har jeg null kontroll. Fikk vuggen i posten i går da, etter mye om og men. Og har begynt på kalendergaver og julegaver, men denne babyen...jeg vet ikke hva vi mangler og hva vi har. Håper mannen får skrudd sammen vuggen i kveld, så jeg får sett hvor stor madrass vi trenger ihvertfall.

Strekkmerker: Fortsatt ingen nye, men hadde litt noia i sofaen her en ettermiddag da jeg så en lilla horisontal strek på magen, men den forsvant, så vet ikke hva det var:vetikke: Mulig jeg har skrapt meg langs et eller annet, det skjer hele tiden.

Vann i kroppen: OH YES. Nå har gifteringen gått fra å passe når den vil, til å ikke passe i det hele tatt. Jeg tenker at jeg kan jo ikke ha blitt feit i fingrene, så jeg skylder på vann. Jordmor sa også at jeg har blitt rundere i ansiktet. Det var hyggelig. Det hadde gått meg hus forbi:dry:

Plager: Samme som hele veien. I tillegg har jeg fått sterke kynnere og det stikker sånn i hønemor av og til at jeg lurer på om han er utstyrt med kniv inni der og prøver å skjære seg ut.

Cravings: GODTERIII er min store last. Jeg sa til jordmor at jeg var redd for å få en stor baby, siden han ble estimert til 90 percentilen i uke 29, og da sa hun at ny vektestimering var ikke noe vits i, men jeg kan holde meg unna sukker. Jo takk skal du ha, da vil jeg jo bare ha det ENDA MER.

Søvn: Når som helst, hvor som helst. Ingen nesting på gang, kun soving.

Utålmodig: Nja. Utålmodig etter å få kroppen og energien tilbake. Men siden alt står på hodet her kan jeg ikke si jeg er klar for å få han ut helt enda. Gi meg to uker så kan vi snakkes.

Fødebagen: Har skrevet liste, så nå må jeg handle inn og pakke den.

Fødselsforventninger: Har vel egentlig ikke så mange forventninger, men jeg håper at han ikke piner meg igjennom overtid ihvertfall. L kom 2 dager før termin, og O kom 38+5, så det er jo typisk at han her skal bli inni der til nyttår og bli skikkelig gedigen :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På lørdag fikk en venninne av meg baby. Plutselig ble jeg veldig utålmodig! Nå kan minisokken bare komme, selv om kjelleren ikke er ferdig, og jeg ikke har madrass til vuggen :fnise: jeg har jo pupp, da klarer han seg! Kom ut nå. Eller, fra i morgen kan du komme ut. I morgen er jeg 37+0, da er det stuerent å ønske babyen sin ut av magehuset. 

Fredag fikk jeg plutselig veldig mye energi. Jeg var helt i hundre. Fitbit sa jeg hadde brent over 3100 kcal da jeg lå meg på kvelden! Jeg bestemte meg for å male gangen, nemlig. Og jeg hadde dårlig tid, for jeg skulle gjøre det før mannen kom hjem fra jobb, så han ikke kunne stoppe meg:ler: leverte O i bhg, kjørte til Jernia og kjøpte én liter maling:klaske: undervurderte hvor stor gangen er, for jeg fikk malt 1,5 vegg på den ene literen. Måtte forte meg opp og kjøpe én liter til, for det var sikkert nok:ironi: ungene skulle til mine foreldre den helgen, og jeg skulle møte pappa på halvveien og levere dem fra meg. Da måtte jeg innom fargerike og kjøpe enda en liter maling :ler: håpløst. Hadde vært billigere å bare kjøpe en treliter med en gang, men neida. Strikkesokken måtte svi av unødvendig mye penger. Men gangen ble veldig bra da, utrolig fornøyd med fargen! 

