Gå til innhold

Miss77's dagbok


miss77

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Føler meg bare superlucky akkurat nå. var midt oppi skytinga i oslo sentrum for 2 timer siden. Helt jævelig, selv om alt går bra nå. skremt ja :sjokkbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg bare superlucky akkurat nå. var midt oppi skytinga i oslo sentrum for 2 timer siden. Helt jævelig, selv om alt går bra nå. skremt ja :sjokkbla:

:overrasket:

Shitt....

Godt å høre at alt gjekk bra med deg då.... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Korleis går det med deg for tida? Skjedd noko nytt? Eg er hektisk opptatt med eksamenar for tida, men om ei veke er eg tilbake for fullt, og skal kose meg med bryllupsplanlegging saman med mannen min i heile juleferien! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Hei folkens! Og godt nytt år til alle :)

Lenge siden sist kan man trygt si......... Skal fortsatt gift meg i august og det går sinnsykt fort dit - bare et lite svangerskap igjen...... Vært en hektisk tid både på jobb og hjemmebane og har ikke tenkt bryllupsforberedelser i det hele tatt. Følgelig ingen oppdateringer i dagboken heller. Nå er det imidlertid bare å legge en slagplan både for kjole, slanking, invitasjoner etc fremover. For å få min kjære til å holde tale i bryllupet måtte jeg inngå en avtale om selv å holde tale, så jeg har tenkt litt på potensielt innhold i romjula.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Tilbake igjen! Ikke akkurat den flittigste til å oppdatere dagboka mi den senere tid. Bryllupsplanlegginga har ligget litt brakk den senere tid, men begynner å merke at den store dagen nærmer seg med stormskritt.

Av bryllupsting siden sist, så er nå kjolen i boks :tommelsmil: Endte med å leie. Planen var i utgangspunktet at mamma skulle sy, men siden drømmekjolen dukke opp fra intet tok jeg ikke sjansen. Tror egentlig mamma ble litt lettet for at hun slapp og sy også, og hun var dessuten enig i at det var den perfekte kjolen.

Mannen har også funnet klær. Ikke innkjøpt ennå, men tror han blir veldig fin :hjerter_rundt:

Kommer tilbake med bilder snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Nok en gang en lang pause fra KG og bryllupsdagbok. Har ikke helt hatt den store iveren med planlegging, da det har vært nok annet å henge fingrene i. Nå er vi omsider i gang igjen, og har faktisk fått gjort litt idag.

Kirkeprogrammet er på plass med et lite forbehold om vi får tak i en solosanger som ikke sprenger hele budsjettet.

Programmet blir som følger:

Inngangsmarsj: Medelsons brudemarsj

Solosang: Fields of gold

Salme: Blott en dag

Solosang: Mitt hjerte er ditt (er også på baksiden av invitasjonene våre)

Salme: Gje meg handa di ven

Utgangsmarsj: Air av Bach - alternativt Purpose av Norderaak

Ellers så er invitasjonene ferdig printet. Har noen venner som skiller lag og andre som flytter sammen, så vi må få justert ett par-tre invitasjoner, men regner med det går greit. Planlagt å sende de i månedsskiftet mai/juni.

I forhold til "brudevals" så har jeg gitt opp å få med meg sambo på den tradisjonelle. Får han med på en slowdance da, så jeg tror vi ender opp med "I feel wonderful tonight". Andre idéer tas i mot med takk.

Regner forøvrig med at kjolen min snart er på plass i landet. Bestilte den i begynnelsen av feb. og det var tre måneders leveringstid. Gleder meg til ny prøving!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens gjøremål er i boks :) Fått printet ut og fylt ut (ihvertfall nesten) erklæring fra brudefolkene, forlovererklæringer, søknad om ambulerende sjenkebevilling og navneendringsskjema.

Lider mine store kvaler i forhold til navneendring. Har veldig lyst til å ta navnet til mannen. Hører liksom med syns jeg (litt gammeldags ja ;) ) Samtidig så er jeg én av 10 med mitt etternavn. Mulig jeg går for begge, men da blir det 4 navn totalt siden jeg har mellomnavn fra før.... Får tenke på det ut uka tror jeg....

Endelig funnet bilde av kjolen min også. Forsøker å legge ut. Er litt annen fargenyanse, men ellers helt lik.

Endret av vimse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...