Gå til innhold

Miss77's dagbok


miss77

Anbefalte innlegg

Bett1: Vi har ikke kommet lengre i planlegginga enn å bestille flyreise. Tenker det blir noen netter i Firenze og noen i Roma, og potensielt også et 3. sted. Satser på å komme oss frem med tog da vi begge er litt skeptiske til trafikken i Italia....

Høstdamen: Trodde ikke det skulle bli noen bryllupsreise på oss heller, men kom over rimelige biletter fra Sterling. Vet av erfaring at det kan bli en smule kostbart med overnatting, men ingen av oss er så fryktelig nøye med standarden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy!! :hoppe:

Blir deilig med en bryllupsreise tenker jeg!! :klappe:

:klem:

:klem: Ja, gjett a. Eneste problemet er at bryllupsreise og KG er mye artigere enn oppussing :Nikke: Må snart lette på baken.... Lei av at det ser bomba ut hjemme.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste problemet er at bryllupsreise og KG er mye artigere enn oppussing  :Nikke:

Oppussing holder jeg heldigvis ikke på med for tiden, men hvis du bytter ut "oppussing" med for eksempel "rengjøring", "klesvask", opprydning" eller "stryking" så er jeg helt enig!

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Omsider ferdig med dagens oppussing og fått tatt en laaaang og deilig :dusje:

Skal bli så godt å bli ferdig med det styret. Hadde jeg enda hatt en handyhunk til mann. Men kan vel ikke få i pose og sekk heller ;)

Inspirasjonen i forhold til oppussing har nå i hvertfall kommet tilbake for min del. Ser nemlig ut som om Panduro endelig har klart å sende varene mine, og da vet jeg hva som blir prioritert når helga kommer; invitasjoner, invitasjoner og atter invitasjoner :hoppe:. Gleder meg så til å ta fatt. Skal dessuten kose meg hjemme sammen med min kjære på torsdag og fredag :kline: , og det er en viss fare for at han må tåle litt bryllupssnakk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

så spennende med bryllupsresie. Vi skal også på det, men reisemål er enda ikke bestemt. Det er mannens oppgave...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, handymen er knakende greit! :hoppe:

Har en handyman-bekjent (en yrkes-handyman faktisk) som er litt fan av meg! :ler:

Mannen prøver å få meg til å innsmigre meg litt mer, slik at han kommer og fikser det som min egen mann ikke får tid til! :ironi:

Jaja, skal like å høre hva han ville sagt hvis jeg fikk handyman'en til å komme å fikse en hel haug og deretter si til min mann at

"Det var jo en grei pris for å få fikset SÅ mye!"

"Hvilken pris? Måtte vi betale noe?"

"Penger? Neida, han ville jo bare ha noe jeg gir deg gratis likevel"

:hakeslepp:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lúthien: Får kanskje ikke kjøre den før enn etter bryllupet. Må jo ikke være du som blir lang i maska ;) Ellers hørtes det jo rimelig greit ut med slike bekjentskaper :enig:

Tror SATS lukter at jeg "snart" skal inn i brudekjole. Ble nettopp oppringt; de hadde gjennomgått list over de som ikke hatt brukt medlemsskapet sitt i det siste.... Ikke lov til å være støttemedlem heller nå da?!?!?! :sinna: Skal vel være enig i at jeg kunne trenge ett stort spark i baken :rodme: , men har jo vært kjempeflink til å gå tur i marka og på fjellet i sommer da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du har så rett! :Nikke:

Heldigvis så vet mannen at jeg ikke er så kjip, men han hang litt over skulderen min igår når jeg fikk en koselig melding på mobilen med ukjent nummer.

Jeg spøkte jo med at det var en av elskerne mine da jeg hørte pipingen, og selv om han lo godt av det så måtte han jo forsikre seg om at det ikke stemte når han så det var ukjent nummer! :hoho:

Godt å se at han ikke tar meg for gitt! :sjarmor:

PS! Det viste seg å være min kusine! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, blir så oppgitt over mannfolk.... Det vil si min egen kommende ektemann. Fullstendig isoporhjerne når det gjelder bryllupsplanlegging, og takt og tone.... :kjempesinna:

Han er jo søt og da, men akkurat nå så, ja....................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten
Åh, blir så oppgitt over mannfolk.... Det vil si min egen kommende ektemann. Fullstendig isoporhjerne når det gjelder bryllupsplanlegging, og takt og tone.... :kjempesinna:

Han er jo søt og da, men akkurat nå så, ja....................

Får vi høre mer? Eller var det abre et nødvendig utbrudd for å klare opp hjerne?

Må ikke være så kjempesinna da.

:)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser nemlig ut som om Panduro endelig har klart å sende varene mine, og da vet jeg hva som blir prioritert når helga kommer; invitasjoner, invitasjoner og atter invitasjoner  :hoppe:.

Fikk du varer? :)

Jeg har ikke enda fått de, tar veeldig lang tid syns jeg :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det hjalp med en utblåsning! :klem1:

Det er ikke alltid så lett for disse mannfolka.. De må ha konkrete arbeidsoppgaver, og en sånn "vi må planlegge bryllup" kommentar setter de helt ut. :roll:

Prøv å sette opp en oversikt over planleggingen fremover, og gi han oppgaver å jobbe med. Kanskje det hjelper?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Halloen, i dag er alt bare bra. Hjalp med en utblåsning gitt ;)

Blir bare så sinnsykt oppgitt over at alt som har med bryllupsplanlegging ser ut til å gå inn det ene øret og ut igjen det andre..... Har jo etterhvert skjønt at det ikke bare er min tilkommende ektemann som er slik, men allikevel....

Han tok imidlertid bare helt kaka, da en av hans kamerater foreslå en heftig bytur kvelden før bryllupet, og min kjære syntes det var en fryktelig god idé. Ikke nok med det, men tidligere på kvelden kom det frem at han faktisk ikke hadde fått med seg hvor vi skulle på bryllupsreise. Rart jeg ble litt der :frustrert: ???

Han hadde fått med seg at vi skulle til Firenze altså, men at vi skulle innom Roma var visst helt "ukjent".

Han skjønte at rimelig fort at det nok ikke var noen god idé å gå på byen, og har faktisk engasjert seg litt i planleggingen idag (mulig pga litt dårlig samvittighet, but I don't care ;) )

Hentelappen fra Panduro kom igår, og pakken er nå vel i hus :hoppe: Skal prøve å få printe innsiden og baksiden i helga, slik at vi kan sette igang å lage invitasjonene. Gleder meg masse!!

Som om ikke det var nok, så er det en eller annen gjøk som har brutt seg inn i bilen vår. :frustrert: Har ikke ødelagt noe heldsigvis, men har stjålet frontpanelet på MP3-spilleren vår. Kjipt! Ser ut som om tyven hadde hatt det travelt. For det første; hva skal han med et frontpanel?!?!? Og for det andre hadde han lagt igjen ett par bilnøkler.

Nå skal vi snart til en venninne og spise pizza og drikke rødvin. Blir kos det :)

God helg alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstdamen

Høres ut som dere har hatt en virkelig "smart " tyv på besøk i bilen deres da :klaske: For håper at tyven får utbytte av et frontpanel :) .

Ha en fortryllende helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...