Lørdagen vasket jeg stellebordet, som nå skal brukes til barn nr 3! Det er helt vilt, det har holdt i 11 år, gjennom 4 flyttinger, stått i boder hist og pist og det er fortsatt fint og mulig å bruke! Imponerende. Tror faktisk det er kjøpt på Jysk i sin tid. Vasket klærne til minisokken, og innså at vi har veldig lite i str 50. Veldig lite = 2 bodyer og én bukse:sprettoy: Nå tror jeg ikke at denne babyen blir så liten at han bruker 50 veldig lenge, men jeg bestilte et par ekstra plagg så vi har i tilfelle. Men lappen lar jeg være på, så jeg kan bytte det hvis mine spådommer om en gigababy stemmer! 

Er også ferdig med hentesettet IMG_20201021_134017.thumb.jpg.7be79d088a3393efa708edaa321db0a7.jpg

Så nå må jeg bare få fingen ut og faktisk pakke den fødebagen. I går hadde jeg noen voldsomme maserier, som kom i perioder på 30-45 minutter, 2-10 minutt mellom hver. Noen var sånn at jeg måtte puste meg igjennom dem på toppen. Jeg tror ikke at han i magen har tenkt seg ut med det første, men kan være greit å ha bagen klar uansett når man nærmer seg over prematurgrensen tenker jeg :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.10.2020 den 17.49, Mumsy skrev:

Nydelig hentesett! :hjerte: Heia minisokken:duskedame:satser på at han kommer i nær framtid.

Takk! Veldig fornøyd med å ha strikket det helt selv:nigo: krysser alt jeg har for at han kommer snart, men foreløbig lar han vente på seg:dry:

----

37+4! Og jeg er så leeeeei. Minisokken, nå må du ut. De siste dagene har jeg fått så mye plager, og nå er det symfysen som virkelig tar knekken på meg. Det kjennes ut som noen stikker en saks inn igjennom huden og inn i beinet, rett over tisseluren. Kan nesten ikke gå, og å snu seg i sengen, reise seg, eller alt annet enn å ligge i koma er helt forjævlig vondt. Håper dette er noe som bare går fint over, for jeg gidder ikke gå sånn i potensielt 4 uker til. Dette svangerskapet har vært grusomt fra ende til annen, så maks overtid er liksom i kortene her.

Blæ. Det var dagens utblåsning. For en drittdag.
Skulle booke vaskebyrå (enkeltmannsforetak) hjem her for å vaske ned kjelleren vår og før helgen, så vi faktisk kan flytte ned der nå:danse: Meeen, så kunne hun ikke før onsdag neste uke(!) så dvs at vi må vaske ned selv. Jeg er veldig spent på hvordan jeg skal klare å hjelpe til når jeg knapt kan gå:dry:

På fredag våknet jeg med mensmurringer, minnet litt om starten på fødsel med O, men ikke så sterkt. Skulle handle ved det lille lokale sykehuset her uansett, så ringte like godt og fortalte hvordan ståa var, at jeg har to styrtfødsler bak meg, og at ting ikke var i gang, men lurte på om det kanskje skulle sjekkes opp i. Hun ville at jeg skulle komme med en gang. Som sagt, så gjort og 45 min etter satt jeg med CTG registrering og trykket hver gang minisokken ga livstegn fra seg. Jordmor sjekket modning og åpning, og jeg hadde hele 1 cm åpning, og umoden mormunn:daane: da følte jeg meg lur. Hun bare "Det betyr at du kan føde i dag, eller om 4 uker":rolleyes: Tror hun røsket godt tak oppi der likevel, for jeg blødde ganske lenge etterpå og det var ikke spesielt behagelig. Smurte meg og maseriene mine med en god dose tålmodighet, og bestemte meg for å smøre livmorhalsen med en solid dose sperm:ler: Ikke at det hjalp en dritt. Sitter her fortsatt, 3 døgn etterpå, like feit, gravid og miserabel. Eller, faktisk mer miserabel om det er mulig. 

Min nye slagplan nå er å føde på lørdag. Ungene skal til mine foreldre igjen på fredag, og da skal vi komme oss på plass i kjelleren. Så planen er at fødsel starter lørdag morgen, baby er ute på formiddagen, og vi reiser hjem på kvelden. Hører du det, minisokk? Det er planen, og sånn blir det. Lørdag er jeg 38+2, så det er godt innafor tenker jeg.

