Gå til innhold

Miss77's dagbok


miss77

Anbefalte innlegg

Åh! Takk og lov for KG. Tror jeg har funnet smykker som passer til også.

smykker

Må konferere litt med sjefen sjøl først (d.v.s. mamma)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sendt mail til de som driver selskapslokalet den 29. april. Fortsatt ikke fått svar på det jeg lurte på. :sur: Sendt purremail i dag. Nå som jeg endelig har blitt ivrig på alle slike bryllupsting, så har bryllupsnervene begynt å melde seg også, og er redd for at det skal skje ett eller annet som stikker kjeppene i hjula, som f.eks. at vi "mister" lokalet. Kan jo egentlig ikke skje da, for vi har nå både kontrakt og har dessuten betalt depositum.....

Må for alvor starte prosjekt "gå-ned-5-kilo-før-bryllupsdagen". Har avtalt med venninne at vi skal trene i morgen. Har dessuten klart å holde meg unna snop de siste dagene, og det på tross av at sambo har prøvd å friste meg med både det ene og det andre av godsaker.....

To-do denne uka:

- Kjøpe dress til mannen :hjerter:

- Gjøre ferdig (prøve å gjøre ferdig) invitasjonene

- Få skrevet under forlovererklæringer og fylle ut annet papirarbeide

- Fikse søknad om ambulerende sjenkebevilling

- Lage liste over de som bør bes i utdrikningslaget mitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fått kontakt med de vi leier lokalet av :hoppe: Hadde vært ute og reist, og var bare derfor det tok så lang tid før de svarte. Avtalt å møte dem i slutten av juni for å sette opp plan for den store dagen. Blir spennende ja :)

Har også fått brev fra fotografen + regning. Skal ha depositum på 2.500,-. Syns det var litt i overkant, men skal nå betales uansett så det er jo forsåvidt greit. Fikk også skriftlig bekreftet tidspunktet - 15.30. Skal møte ham 3-4 dager før for å avtale sted etc.

Toastmaster har etter laaaang betenkningstid takket ja. Er bekymret for at han ikke skal klare oppgaven bra nok, men vet det blir bra!!!

Sitter og koser meg i sola :briller2: og venter på mannen. Skal ut og kjøpe dress når han kommer hjem. Blir kjempespennende å se hvordan han blir......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Da klarte jeg endelig å rote meg inn på siden din å lese litt :) tror du ligger litt foran meg med planleggingen. Står litt stille nå jeg... vi sendte inn papirene til folkeregisteret i går og føler jeg ikke klarer å gjøre noe mer før jeg får svar fra de. Skal bli godt å få fastsatt et klokkeslett for vielsen!

Hvordan gikk dress shoppingen da? Ble han fin? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Da klarte jeg endelig å rote meg inn på siden din å lese litt  :) tror du ligger litt foran meg med planleggingen. Står litt stille nå jeg... vi sendte inn papirene til folkeregisteret i går og føler jeg ikke klarer å gjøre noe mer før jeg får svar fra de. Skal bli godt å få fastsatt et klokkeslett for vielsen!

Hvordan gikk dress shoppingen da? Ble han fin?  ;)

Ja, han ble fin :hjerter_rundt: Ikke helt som vi/jeg hadde tenkt, for vi endte med en "vanlig" sort dress med tilbehør, men veeeeldig fin. Fått undersrevet siste forlovererklæring i kveld også, så nå gjenstår det bare for meg å bestemme meg for hva jeg skal hete etter bryllupet, så er alle papirer klare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, tenkte ikke på at jeg ikke kunne legge ut bilder som ikke var privat. Prøver med en link til brudekjolen i stedetfor kjolen min Er øverste kjole på venstre side.

Ting som er gjort de siste dagene:

- Fått bekreftet at bandet stiller opp

- Booket hotellrom til bandet

- Kontaktet kirken vedrørende organist

- Sendt ut mail til de som trenger overnatting med priser og overnattingssteder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er bryllupsreisen nesten i boks. Bestemte oss omsider for at vi skulle priortere tid i Firenze og Siena og fikk booket 4 overnattinger på hvert sted i går. Endte opp på Hotel Grand Majestic i Firenze og Hotel Minerva i Siena. Ble ikke så ille galt prismessig heller. Da gjenstår 2 overnattinger i Roma, så er alt klart. Gleder meg, ja :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brudebukett, brudepikebuketter og brystbuketter er bestilt. Har også funnet dekorasjoner til bordene. Ting faller mao på plass :tommel:

Også har jeg brukt masse penger i helgen på klær, under dekke av at de sikkert er helt supre å ha med seg på bryllupsreise :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en nyyydelig kjole du har ordnet deg!! Har du noe bilde av brudebuketten da? :) Snart bare tre måneder igjen til vi gifter oss nå! Har du fått sendt inn ekteskaps papirene? Løper til postkassen hver dag etter jobb, for å se om våre er kommet... utålmodig!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en nyyydelig kjole du har ordnet deg!! Har du noe bilde av brudebuketten da?  :)  Snart bare tre måneder igjen til vi gifter oss nå! Har du fått sendt inn ekteskaps papirene? Løper til postkassen hver dag etter jobb, for å se om våre er kommet... utålmodig!!  :ler:

Takk :) Tror den blir bra!

