Gå til innhold

Miss77's dagbok


miss77

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Takk for hilsener :klem:

Da er det vel på tide å gjøre seg ferdig med tilværelsen som "Miss" og komme med et lite referat fra den store dagen.

Dagen ble som tidligere nevnt helt perfekt. Jeg våknet i 7-tida, åpnet rullgardina og stirret ut på sola :) Første dag med sol den uka..... Kom meg i dusjen før jeg tuslet ned og lagde kaffe. Satte meg ute på verandaen og nøyt morgen. Mamma kom etter hvert ned, før forloveren min våknet til liv i 8-tida. Etter ei brødskive dro vi ned til frisøren. Må bare få med at en av mine søte, gode venninner ringte under frokosten bare for å si hei og ønske lykke til.

Var mot alle forventninger veldig rolig hele formiddagen. Jeg og forlover kosa oss masse hos frisøren. Fikk servert god lunsj gjorde vi også ;) Først når mamma og stefaren min dukka opp utenfor hos frisøren nærmere kl. 12 med brudebuketten min, så kjente jeg at sommerfuglene kom for fullt. Buketten var over all forventning!!! Takk kjære blomsterdekoratør :klem:

Kl. 1320 var jeg klar, og den gamle fine bilen fra 30-tallet stod klar utenfor. Fikk så vidt plass til oss to og all baggasjen vår :ler: Halveis begynte bilen å koke i en oppoverbakke, og vi ble en smule nervøse for at vi ikke skulle komme helt frem. Men det gikk bra. Når vi ankom kirka stod broren min og mine helt nyyyyydelige brudepiker og ventet på meg. Fikk helt tårer i øyne.

På plass i våpenhuset kjente jeg at nervene kom for fullt. Når døra åpnet seg gikk det fort over, og jeg bare koste meg i armen til brodern på vei oppover. Var sinnsykt mye folk tilstede, men den viktigste personen stod der fremme og ventet:hjerter_rundt: . Når jeg fikk satt meg og kjolen var lagt på plassvisker mannen mot meg "Åh, så utrolig nydelig du er". Søte mannen min.

Vielsen var også ennå finere enn vi hadde turt å håpe på. Fått masse skryt for den etterpå, og da særlig for at vi hadde klart å sette et personlig preg på den.

På kirketrappa etterpå kom dagens 5 dråper med regn ;) Forloverne hadde fikset graverte champagneglass med våre navn og dato på og selvsagt champis også ;) Etter en lengre hilse og bildeseanse, gikk mannen og jeg ned til grava til pappa og la på en hjertebukett med roser. Måtte svelge unna tårene, men det gikk bra.

Fotoseansen gikk også strålende. Gleder oss til å få tilbake bildene fra fotografen - er klare i løpet av uka.

20 min forsinket ankom vi lokalet. Takket være det gode været ble mottakelsen holdt ute.

Middagen ble også en suksess. Mannen holdt en flott og morsom tale, men mannens forlover tok faktisk kaka. Han hadde diktet 19 vers på "Jeg er havren" og alle holdt på å le seg i hjel :ler:

Klarte å komme meg gjennom talen min jeg også. Brukte faktisk ikke manus engang, så alt ble ikke helt som jeg hadde planlagt. Fikk med meg det viktigste da pluss litt til. Sleit en smule når jeg skulle si de to setningene som hadde med pappa å gjøre, og det ble ikke bedre av at det satt 40 stykker rundt meg å snufset....

Festen ble knall. Holdt på til kl. 3 før vi tok maxitaxi til hotellet. Vi endte faktisk på nachspiel også, så bryllupssuiten ble først besøkt i halv femtida ;)

Referatet ble langt, men kunne skrevet myyyye til. Det viktigste er nå uansett at jeg har fått min drømmeprins og dagen var perfekt :hjerter_rundt:

Ble ikke verre at 10 dagers bryllupsreise i Italia ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulera!SÅ fine de var :blomst: Likte veldig godt kjolen din og sløret!!Kor kjøpte du sløret ditt forresten?*jento er på utkikk*

Sløret er kjøpt på Ski brudesalong. Var veldig fornøyd med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Gratulerer så mye. Så pene dere var, og det hørtes ut som dagen var helt perfekt. Fin gest å legge blomster på graven til faren din. Det kommer jeg til å gjøre på min kjære farmors grav.

:hjerter_rundt::hjerter_rundt::hjerter_rundt::hjerter_rundt::hjerter_rundt::hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte:  :hjerte:  :hjerte:  :hjerte:  :hjerte:  :hjerte:  :hjerte: 

Gratulerer så mye. Så pene dere var, og det hørtes ut som dagen var helt perfekt. Fin gest å legge blomster på graven til faren din. Det kommer jeg til å gjøre på min kjære farmors grav.

:hjerter_rundt:  :hjerter_rundt:  :hjerter_rundt:  :hjerter_rundt:  :hjerter_rundt:  :hjerter_rundt:

Min bestefar skal også får noen pene blomster :) Tror nok min bestemor vil sette stor pris på det også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...