Endret av Strikkesokken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nydelig hentesett! Hvor er mønsteret i fra? ☺️ 

Føler med deg i forhold til drittsvangerskap! Jeg er 10 uker bak deg og gruer meg til at dette bare skal bli verre! Orker ikke det.. 🙈

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Jill skrev:

Så nydelig hentesett! Hvor er mønsteret i fra? ☺️ 

Føler med deg i forhold til drittsvangerskap! Jeg er 10 uker bak deg og gruer meg til at dette bare skal bli verre! Orker ikke det.. 🙈

 

Takk! Det er ikke et sett egentlig, bare 3 ulike oppskrifter som jeg har kombinert. Ekebergjakke, Willums selebukse, og lillebjørnluen:rodmer: Huff, får håpe at det ikke blir så ille for deg på slutten som det nå er for meg. Jeg føler jeg virkelig har tatt den HELT ut denne gangen mtp plager. Forrige gang var jeg i form til spinning kort tid før termin, liksom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37+5! Dag 2 i permisjon. Ikke at jeg merker veldig stor forskjell, men det føles bedre å si permisjon enn sykmeldt.
Jordmortime i dag. Usikker på om jeg skrev det etter forrige kontroll, men var ikke veldig fornøyd med jordmor da. Jeg er bekymret for at minisokken er stor, siden jeg har lagt på meg så enormt mye, magen er stor som et fjell, og på ultralyd i uke 29 sa de at han kom til å være rundt 4,5 kg til termin. Nevnte det for jordmor på forrige kontroll og ba om henvisning til vekstkontroll - bedre å få vite at han er svær men få oppfølging pga det, enn å gå rundt og late som det blir en nett, liten baby som de to andre var. Jeg er redd for at han skal sitte fast, tang, vakuum, vanskelig skulderforløsning osv osv. Og mannen var (hold deg fast) 5(!!) kg da han ble født:hakeslepp: Svigermor fortjener en gullmedalje.
Uansett, jordmor ville ikke henvise meg på forrige kontroll, da hun mente at det ikke var grunnlag for det fordi SF-målet er under streken og hun mente at det eneste som ville betrygge meg var å få vite at baby var liten:rolleyes: Dette har irritert meg siden.
I tillegg tenkte jeg i dag å be henne om å sjekke meg igjen, evt strippe for å kanskje få litt fortgang i ting.


Hun både strippet og henviste til føde/gyn!:nigo: Happysokk! Har allerede fått innkalling og, 13.11 is the day. Så at hun har lagt vekt på evt induksjon i henvisningen, at jeg skal slippe å gå over tiden ihvertfall siden jeg har vært så mye dårlig. Hun skrev at "Strikkesokken vil helst ikke settes i gang, men hvis forholdene ligger tilrette for det, så kan (et fancy ord for at vannet tas) være aktuelt". Veeeldig spent på om de tenker at vannet skal tas mens jeg er der den dagen! Det er jo i så fall helt vilt å tenke på. Det er bare 10 dager til. Neste fredag! Hadde ikke gjort meg noe:nigo:

Strippingen - hun var mye mer grundig enn jordmoren på sykehuset på fredagen. Virket som hun gravde og rotet mer rundt i dag:fnise: Men hun sa at selve åpningen inn i livmorhalsen var så stram at det var nesten at hun ikke fikk ut igjen fingeren:ler: jeg er ikke så glad i henne at jeg vil ha henne med meg hjem, så var jaggu godt hun fikk den ut igjen. Enda ikke moden altså. Men stramheten kunne være pga konisering og. Er konisert etter jeg fikk O, og arrvevet kan gjøre mormunnen stram. Men, jeg blødde en del etter sjekken på fredag, ikke blødd noe i dag annet enn en brun slimklump som jeg håper var deler av slimproppen (sorry folkens, er dere i min graviddagbok får dere mye info). Men hadde noen gode tak etter omtrent en time, som jeg tenkte var kraftige maserier som ville dabbe av. Fikk rett der. Skal uansett tilbake allerede på mandag, så da skal jeg be henne rote på enda mer:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38+2 og kan melde om ingen baby, masse maserier, og en O i karantene pga smittesporing i barnehagen:grine:

