Gå til innhold

Miss77's dagbok


miss77

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff...

Det var utrolig tankeløst av han å være så positiv til bytur dagen før bryllupet, jeg kan tenke meg at han hadde angret hvis han faktisk hadde vært så dum å gjøre det! :riste:

Bra han ble litt ydmyk etterpå da ihvertfall, det er lettere å tilgi han da! ;)

Måtte bare :hoho: når jeg leste om tyven deres! Selv om det nok er frykelig frustrerende!! Der vi bodde før hadde vi innbrudd i bilen 8 ganger på under et år, så det var deilig å flytte derfra! :Nikke:

Det blir vel en smal sak å få fatt i denne tyven da, siden han var så omtenksom at han la igjen bilnøklene (sine?). :sjarmor:

Ha en fin mandag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff...

Måtte bare :hoho: når jeg leste om tyven deres! Selv om det nok er frykelig frustrerende!! Der vi bodde før hadde vi innbrudd i bilen 8 ganger på under et år, så det var deilig å flytte derfra! :Nikke:

Det blir vel en smal sak å få fatt i denne tyven da, siden han var så omtenksom at han la igjen bilnøklene (sine?).  :sjarmor:

Hadde jo heldigvis ikke ødelagt noe på bilen da. Og hadde utrolig flaks, for min kjære hadde en gammel bilstereo, og jo men sann så passet ikke frontpanelet på den på vår nye :) Slipper med andre ord å kjøpe ny.

Det artigste med tyven var nå en gang at han hadde nøkler til håndjern på nøkkelknippet han la igjen. Politimannen hang seg fælt opp i det, men mulig disse småkriminelle vandrer rundt med nøkler til håndjern just in case ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det artigste med tyven var nå en gang at han hadde nøkler til håndjern på nøkkelknippet han la igjen. Politimannen hang seg fælt opp i det, men mulig disse småkriminelle vandrer rundt med nøkler til håndjern just in case ;)

Hmm... min kjære vandrer også rundt med nøkler til håndjern på nøkkelknippet, men han er ikke det grann kriminell likevel! :rodme::sjenert:

Skal ikke gå inn på hvorfor, det er en gammel historie! :ler:

Kanskje tyven har en god grunn? Uansett så var det jo litt ironisk! :ironi:

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... min kjære vandrer også rundt med nøkler til håndjern på nøkkelknippet, men han er ikke det grann kriminell likevel!  :rodme:  :sjenert:

Skal ikke gå inn på hvorfor, det er en gammel historie! :ler:

Kanskje tyven har en god grunn? Uansett så var det jo litt ironisk!  :ironi:

:sjarmor:

Ja, man trenger jo ikke nødvendigvis være kriminell for å vandre rundt med nøkler til håndjern :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi så vidt igang med å lage invitasjoner. Kom ikke så langt som jeg hadde håpet i helga, men har nå i det minste startet opp. Fikk spørsmål av ei venninne igår om hva vi var ferdige med, og har jo egentlig kommet ganske langt når jeg tenker meg om. Mulig jeg har skrevet det før og, men har nå omsider bestemt oss for at vi skal invitere alle på lista. Det medfører at det blir 22 inviterte fra min kjæres familie, 32 fra min (ble en mindre etter at min svigerinne flytter ut) og 18 venner. Jeg inviterer alle mine fettere og kusiner (untatt ei, møter aldri opp allikevel, og har vel knapt snakket med henne i løpet av mine snart 28 leveår) Min kjære inviterer kun 3 fettere med koner. Har alltid vært tradisjon i familien min å invitere søkskenbarn, og både jeg og min kjære har et godt forhold til de. Føltes derfor naturlig. I tillegg kommer oss to og 4 barn. 2 av barna blir hentet etter middagen, men er litt usikker på hva som skjer med de to siste.

Må snart få fiksa at jeg kan legge ut bilder. Har bilder av lokalene og vil dessuten gjerne dele invitasjoner, forslag til borddekking m.m med dere andre KG-brukere. Ikke minst når mamma setter igang med kjolesying tenker jeg. Venter besøk i månedsskiftet, og er da en viss fare for at vi kommer til å tråle byen etter kjolestoff. :hoppe:

Nei, må vel legge fra meg PC'n og sette igang med litt :husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest høstdamen

Kakepynt nr1-absolutt-den kakepynten falt jeg virkelig for.Er det dyrt å få det sendt over til Norge? Kanskje jeg hermer etter deg-og kjøper den jeg også.