Har ikke bilde av buketten. Har liksom ikke funnet noen som jeg er helt hundre prosent fortrolig med, så jeg endte med å finne bilde av en i rette fasongen, men har valgt helt andre blomster. Skal ha roser og calaer.

Ekteskapspapirene ligger fortsatt ferdig utfylt på stuebordet. Ligger der å venter på at jeg skal komme meg avgårde til Posten. Hadde egentlig tenkt å finne ut hva jeg skal hete etter bryllupet, og sende inn navneendringsskjema samtidig, men jeg får ikke bestemt meg :sur: Begynner å bli litt stressa nå, så siden jeg allikevel skal på Posten i mårra, så får jeg vel ta de med.....

Begynner å glede meg skikkelig, samtidig som sommerfuglene har ankommet magen ;) Litt nervøs også kjenner jeg..... Men som sagt: Åh, som jeg gleder meg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var endelig ekteskapspapirene sendt avgårde :) Fikk omsider bestemt meg for navn også. Tar mannens etternavn, men beholder mitt eget som mellomnavn. Sjekka på SSB igår og fant ut at vi bare er elleve med mitt etternavn, så det er jo litt gøy å beholde det. Prøvde meg på litt propaganda overfor mannen i forhold til at han heller skulle ta mitt navn, men kom ikke langt med den.....

Tenkte å ta en liten vareopptelling her nå på alkoholen. Svigermor har kjøpt med en flaske gin og en cognac fra tax-free, så jeg tror vi snart er i boks. I tillegg så skaal mannen og jeg til Køben to ganger før bryllupet, og mannen enda engang til alene = 5 liter til.

Da var status tatt. Har per i dag (28.05.06) følgende i barskapet:

5 liter vodka (Smirnoff rød)

5 liter gin (Bombay Saphire)

3 liter cognac (Braastad XO)

5 liter whiskey ( 3 liter Jameson til Irish, 1 liter Glenfiddich og 1 liter Chivas Regal)

4 liter Baileys

1 liter Tia Maria

Tenker vi kjøper inn 2 liter vodka og 1 Jameson til.

I tillegg kommer vin, øl og mineralvann. Bør forhåpentligvis holde i massevis. Vil jo helst ikke ha en haug med slike :kvalm: heller ;)

Endret av miss77
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som dere skal ha nok av alkohol ihvertfall... og det er jo bra! Heller for mye enn for lite :) Så bra at du har fått sendt inn papirene. Jeg fikk prøvingsattesten i postkassen i dag og er veldig glad :ler:

Jeg har også gjort som deg med navn... er ikke så mange som har det etternavnet. Kjekt å ha begge navnene :)

Hva er dine første planer fremover nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som dere skal ha nok av alkohol ihvertfall... og det er jo bra! Heller for mye enn for lite  :)  Så bra at du har fått sendt inn papirene. Jeg fikk prøvingsattesten i postkassen i dag og er veldig glad  :ler:

Jeg har også gjort som deg med navn... er ikke så mange som har det etternavnet. Kjekt å ha begge navnene  :)

Hva er dine første planer fremover nå da?

Ser ut til å bli nok alkohol, ja :ler: Går jo ikke ut på dato, så det som blir til overs kan vi jo servere på julebordet :nissevink:

Uff, planer ja. De er det flust av, men har ikke helt ånden over meg om dagen.

Skulle satt meg ned og gjort ferdig invitasjoner, pakket treningsbagen og kommet skikkelig igang med treninga ++++, men er fryktelig flink til å finne unnskyldninger om dagen :klaske: Håper å få gjort ferdig en del av invitasjonene i morgen, slik at vi kan sende dem over helgen. Gleder meg til å få svar fra gjestene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm, fortsatt ikke fått gjort noe som helst av det jeg skulle i forhold til bryllupet.... Invitasjonene ligger fortsatt like urørt under på spisestuebordet ++++, men, men

I morgen drar sambo og jeg på kosetur til Køben, og regner med at pågangsmotet er tilbake på plass over helga :)

Blir gøy med kosetur :kline: Satser på fint vær, og håper å få kjøpt brudepikekjoler på lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest1

Er berre innom med eit livsteikn, på torsdag 1. juni er eg tilbake for FULLT for å planlegge dei siste 24. dagane fram mot bryllupet!!!! :hjerte:

Noe nytt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Veslo! så koselig med hilsen.

Ting går litt smått om dagen. Har kommet hjem fra Køben idag, og har kost meg masse sammen med min kjære. Blitt mye god mat og god vin, så turen har ikke vært direkte slankende....

Har hatt en lang bryllupsprat med min kjære, og han har lovt å bli flinkere til å stille opp ift bryllupsplanleggingen. Kjenner det er greit å være to om alt som skal gjøres de siste månedene.

Endret av miss77
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...