Gå til innhold

Miss77's dagbok


miss77

Anbefalte innlegg

Pst.... Vannfast mascara!! ;)

Jeg er nok pappajente jeg også, til fortvilelse for min kjære som må finne seg i at i mange problemstillinger må jeg bare spørre Pappa først! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pst.... Vannfast mascara!! ;)

Jeg er nok pappajente jeg også, til fortvilelse for min kjære som må finne seg i at i mange problemstillinger må jeg bare spørre Pappa først! :ler:

Klarer å dra mascaraen utover selv om den er vannfast. Bruker så lite sminke til vanlig at jeg glemmer at jeg har noe på. Er så kjekt når jeg gnir meg i øynene :ler:

Min kjære er en liten smule frustrert over mamma sin innblanding i bryllupet vårt. Personlig syns jeg ikke hun maser jeg da, men meg om det. Hun bestemmer til syvende å sist ikke altså, men synes det er helt supert at noen løser praktiske problemer for meg innimellom. F.eks har hun klart å fremskaffe en gammel veteranbil og sjåfør. Selv kjenner hverken jeg eller min kjære noen med "fin" bil, så slik hjelp er jo egentlig genialt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser man det! :tommelsmil:

Det er jo helt supert å få ordnet en så bra transport til dagen! :Nikke:

Du får prøve å vinkle det slik at det er bra hun er engasjert i bryllupet deres og at hun vil hjelpe til, heller enn å la være å prate om det og være totalt uinteressert. Det finnes slike mødre også! ;)

(ikke min altså, hvis noen lurte på det!)

Endret av Lúthien
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble visst ikke noe bytur for å kikke på invitasjoner i går heller, men skal nok rekke det i løpet av uka som kommer :Nikke: Satt å bladde i noen bøker i går, og mannen hadde heldigvis noen meninger om spørsmålet han og. Lyst på noen litt enkle, men stilige invitasjoner. Så på noen med gullhjerter på, som så forholdsvis enkle ut å lage. Litt viktig det, så jeg ikke går lei etter 10 kort....

Så også på antrekk til mannen, og der hadde visst ikke jeg så mye jeg skulle ha sagt :roll: Har alltid hatt en ting for sjakkett, men den gang ei. Blir nok smoking her i huset ja. Ikke så ille det heller altså, og tror mannen kommer til å kle den rette smokingen godt. Ser det for meg :hjerter:

Her hjemme holder vi på med oppussing om dagen, og begynner å bli lei av å ha tørkestativ m.m stående i stua. Må innrømme at jeg ikke er så fryktelig aktiv med å få ferdig oppussingsobjektet heller da. Er mye artiger å bruke tid på KG, bryllupsplanlgging ++ Nå skal vi snart av gårde på middag til et annet brudepar 06, så da kan det jo hende jeg får utløp for litt bryllupssnakk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smoking er jo kjempeflott det da! :klappe:

Blir spennende å se hvilke invitasjoner dere velger å lage. Oppussing er gøy!!! (Ihvertfall planleggingen og resultatet, det er vel gjerne ikke like gøy hvis det er mye håndarbeid som må gjøres..) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror han blir kjempeflott i smoking, og så er det jo gøy at han viser stort engasjement i forhold til antrekk da :)

Opppusing er forsåvidt gøy det, men er noe h.... dritt å få 5 lag tapet av veggen :sinna: Heldigvis ferdig med det etter mye slit, så nå er det sparkling og pussing..... Helt grå i håret :ler:

Nei, nå må jeg hoppe meg i dusjen og komme meg av gårde på middag. Skal dessuten prøvekjøre en rød bil i kveld :reise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi blitt stolte bileiere av en rød, fin audi :reise: Skal hente den på onsdag.

Har snakket med min forlover på telefon i en time i kveld. Blitt en del bryllupssnakk ja.... Må passe meg så hun ikke blir alt for lei" Hun er en knupp da, og ville gjerne stille opp for å hjelpe meg med både det ene og det andre. En stor klem til min kjære forlover :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To do list for kommende uke:

1. Ringe å bestille fotograf (har bestemt oss for hvem)

2. Kjøpe inn materialer til invitasjoner (må bestemme oss endelig for hvem vi går for)

3. Overlevere mønstre og ut å kikke på kjolestoff med mamma

4. Ta en ny kikk på lokalet og kirka

5. Spørre potensiell toastmaster om han tar på seg jobben

6. Purre svar på bandet (sendte SMS for 3 måneder siden og har fortsatt ikke fått svar :kjempesinna: )

7. Bli ferdige med gjestelista

8. Ringe presten, det vil si min onkel, og avtale tid for å planlegge sermonien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Hei Lúthien :)

Bare hjemmom fra jobb for å pakke. Nå skal jeg hjem til mor og sy kjole :-D

Fått bestilt materialer til invitajoner og reservert fotograf denne uka, så jeg har fått kryssa av ett par punkter på "to do"-lista mi i hvertfall.

God helg alle sammen :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meget godt jobbet så langt. Jeg er også dypt imponert over alle som kan tenke seg å sy en brudekjole! Hils din mor fra meg og si at jeg synes du er heldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. all respekt til de som virkelig tør å sette igang med et sånt prosjekt! :blomst:

Jeg er definitivt ikke på DET stadiet med nål og tråd enda! ;)

:klem:

Endret av Lúthien
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest høstdamen

Hei.

Jeg så på de to kjolene du hadde lagt ut. Må si at jeg falt for den siste . Den var flott. Kjempeflott med en mor som kan sy da? Kan jeg få låne henne :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;):klem: Så snille dere er som holder liv i dagboka mi!

Går i ett om dagen. Jobber fra tidlig morgen til sene kveld.....

Ikke skjedd så mye siden sist i forhold til bryllup. Mønstre er avlevert hos mamma, men ikke bestemt meg helt ennå for hvilken kjole det blir. Stefaren min falt også for kjole to høstdamen. Liker den godt selv også, men vil gjerne ha et stoff med litt "mønster"/broderier, uten at det skal være alt for mye dill og dall. Vi får se hva det blir.

Venter og venter på utstyr til invitasjonene. Bestilte for litt over en uke siden, men ikke dukket opp noe i posten ennå :frustrert: Har egentlig ikke tid til å gjøre noe med dem før ut i neste uke allikevel, så trenger jo ikke stresse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...