Og vi som skulle nyte barnefri denne helgen, siste barnefrie helgen før baby kommer. Jeg begynte faktisk nesten å gråte i går da jeg fikk vite at hun må være i karantene "inntil videre". Det er altså et barn på hennes avdeling som er nærkontakt til noen som har fått påvist smitte. O er altså nærkontakt av en nærkontakt enn så lenge. Jeg håper og ber om at dette andre barnet får negativ test asap så vi kan sende O i bhg igjen på mandag. Jeg kommer til å stryke med om jeg må gå hjemme med henne i en uke. Eller, sitte på sofaen med henne i en uke. Jeg kan knapt gå pga symfysen.
Jeg hadde også planlagt å føde i dag. Minisokken har visst ikke fått samme beskjed, og foreløbig virker det som om han er sjefen. 
Våknet i dag med mensmurringer, lurte på om det kunne være starten på noe, det var litt slik det startet med O - at jeg våknet av smerter. Men har konkludert med at det faktisk bare er bekkenet som streiker så mye at jeg har vondt over alt. Jeg tolker ikke noe som "i gang" før jeg ser blod - da vet jeg at jeg kan ta en telefon til føden.

Akkurat nå gomler jeg ananas og syns synd på meg selv, mens jeg lurer på om jeg faktisk er det første mennesket i historien som kommer til å gå gravid for alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæh, nå har jeg hatt menssmerter konstant i ryggen siden klokken 18 i kveld. Klokken er nå 2120, og jeg har tatt to paracet og sittet i badekaret i en time. Det lindrer, men jeg kjenner fortsatt murringer. Tror de er rimelig konstante, ikke noe som kommer og går i tak. Ikke blør jeg heller, så det er nok bare masing. Evt noe som kanskje kan bygge seg opp, men det har foreløbig ikke skjedd. Kjedelig :glare: satser på å få lurt mannen med på en invitasjon i kveld, det er jo lørdag :fnise:  kanskje det kan få fart på ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovet dritdårlig i natt, måtte ta mer paracet pga murringene, men klarte likevel ikke å sove, våknet mange ganger og lå våken mellom 5 og 0730, O våknet 0750:glare: murringene kommer og går litt og når de kommer nå så er de mest i magen. Hatt noen forferdelige tak i livmorhalsen og. Nå er jeg lei🙈

Farsdag i dag, og jeg skulle bake boller og greier, tror det får bli en annen dag 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hallo, det høres jo absolutt ut som noe er på gang :bond:

Enten har det allerede skjedd, eller så tipper jeg det er like før. Lykke til! :nori:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som det nærmer seg nå ja! Men skjønner at du er skikkelig lei om det ikke har skjedd noe mer enda. Lykke til!! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 8.11.2020 den 13.03, vegasus skrev:

Siste innspurt nå! Spennende å se når han kommer 😃 Skjønner at du er lei og vil ha han ut nå. 😊

Jeg er sååå lei. Og tung. Og diger. Stor som et fjell!

18 timer siden, Weebs skrev:

Å hallo, det høres jo absolutt ut som noe er på gang :bond:

Enten har det allerede skjedd, eller så tipper jeg det er like før. Lykke til! :nori:

Ååå Weebs, jeg skulle ønske du hadde rett!

