Gå til innhold

Miss77's dagbok


miss77

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Missis! :vinke:

Det viktigste med kjolen er at den er riktig form for deg, og fremhever deg!

Jeg kan gjerne si at "den og den" kjolen er fin på nett-bilder, men det er ikke sikkert at jeg hadde valgt den samme kjolen etter å ha sett den på deg. Den fineste kjolen er den som fremhever deg på best mulig måte! :Nikke:

Ha en fin helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kommet meg inn på den hersens Panduro Hobby-nettsiden, og det ser ut til at de omsider holder på å effektuere bestillingen min. Håper å få pakke før helgen, slik at jeg kan sette i gang med å lage invitasjoner. :) Forøvrig fått en mindre person å invitere siden sist :sad:

:klem: til alle dere som er innom dagboka mi :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Markblomsten

Så spennende å vente på pakke. Gleder meg veldig til å komme igang med invitasjoner selv. Bare litt småprik som gjenstår på utseendet nå :)

Du virker litt trist over den du nå ikke kan be. Håper det ikke er en trist grunn til det.

Ha en forsatt fiiiiin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Invitasjonslaging er morsomt! For meg var det en av de mest konkrete aktivitetene ganske tidlig i planleggingen, og det var med på å gjøre at alt sammen føles mer virkelig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på koselig besøk i kveld og hilst på lille babyen til et vennepar av oss. Så søte og nusselige disse små at man jo nesten blir babysyk selv jo!! :babygutt: Må vel vente litt, vil ikke se ut som et telt i bryllupet mitt heller....

Litt trist om dagen ja, Ainas. Nylig fått beskjed om at min bror blir ufrivillig single.Ikke verst for meg, men tenker mye på ham og barna om dagen. Sikkert ikke greit for svigerinnen min heller altså, men familie er nå en gang familie... Veksler mellom å være :frustrert: og :grine: Oppmuntrer ikke akkurat til egen bryllupsplanlegging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nylig fått beskjed om at min bror blir ufrivillig single.

Så trist når sånt skjer. Det rammer jo hele familien også, selv om det selvagt er værst for ham og barna. Håper de klarer seg bra! :troest:

Skjønner godt at sånne nyheter gjør det litt spesielt å planlegge eget bryllup. Godt dere enda har litt tid på dere, og ikke er midt i innspurten.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen og støtte Bett1!

Klart de har det vanskelig, men går nok bra til slutt. Det jeg håper i allefall. Familien støtter så godt vi kan, men vondt er det jo for alle. Blir nok rart for barna når mamma og pappa ikke skal bo sammen lengre. Heldigvis er de såpass små at det ikke er sikkert de skjønner så mye av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

huff da, dette var jo ikke noe morsomt.

Har selv vært barn i en slik situasjon.. Husker jeg syntes det var veldig rart, men på en måte litt godt også. Viktig at man har familie rundt seg som stiller opp hvertfall!!

Skjønner at dette gjør bryllupsplanlegging litt absurd akkurat nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, stakkars broren din... :forvirret:

Gleder deg til baby du også ja? :sjarmor:

Blir spennende med nytt år.. Bryllup & baby.. ;)

Håper du har en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff så trist med broren din og svigerinnen! :tristbla:

Håper du likevel klarer å glede deg til bryllupet og at broren din blir i godt humør igjen til den tid!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal nok ordne seg etter hvert det :) Han får heldigvis 50% omsorg eller mere, og det er nok det viktigste for ham. Ser jo at det kan bli en litt spesiell dag for ham også, siden han i utgangspunktet skal følge meg opp kirkegulvet i kirka hvor han selv gifta seg for ikke så alt for mange år siden. Når datoen vår nærmer seg må jeg nok sjekke om han orker, så jeg får ha en reserve i bakgrunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det kan bli litt spesielt for ham, ja. Synes det er lurt å ha en reserve i bakhånd, men det kan jo hende at han likevel har lyst til å følge deg opp gulvet. Lykke til framover!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoppe: Det blir bryllupsreise!!!!!!

To dager etter bryllupet hopper vi på flyet til Firenze. Har bestil retur fra Roma 1 1/2 uke etterpå. Blir så bra :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig! Italia er ikke ille i det hele tatt. Nydelig mat og masse god vin. Dere kommer til å få en kjempetur!

Har dere tenkt på hva dere skal gjøre? Leie bil, kjøre tog, bo på et sted eller flytte rundt mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstdamen

:klem: Å, hvoor deilig med en skikkelig bryllupsreise, det blir sikkert flott. Lurer selv litt på bryllupsreise, men vi får se økonomien an etterhvert.

HA en super uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstdamen
:klem: Å, hvoor deilig med en skikkelig bryllupsreise, det blir sikkert flott. Lurer selv litt på bryllupsreise, men vi får se økonomien an etterhvert.

HA en super uke

Klemmen skulle være på slutten og ikke i begynnelsen , ja-ja ikke greit å være så øren :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...