Gå til innhold

Sebastian Solberg


Gjest Jegserdeg

Anbefalte innlegg

Gjest Lin11

Det kommentarfeltet 😂 når Vulgære Iselin og Daddy Chris som lever av å selge barndomen til barn sine liker og applauderer.  Da vet man at budskapet faller på steingrunn.

 

Endret av Lin11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest eelisabethh

Jeg syntes Sebastian virker som en super fyr, selv om jeg ikke er enig i alt han sier og gjør. Og selv om jeg skjønner hvor han vil med den siste instagramposten (litt selvmotsigende post, men ok😋) så er det veldig nødvendig å av og til kritisere offentlige personer som kan ha negativ påvirkningskraft på de unge følgerne sine. Jeg tror også at folk er flinke til å skryte av hverandre, heie, fremme profiler som har et godt budskap, osv. - problemet er vel heller at det er mer «spennende» når noen kritiseres og derfor får vi det negative oftere med oss. 
 

Veldig bra at han har lyst og prøver å fremme fine forbilder og gode sider ved andre, men det blir for naivt å bare si at vi ikke skal gi oppmerksomhet til personer som gjør kritikkverdige ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
6 timer siden, Lin11 skrev:

Det kommentarfeltet 😂 når Vulgære Iselin og Daddy Chris som lever av å selge barndomen til barn sine liker og applauderer.  Da vet man at budskapet faller på steingrunn.

 

Det blir jo så dumt at man må bare le 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest BethD
13 minutter siden, Banænie skrev:

Er de fulle? 

Nei tror ikke det... men han deler svigerinnens bryster..... meget meget spesielt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, BethD skrev:

Nei tror ikke det... men han deler svigerinnens bryster..... meget meget spesielt 

Sjekk hennes instagram så deler hun de gladelig selv. Tror ikke hun bryr seg og S så vel muligheten til å få oppmerksomhet og nye følgere av diskusjonen det skaper.. men spesielt? Helt klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
4 minutter siden, silikon123 skrev:

Sjekk hennes instagram så deler hun de gladelig selv. Tror ikke hun bryr seg og S så vel muligheten til å få oppmerksomhet og nye følgere av diskusjonen det skaper.. men spesielt? Helt klart.

Sikkert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, BethD skrev:

Tviler jeg på. Hvorfor tror du det?

Jeg så et bilde der det så ut som hun hadde litt mage, men det kan like gjerne være kjolen som bulte... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
1 time siden, Merenwen skrev:

Hva er det som har skjedd? Ref. siste instainlegg.

Sikkert ikke så veldig alvorlig.... podcast ideen kom ikke gjennom eller noe sånt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, Hårbølla skrev:

Nikoline følger ikke Sebastian på insta lengre🤔

Jo, det gjør hun.

12EF8F38-838E-4B23-B40C-A580E89BBDF8.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Til dere som lurer på «hva som har skjedd». Det er så enkelt som at de har vært en uke i syden og ikke vil fortelle om det på soMe:) 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, PippiLa skrev:

Til dere som lurer på «hva som har skjedd». Det er så enkelt som at de har vært en uke i syden og ikke vil fortelle om det på soMe:) 

Kødder du? Han legger det jo frem som om det er noe galt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, PippiLa skrev:

Til dere som lurer på «hva som har skjedd». Det er så enkelt som at de har vært en uke i syden og ikke vil fortelle om det på soMe:) 

Tror ikke dette stemmer. Hun er observert på Frogner i perioden, og han bl.a på Carina Dahls instastory.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke skrevet det, hvis jeg ikke visste det☺️Carina Dahl og innspilling med nocco var etter de kom hjem.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...