6 timer siden, Mumsy skrev:

Virker som det nærmer seg nå ja! Men skjønner at du er skikkelig lei om det ikke har skjedd noe mer enda. Lykke til!! :duskedame:

Tusen takk❤️

---

38+4, i morgen er jeg like langt som da O bestemte seg for å komme. Han her derimot, er en sløv, treg type. Rett og slett. Fikk lurt mannen med på intet mindre enn to runder i går, det var det magiske tallet før O kom:fnise:
Våknet med mensmurringer og masse slim og tenkte "Yes! Skal til jordmor i dag. Hun skal få røske som hun aldri har røsket før. Jeg skal ringe mannen før arbeidsdagen er over, for vi må på føden!" Så utviklet det her seg litt da, til "Tenk om vannet går mens hun strekker og tøyer. Tenk om vannet går og jeg føder på kontoret hennes!"...tok kanskje litt av på slutten der:ler: Poenget er at jeg var veldig optimistisk. Litt slimpropp hver dag i en uke, murringer og mye vondter, det må jo ha hatt noe for seg! Nope. Ikke en damn shit har det hatt for seg faktisk. Jordmor sa ståa var lik som for en uke siden. Jeg spurte om hun tullet. Jeg datt rett i dass. Seriøst, liksom?! :grine:
Jeg er jo konisert etter O kom, og har hørt at arret kan være som en stram strikk på livmorhalsen. Spurte om det var arret som gjorde det, men hun visste ikke. Kunne ikke kjenne hva som gjorde det. Den var sentrert da, men hun husket ikke om den lå baktil forrige gang. Håper den gjorde det så noe har skjedd ihvertfall.
Blæh. Drittkropp. Bytter den ut mot en annen snart. Hvis ikke vondtene skal ha noe for seg kan de faktisk bare gå vekk. 
Hun sa at det ikke hadde noe å si da, igjen. Sannsynligvis bare for å trøste meg. Hun mente at når fødselen først starter så kommer det til å gå fort, ikke noe lang latensfase, siden kroppen har gjort dette to ganger før. Men akkurat nå ser jeg for meg keisersnitt i januar fordi den dritten av en mormunn er lukket med syv segl, en idiotsikker hengelås, og superlim.
Det positive med det er jo at minisokken slipper å bli født i 2020, som er et kanskje kjipt år i seg selv:P

Det var dagens utblåsning. Jeg tror jeg er så utålmodig fordi O kom på denne tiden, og jeg er såå svær. Redd minisokken egentlig er en megasokk! Har to bodyer, to strømpebukser og en pysj i str 50. Har kjøpt litt mer, men har ikke turt å ta av lappen siden jeg tror han er for stor til å bruke 50. Og for hver dag som går så blir han jo større:sprettoy: ihvertfall når jeg ikke klarer å holde meg unna pepperkakeboksen. 
Nei, får håpe jeg blir klok på kontrollen jeg skal på på sykehuset på fredag ihvertfall. Håper det er en snill lege som ser at jeg lider:fnise: Men sånn som ståa er nå så har de jo ikke sjans til å ta vannet, så i verste fall så må jeg sikkert settes i gang hvis minisokken er megasokk.

Nå må jeg lage middag, fiskeburger. Det føles sunt og bra, etter å ha spist en halv pepperkakeboks til dessert etter lunsj:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ser jeg at jeg har informert om konisering to ganger på en uke her. Jaja, da vet dere det ihvertfall. Kan skylde på gravidhjerne nå sant? 

O er også ute av karantene:hoppendeglad: var ikke smitte i barnehagen likevel:nigo:

Endret av Strikkesokken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo vant med rimelig heftige kynnere dette svangerskapet. Nå har jeg hatt regelmessige normale kynnere i sånn...2 timer kanskje? Litt som jeg hadde kvelden før O kom. Hadde akkurat en som reiv skikkelig her, ble litt svett. Jeg syns godt minisokken kan komme nå 🙄 jeg forventer ikke at fødsel skal starte sånn midt på dagen, men i morgen tidlig hadde vært fint. 

I natt har jeg sovet skikkelig dårlig, våknet flere ganger av det jeg trodde var maserier, men sannsynligvis var det bare vondt i magen :fnise: hadde akkurat sovnet på sofaen tidligere i dag da rørleggeren banket på døren fordi han hadde glemt noe verktøy her i forrige uke. Så akkurat nå kunne jeg tenke meg en god natts søvn før fødsel, men det er ikke sånn veldig viktig egentlig :ler:

Sitat

 

Skriver fra telefonen og det er alltid like håpløst. Får ikke vekk igjen den sitatboksen nå. 