Det førstehjelpsettet hadde jo vært morsomt å hatt- en vet jo aldri hva dagen bringer,men jeg håper at jeg iallefall ikke snubler i inngangsmarsjen- det hadde jo vært en brøler :ler: .Meg og foloveren min har diskutert dette scenarioet en del ganger og tilslutt ble vi enige om å ikke snakke om det mer - vet jo aldri om det går troll i ord :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Falt også for kakepynt nr. 1. Har ikke helt sansen for disse "plastikk-toppene"....

Håper da for all del at jeg slipper å bruke emergecy-kiten, men skulle ikke forundre meg om jeg skulle få bruk for den allikevel. Kan være litt av ei kløne :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kakepynt nr1-absolutt-den kakepynten falt jeg virkelig for.Er det dyrt å få det sendt over til Norge? Kanskje jeg hermer etter deg-og kjøper den jeg også.

"Other countries currently unavailable". :sur: Best de åpner for sendinger utenfor Europa før sommeren altså!!!! Pleier ikke å være så ille dyrt å få tilsendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at tyven ikke gjorde for mye skade!

Fine linker du har funnet fram. Er det ikke deilig å få bestemt seg endelig for gjestelista? Vi tenkte også mye på den før vi ble enige, men nå er vi veldig fornøyd med de valgene vi tok.

Gleder meg til å se bildene dine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra at tyven ikke gjorde for mye skade!

Fine linker du har funnet fram. Er det ikke deilig å få bestemt seg endelig for gjestelista? Vi tenkte også mye på den før vi ble enige, men nå er vi veldig fornøyd med de valgene vi tok.

Gleder meg til å se bildene dine!

Hei Gika!

Vurderte frem og tilbake i forhold til antall gjester, men siden kuvertprisen ikke er mere enn kr 260 pr per, så fant vi ut at 9 stk fra eller til ikke gjorde så mye. Alkoholen kommer utenom, men siden vi kjøper inn den selv blir det ikke så ille forskjell. De ca. 3.000,- vi kommer på ekstra får vi nok igjen i glede i forhold til å ha alle våre kjære samlet. Regner heller ikke med at alle kan, så det er jo mulig at budsjettet havner ut på det samme uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal, skal ikke?!?! Vurderer som tekst bakpå invitasjonene, og som potensiell solosang i kirka, alternativt allsang til middagen (ikke så glad i slike "middagssanger" da, men.....)

Kjærlighet kommer og kjærlighet går

Ingen veit vægen vi vandre

Men din vil je vara i dager og år

Je vil itte sjå på andre.

Alf Prøysen

Lyst til å ha noe på baksida. Og er jo fine vers. Passer jo også siden vi begge kommer fra "Prøysen-land" :ler:

Sitat endret i henhold til Kvinneguidens Regler ang kopirett.

Vimselims

-moderator-

Endret av vimselims
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er nydelig! Synes den passer veldig godt både som solist-sang og bak på kirkeprogrammet. Jeg ville nok valgt et eller begge av disse alternativene framfor allsang til middagen.

Vi kommer nok til å ha et dikt på baksiden av vårt kirkeprogram, men jeg har ikke helt kommet til hvilket det blir enda. Har noen gode alternativer, og legger inn et par alternativer i min egen bok hvis du vil titte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Markblomsten

Den sange n er helt fantastisk! Får nesten tårer i øynene bare jeg tenker på den. Min kjære var forlover i et bryllup der bruden sang denne til brudgommen. Helt fantastisk!! Og dessverre for oss - oppbrukt... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å printe invitasjoner, og Prøysen har fått plass bak:) Kjempefornøyd med både hvordan invitasjonene ble seende ut rent designmessig; enkle og fine, og verset bak. Vurderte lenge flere engelske vers, men passer liksom så mye bedre med Prøysen siden vi begge har dialekta inne...., selv om vi er fra hver vår side av Mjøsa.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten
Har begynt å printe invitasjoner, og Prøysen har fått plass bak:) Kjempefornøyd med både hvordan invitasjonene ble seende ut rent designmessig; enkle og fine, og verset bak.

Får vi se bilde av dem eller??

Vurderte lenge flere engelske vers, men passer liksom så mye bedre med Prøysen siden vi begge har dialekta inne...., selv om vi er fra hver vår side av Mjøsa.....

Da er vi fra samme distrikt ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...