Endret av Strikkesokken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 timer siden, LilleMy1989 skrev:

:popcorn: Lykke til!

 

16 timer siden, A4-livet skrev:

Dette er fryktelig spennende, håper det er ting på gang nå 😊

Joda, neida...takk for det. De sier at tredjemann er en luring, og det er han virkelig. Det har vært så mange ganger der jeg har tenkt at "dette må være oppbygning til noe" og i går hadde jeg noen kraftige tak etter vi hadde lagt oss, hvor jeg tenkte at "hvis ikke det der var en ri så vet jeg ikke. Lar mannen få sove litt til ihvertfall". Og så gir det seg:dry: Jeg har gitt opp tanken på at han her kommer ut i det hele tatt. I går og i dag har enda mer av den herlige slimproppen gått. Nå har den altså gått hver eneste dag i over en uke. Dritdeilig. Føler meg fresh når jeg kjenner det detter ut i trusa på vei til bhg:blink: Altså, jeg har hørt den kan gå og bygge seg opp igjen i flere omganger, men dette er helt ekstremt:ler: Nå tolker jeg ingenting fra kroppen som et tegn lenger, for det har vært så mange "tegn" de siste to ukene og jeg er jo ikke modnet engang, så dette gidder jeg ikke mer:jolie:

39+0! Det er syyykt mye. I morgen skal jeg på vekstestimering, spent på hvor mini denne minisokken egentlig er.

Får ta en oppdatering i samme slengen tenkte jeg:

Oppdatering 39+0

Termin: Fortsatt 22.november

Kjønn: forhåpentligvis fortsatt gutt:babygutt:

Liv i magen: Veldig opp og ned, men han er en ganske bedagelig og rolig type sånn generelt, ihvertfall i forhold til søsteren som var helt turbo.

Navn: Har bare ett alternativ, håper han liker det.

Vektøkning: 13,5 kg:vekt:

Innkjøp: Vet ikke helt hva vi mangler nå. Ihvertfall en babycall med to babyenheter. Resten merker vi vel etterhvert:P

Strekkmerker: Ingen nye *bank i bordet*!

Vann i kroppen: Kall meg Hvalen. Bare at blåsehullet mitt er tett, så vannet bare hoper seg opp.

Plager: Symfysen tar knekken på meg! Men i dag har det faktisk ikke vært så ille? Noen dager kan jeg knapt gå da.

Cravings: Alt søtt!

Søvn: Når som helst, hvor som helst. Men er litt mer opplagt etter at jordmor sa jeg skulle begynne med jerntilskudd:nigo:

Utålmodig: Gud. Ja. Få denne ungen ut av meg NÅ! Mest utålmodig fordi jeg er drittlei, tung og vond.

Fødebagen: Pakket og klar på rommet til mini, håper jeg har pakket ned alt jeg trenger. Er en stund siden jeg pakket, så får bare se. Sånn som det ser ut nå så kan jeg like gjerne bare pakke ut igjen, for det blir ikke noe fødsel på meg.

Fødselsforventninger: Ikke mange forventninger, men håper det går kjapt og greit. Håper på å få bruke badekar, og helst føde i det. Men aller mest håper jeg vi rekker fram til sykehuset:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjapp oppdatering: kontroll i dag, han er litt over snittet, estimert til 3500 gram. Så det skal gå fint😅 overlegen sjekket status innvendig og, avflatet og moden, hun strippet meg. Omtrent en time etterpå, mens jeg var på kiwi og handlet så startet vonde sammentrekninger. Kom veldig uregelmessig da. 

Nå i kveld har det kommet mer regelmessig, men ikke så vondt at jeg ikke kan snakke eller må puste gjennom alle. Ca 5-7 min mellom. Krysser alt jeg har for at dette ikke dabber av igjen!!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...